lightweight cars, talk and video's
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: lightweight cars, talk and video's
Ik ken dat bedrijf wel! Importeren veel auto's, mijn buurman heeft zijn X5 er ook weg. Is volgens mij allemaal prima geregeld daar.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
En bovenstaande Exige is verkocht..


- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
is die groene goedkope Exige verkocht? vertel wat weet jij (als ie goed was wast oo wel een uber koopje)
eneuh die in dat filmpje wow
klinkt als een beest, is het ook met 500pk ofzoiets 
eneuh die in dat filmpje wow


-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
15-1 op kenteken gezet
Markt wordt blijkbaar nog goed in de gaten gehouden.

Markt wordt blijkbaar nog goed in de gaten gehouden.
-
- Berichten: 4211
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: lightweight cars, talk and video's
Niet leuk dat filmpje.
Ik krijg serieus heimwee.
Ik krijg serieus heimwee.
-
- Berichten: 55347
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: lightweight cars, talk and video's
Welke bovenstaande Exige?
Mooie omgeving ook. 8)
Klinkt goed en ziet er goed uit etc.Of 't echt allemaal zo rap gaat als 'n WRC /GrB auto waag ik sterk te betwijfelen , maar OK, de mannen dragen ook geen helm bijvoorbeeld he.
Iemand accelleratietijden etc van dat ding?
Ruben schreef:En bovenstaande Exige is verkocht..
Mooie omgeving ook. 8)
Klinkt goed en ziet er goed uit etc.Of 't echt allemaal zo rap gaat als 'n WRC /GrB auto waag ik sterk te betwijfelen , maar OK, de mannen dragen ook geen helm bijvoorbeeld he.
550whp is natuurlijk excellent op 975kg incl volle tank en rijder, een kniesoor die zegt dat het geen lightweight meer is.Lotus Exige Super/turbo compound charger canyon run Lotus Exige compound charger.. turbo and supercharger 2,150 lbs. with fuel tank and driver..550 whp. roninexige ------------------------------
Iemand accelleratietijden etc van dat ding?
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
GTRene schreef:kwam net deze advertentie tegen...begrijp het niet helemaal, echter als het klopt is het een goedkope Lotus Exige![]()
en op NL kenteken.
Lotus Exige 1.8 16V 192pk echter de looks vn een S sport 240![]()
anyway schijnbaar 2008 en 28.950,-euro
hier het bedrijfOpmerkingen:
prij incl btw en bpm voor export 9500 bpm terug. Vermogen: 141 kW (192 PK), Topsnelheid: 237 km/h, 0 tot 100 in 5,2 sec, Gewicht: 850 kg, Motorrijtuigenbelasting € 50 - 58 per kwartaal
http://www.slagautos.nl/index.php?category=occasions" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: lightweight cars, talk and video's
Wat een gaaf filmpje! 

- JP
- Berichten: 34433
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: lightweight cars, talk and video's
Mijn ma deed heel anders toen ze met me mee reed. Kon geen lachje vanaf. Wel een hoop gescheld. 

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: lightweight cars, talk and video's
Wahahahah!






-
- Berichten: 4211
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: lightweight cars, talk and video's
Jonge moeder , jong uiterlijk of een koppie wat goed geplamuurd is
Oja ging over de auto en moeders reactie :
geweldig zoiets

Oja ging over de auto en moeders reactie :

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's


- Youp
- Berichten: 2975
- Lid geworden op: 18 sep 2008, 18:50
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: lightweight cars, talk and video's
Prachtig....!
Maar wacht maar tot je ze zelf achter het stuur zet... Ik reed laatst met de E30 achter m'n moeder in m'n Saxo... Jezus ik heb alle zeilen bij moeten zetten om haar bij te houden!
Maar wacht maar tot je ze zelf achter het stuur zet... Ik reed laatst met de E30 achter m'n moeder in m'n Saxo... Jezus ik heb alle zeilen bij moeten zetten om haar bij te houden!

- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: lightweight cars, talk and video's
Even voor de info! Uit de draad van GTRene!
Toegevoegde waarde is dus beperkt, importeren kun je natuurlijk eenvoudig zelf.
Michel
Die gast in Deventer gesproken. Doet alleen ombouw voor Elise's die die zelf heeft gekocht, en alleen auto's zonder Airco. Doet geen onderhoud, slechts handel.GTRene schreef:benieuwd of die origineel LHD was of later omgezet en wie dat gedaan heeft...
neem aan dat van de kooi het wel zou kunnen, echter dit nwe bedrijfje waarschijnlijk ook...zij adverteren er wel mee, en deventer eindelijk eens in de buurtmisschien dat Jacco ze kent ligt bij zijn ex bedrijf in de buurt toch
![]()
http://www.number1eleven.nl/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
een Sagaris is wat te stoer/jong? krijg je al snel wijzende vingers mee denk ik![]()
daarbij vind ik een 6cill jammer, in een TVR hoort een V8 voor mij dan...en LHD zijn heel duurnu rijden er al wel teams met een V8 in een Sagaris echter zal dat wel niet zomaar passen denk ik.
Ik zou liever zo'n Noble hebben dan een Sagaris met wat ik weet, maja beide niet gereden helaas.
Noble GTO 3R maar liever de M400
Heb alleen stilstaand achter ht stuur gezeten bij van der Kooi, vond het goed zitten en heerlijk stuurtje
Toegevoegde waarde is dus beperkt, importeren kun je natuurlijk eenvoudig zelf.
Michel
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's


denk dat het dan niet onverstandig is een echte kenner mee te nemen als je wat wil kopen...haalt ie ze zelf of bv bij die in Eindhoven Target cars ofzo.
neem aan dat ie wel wat verstand van die dingen heeft, echter ist een liefhebber of puur handelaar, misschien een een keertje langstuffen


- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: lightweight cars, talk and video's
De info op de website is idd erg mager, geen type bij de 2 s2 Elises, bij de een een prijs, bij de andere niet. Niet echt profi om het maar zo te omschrijven.
Michel
Michel
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
klopt, misschien nog in de aanloop, het bedrijfje bestaat schijnbaar erg kort, eind 2009Michel P schreef:De info op de website is idd erg mager, geen type bij de 2 s2 Elises, bij de een een prijs, bij de andere niet. Niet echt profi om het maar zo te omschrijven.
Michel



eerst maar eens een keer om de deur kijken situatie's inschatten e.d.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
En je mocht je eigen huis weer in?allen schreef:Mijn ma deed heel anders toen ze met me mee reed. Kon geen lachje vanaf. Wel een hoop gescheld.

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
paar dikke elise/exige's








- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
en nog een paar, ik vond een leuk draadje
dit is die volledig uit carbon opgetrokken lotus...

een beetje te?



toch jammer dat Esthi maar zo kort bouwde...mooie carros...let ook op die 2 extra on top inlaten rearclam.



ook heel dik/mooi deze S2 exige zonder wing
gaaf.






dit is die volledig uit carbon opgetrokken lotus...
een beetje te?
toch jammer dat Esthi maar zo kort bouwde...mooie carros...let ook op die 2 extra on top inlaten rearclam.
ook heel dik/mooi deze S2 exige zonder wing

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
de laatsten pff wat een werk


ook heel apart gemaakt.


euh ik kan nog breder...


daar laten we het voorlopig bij

ook heel apart gemaakt.
euh ik kan nog breder...

daar laten we het voorlopig bij

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
Had ik dan toch een Exige moeten kopen?GTRene schreef: ook heel dik/mooi deze S2 exige zonder winggaaf.
![]()
Er zitten wel een paar verschrikkelijke gedrochten tussen Rene!
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
lol, ja ik weet het dat er wat gedrochten tussen zitten, en er waren nog ergere die ik niet geplaatst hebRuben schreef:Had ik dan toch een Exige moeten kopen?GTRene schreef: ook heel dik/mooi deze S2 exige zonder winggaaf.
![]()
Er zitten wel een paar verschrikkelijke gedrochten tussen Rene!

sommige zouden het in een ander/beter kleurtje ook wel wat beter doen, maar wel leuk om te zien hoe anderen er nog wat meer mee doen en of er misschien wat tussen zit van je smaak.
Ja die winglose Exige? is echt strak en bruut, maar vergeet niet ook deze is voor en achter uitgebouwd met GT3 clams ofzo? wel lekker dik 8)
die looks en zeg 320pk heb je met recht een bommetje

Een Elise kun je ook zo mooi maken maar toch de achteruitkijk behouden (vind ik best prettig) alleen de naam niet, Elise klinkt wat zacht/vrouwelijk Exige klinkt meer als een drug/stoer...but whats in a name (but haha)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast