62 and still going strong

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
HSR
Berichten: 5259
Lid geworden op: 18 aug 2006, 21:31

Re: 62 and still going strong

Bericht door HSR » 11 jan 2010, 23:58

Shakes schreef:Goed,

gister weer begonnen. Gewicht zat op 101.4, trainen ging lekker, meteen aan de extra calcium en magnesium gegaan. Gaat hard werken worden de komende maanden. Helaas zijn die prutsers zo weer drie dagen dicht dus ik ga even gast trainen bij een andere gym.

Zit eraan te denken een soort van blogje te doen hier. Idee?

bodyspace.com anyone ?

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 14 jan 2010, 17:25

Nou het nieuwe dieet is een doorslaand succes. Ik krijg het voer niet meer weg en voel me echt mega beroerd. Komt het door het dieet of is het wat anders? Ik gok op het laatste maar fijner maakt dat het niet.

Sportschool al twee dagen niet gezien en meteen de bank op na het werk is niet gaaf. Afgelopen weekend twee keer laat/nou ja vroeg in de ochtend, bed in doe ik niet meer :bag:

Mooie was wel dat mijn supplementen per ongeluk naar een verkeerd adres in de Bijlmer waren gestuurd. Die kwam ik een dag later toch maar even claimen. Het kostte wat overredingskracht om ze mee te krijgen maar ze staan hier op de plank.

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: 62 and still going strong

Bericht door Richardt. » 26 jan 2010, 18:51

En het trainen? Lukt dat ook een beetje met resultaat? ;)

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 26 jan 2010, 20:15

Richardt. schreef:En het trainen? Lukt dat ook een beetje met resultaat? ;)
Ja...nu weekje van de Creatine af en gebruik nu fast diet....icm met 10min fietsen als een dolle aan het eind van de krachtraining *(wat ik echt haaaaaaat) *(in 10min ff 130cal. verfietsen...)...resultaat....5,5 kg eraf...... :mrgreen: train nu min 4x per week....over 2 weken weer meer eten en weer aan de Creatine. De afgelopen 5 weken daarvoor als een dolle Crea genomen en kracht toename is echt wekelijks vooruit.....onbegrijpelijk hoe hard dat soms gaat...

ooohh...had je het niet tegen mij...... :mrgreen:

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 26 jan 2010, 20:32

Goed,

was er weer even klaar mee, druk op werk, te weinig slaap, dus weer aan het bulken geslagen. De 100 kilo kwam me de spuigaten uit dus weer zwaar aan het eten geslagen en training op massa. Hoppa weer 2.5 kilo erbij in no time. Nu moet ik echt weer naar de 105/110 want ik ga sparren met een bekende K1 vechter die richting MMA gaat dus we gaan met name grondvechten. Sch**t nu al drie kleuren haha.

Gister personal training gedaan en benen zijn stuk, wel lekker. Vandaag borst en triceps en een nieuw supplement VPX Synthesise, smaakt goed en schijnt te werken. Nu even 200 gram aardappels en 150 gram vlees naar binnen werken. Morgen rustdagje denk ik maar het bloed kruipt......

Gister jaar geleden dat m'n coach is overleden. Damn

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door BrianV » 27 jan 2010, 09:16

Wat ik merk is dat ik wel vet verlies en slanker wordt maar het lijkt wel of me lichaam moeite heeft met spier opbouw :x ,
misschien toch maar de supplementen?
Laatst gewijzigd door BrianV op 27 jan 2010, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 27 jan 2010, 09:18

BrianV schreef:Wat ik merk is dat ik wel vet verlies en slanker wordt maar het lijkt wel of me lichaam moete heeft met spier opbouw :x ,
misschien toch maar de supplementen?

BrianV....hoeveel train je en wat eet je? Als je behoorlijk traint incl Cardio dan verbrand je ook veel en als je te weinig eet dan gaan je spieren er ook aan! Een veel voorkomende fout is te weinig eten als je wilt afvallen!.....Je moet je ook afvragen wat je exacte doel is en daar alles op afstemmen.

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door BrianV » 27 jan 2010, 09:28

duifjes.com schreef:
BrianV schreef:Wat ik merk is dat ik wel vet verlies en slanker wordt maar het lijkt wel of me lichaam moete heeft met spier opbouw :x ,
misschien toch maar de supplementen?

BrianV....hoeveel train je en wat eet je? Als je behoorlijk traint incl Cardio dan verbrand je ook veel en als je te weinig eet dan gaan je spieren er ook aan! Een veel voorkomende fout is te weinig eten als je wilt afvallen!.....Je moet je ook afvragen wat je exacte doel is en daar alles op afstemmen.
Sporten:
in totaal 4 x per week > 2x Boksen en 2x Kracht training/Cardio.

Eten:
We zijn met ze alle thuis op gezonde voeding gegaan dus dat betekent minder suiker en vet (Is alleen maar goed)
Ik eet ongeveer op 1 dag ongeveer 5x ( kleinere poties om me vertering op gang tehouden )
savonds als we piepers eten dan is het ongeveer 150 Gram, vlees 100 Gram en groente onbeperkt.

Doel:
Vet % omlaag brengen en daarna spier opbouw en belangrijk is uithoudings vermogen ivb met boksen

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: 62 and still going strong

Bericht door duifjes.com » 27 jan 2010, 09:32

BrianV schreef:
duifjes.com schreef:
BrianV schreef:Wat ik merk is dat ik wel vet verlies en slanker wordt maar het lijkt wel of me lichaam moete heeft met spier opbouw :x ,
misschien toch maar de supplementen?

BrianV....hoeveel train je en wat eet je? Als je behoorlijk traint incl Cardio dan verbrand je ook veel en als je te weinig eet dan gaan je spieren er ook aan! Een veel voorkomende fout is te weinig eten als je wilt afvallen!.....Je moet je ook afvragen wat je exacte doel is en daar alles op afstemmen.
Sporten:
in totaal 4 x per week > 2x Boksen en 2x Kracht training/Cardio.

Eten:
We zijn met ze alle thuis op gezonde voeding gegaan dus dat betekent minder suiker en vet (Is alleen maar goed)
Ik eet ongeveer op 1 dag ongeveer 5x ( kleinere poties om me vertering op gang tehouden )
savonds als we piepers eten dan is het ongeveer 150 Gram, vlees 100 Gram en groente onbeperkt.

Doel:
Vet % omlaag brengen en daarna spier opbouw en belangrijk is uithoudings vermogen ivb met boksen
Brian...volgens mij is de doel net verkeerd om! Maar anders kan Shakes of Jeroen van den Berg wel een duidelijk antwoord geven....waarom zou je eerst heel veel vet willen verbranden en daarna pas spieren opbouwen? Nu je massa hebt kun je beter nu spieren opbouwen en straks gaan cutten en dan je vetpercentage naar beneden brengen maar goed dat zou ik doen.......lees anders ea op Internet erover! Voeding 5x per dag is wel oke. Zorg voor genoeg eiwitten en eet lekker veel kwark.

Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: 62 and still going strong

Bericht door Richardt. » 27 jan 2010, 22:29

Lekker fanatiek bezig dus allemaal :thumbup:

Ik ben nog altijd niet begonnen, al weken last van m'n nek. Dagelijkse dingen gaan wel prima, maar af en toe een verkeerde beweging en ik loop weer een paar dagen met een stijve nek. Zwaar trainen durf ik dus eigenlijk niet echt aan.
Dokter zegt dat het vanzelf over moet gaan, maar ik geloof er niet zo in. Binnenkort maar eens naar de osteopaat :)

Spieropbouw ging bij mij altijd prima. Ik eet gewoon wat de pot schaft thuis. Daarnaast 1 á 2 keer op een dag een eiwitshake en creatine gebruiken, ging als een tierelier. Vet kwam er ook iets bij, dus vandaar toen begonnen met mountainbiken.
Is inmiddels allemaal weer wat weg gezakt, shirtjes zit weer lekker en knellen m'n bovenarmen niet af :lol:

Ben btw. geswitched van school afgelopen september. Kan nu via school voor 70eu per jaar (!) bij een sportschool naar keuze onbeperkt sporten. Scheelt toch weer een paar honderd per jaar :)

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 27 jan 2010, 22:33

Brian,

ga er maar vanuit dat je te weinig eet.

Ik bulk alles qua koolhydraten naar binnen nu en eiwit erbij. Vandaag weer een kilo erbij (ik weet dat je moet kijken op de langere termijn maar goed). Lichaam heeft het ook gewoon nodig.

N.

Gebruikersavatar
Snipe
Berichten: 12631
Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
Locatie: Amsterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Snipe » 27 jan 2010, 23:13

Even terug naar Sly.
Zaterdagavond vanaf 0.20 uur (eigenlijk zondag dus) is de man op SBS6 te bewonderen in de legendarische film Driven.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 27 jan 2010, 23:23

zondag om kwart voor 10 op rtl 7, bejaarde bodybuilders.... :mrgreen: echt waar!

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: 62 and still going strong

Bericht door Michel P » 28 jan 2010, 00:05

Metchu schreef:zondag om kwart voor 10 op rtl 7, bejaarde bodybuilders.... :mrgreen: echt waar!

Klopt moest ook ff lachen :beer:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: 62 and still going strong

Bericht door Metchu » 28 jan 2010, 00:12

keek je ook voetbal net? :mrgreen: :mrgreen:

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: 62 and still going strong

Bericht door BrianV » 28 jan 2010, 08:51

Shakes schreef:Brian,

ga er maar vanuit dat je te weinig eet.

Ik bulk alles qua koolhydraten naar binnen nu en eiwit erbij. Vandaag weer een kilo erbij (ik weet dat je moet kijken op de langere termijn maar goed). Lichaam heeft het ook gewoon nodig.

N.
Bedankt voor de tip :thumbup:

ik zal wat meer avond eten op scheppen en kijken wat er gebeurt.
alleen ik heb een zittend beroep en overdags gebeurd er vrij weinig met de verbranding daarvoor de kleinere poties.
(Het bekende buikje probleem :nah: )

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: 62 and still going strong

Bericht door Xave30 » 31 jan 2010, 22:52

Beetje offtopic..

Nu op RTL 7 22:40-23:35uur "Oogetuige" Afl: Bejaarde Bodybuilders !!!!

Gebruikersavatar
Casper
Berichten: 1657
Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:03
Locatie: Amsterdam

Re: 62 and still going strong

Bericht door Casper » 01 feb 2010, 22:10

duifjes.com schreef:
BrianV schreef:Wat ik merk is dat ik wel vet verlies en slanker wordt maar het lijkt wel of me lichaam moete heeft met spier opbouw :x ,
misschien toch maar de supplementen?

BrianV....hoeveel train je en wat eet je? Als je behoorlijk traint incl Cardio dan verbrand je ook veel en als je te weinig eet dan gaan je spieren er ook aan! Een veel voorkomende fout is te weinig eten als je wilt afvallen!.....Je moet je ook afvragen wat je exacte doel is en daar alles op afstemmen.
Er vallen me hier een aantal dingen op...

-Wat je met cardio verbrand, moet je natuurlijk niet aan de andere kant er weer aan gaan eten.
-Als je geen prof bodybuilder bent van 140kg op 4%BF hoef je ECHT niet bang te zijn dat je spieren eraan gaan als je wat te weinig eet.
-Het valt mij of dat er hier (te) veel koolhydraten worden gegeten. Veel eiwit van verschillende bronnen (kip,rund,kwark,vis), veel (meervoudig) onverzadigde vetzuren, veel groente, (zeer)matig met koolhydraten (brood, rijst, kip) is the way to go voor een laag vetpercentage!
-Supplementen zijn zoals het wordt al zegt slechts een aanvulling. Goede voeding is vele malen belangrijker. De enige die beter wordt van die mannetjes die supplementen bestellen bij het leven is de leverancier. Goede multi-vit, goede Whey isolaat, zuivere Omega3 caps, zuivere(!) creatine en wat post-workout materiaal is meer dat genoeg voor 95% van de sporters. Iemand als Nandor zal misschien behoefte hebben aan meer...

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: 62 and still going strong

Bericht door Shakes » 25 feb 2010, 21:49

UP!

106 en dikke progressie al zeg ik het zelf. Benen veel intensiever gaan doen (2 keer per week) tot net niet kotsen zeg maar en daarnaast VPX synthesize en NO Shotgun icm nieuw eiwit van de bodyenfitshop (spul geeft me een pomp, goedendag) en we zijn lekker op weg.

Eten gaat ook prima. Voor het trainen om 14:00 vandaag al drie volle maaltijden weg en tijdens het trainen vitargo van WMS.

Nog even zes weken knallen en eens kijken waar we staan.

Volgende week Arnold Classic te volgen via flexonline.com. Keep an eye on Roelie Winklaar, aardige jongen, redelijk aan de maat!

N.

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 26 feb 2010, 09:38

Ik ben ook weer bezig, maar dan de andere kant op :P Wil voor de Ronde van Vlaanderen en de Amstel Gold race weer op 65kg zitten, moeten er nog 5 vanaf, nog een maandje de tijd :bag:

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 26 feb 2010, 11:08

@ Nandor: DRIE volle maaltijden weg voor 14:00 :shock:

Damn!

Ik ben nog steeds in een dalende lijn bezig qua gewicht (eerst vet eraf:)).
Eet weinig ongezond spul, gebruik nog geen shakes/proteïne/eiwit gebeuren enz.
Zou wel helpen denk ik die shakes, laatste tijd na 't zwemmen voelen benen+armen aan als snot bij wijze van. Probeer wel de grens te verleggen constant qua uithoudingsvermogen en intensiteit v.h. zwemmen.

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 26 feb 2010, 11:16

Marco R. schreef:@ Nandor: DRIE volle maaltijden weg voor 14:00 :shock:

Damn!

Ik ben nog steeds in een dalende lijn bezig qua gewicht (eerst vet eraf:)).
Eet weinig ongezond spul, gebruik nog geen shakes/proteïne/eiwit gebeuren enz.
Zou wel helpen denk ik die shakes, laatste tijd na 't zwemmen voelen benen+armen aan als snot bij wijze van. Probeer wel de grens te verleggen constant qua uithoudingsvermogen en intensiteit v.h. zwemmen.
Zwem je op hartslag? Voldoende suikers vooraf?

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 26 feb 2010, 11:54

Als je de suikers bedoelt in verse sinasappelsap etc dan kan ik 'ja' antwoorden, verder eet ik niet ongezond, wel veel kip/vlees/brood en dergelijke.

Zwemmen op hartslag? Ik zwem in een vlot tempo (eerst 10 minuten rustig beginnen) en hou wel hartslag in de gaten qua slagen, elke slag qua arm= 1 hartslag is het bij mij. Probeer ongeveer 80 banen (wedstrijdbad) per uur te halen maar meestal zit ik er iets onder i.v.m. drukte.
Anders krijg je zo'n onregelmatig gevoel en het zwemt niet lekker qua ritme, of bedoel je iets anders?

Gebruikersavatar
RobS
Berichten: 3560
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:11
Locatie: Brabant

Re: 62 and still going strong

Bericht door RobS » 26 feb 2010, 12:39

Marco R. schreef:Als je de suikers bedoelt in verse sinasappelsap etc dan kan ik 'ja' antwoorden, verder eet ik niet ongezond, wel veel kip/vlees/brood en dergelijke.

Zwemmen op hartslag? Ik zwem in een vlot tempo (eerst 10 minuten rustig beginnen) en hou wel hartslag in de gaten qua slagen, elke slag qua arm= 1 hartslag is het bij mij. Probeer ongeveer 80 banen (wedstrijdbad) per uur te halen maar meestal zit ik er iets onder i.v.m. drukte.
Anders krijg je zo'n onregelmatig gevoel en het zwemt niet lekker qua ritme, of bedoel je iets anders?
Afhankelijk van wat je wil bereiken kun je het beste trainen op hartslag, ik ben momenteel op duurvermogen aan het trainen en houd m'n hartslag daarom rond tussen de 140 en 150.

Aan de hand van je maximale- en rusthartslag kun je je hartslag zones bepalen. Hierover is genoeg op internet te vinden.

http://www.zitvlees.nl/index.php?id=2013" onclick="window.open(this.href);return false;

Marco R.
Berichten: 1684
Lid geworden op: 30 sep 2008, 21:43

Re: 62 and still going strong

Bericht door Marco R. » 26 feb 2010, 13:20

Oké, zal die site eens doornemen. Toepasselijke naam van de website btw (zitvlees hehe).

Tnx.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarcF, RJK en 184 gasten