Daar kun je weinig tegen in brengenAndre schreef:atmosferische gas response zoals het hoort!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ks781rIsObI" onclick="window.open(this.href);return false;


Daar kun je weinig tegen in brengenAndre schreef:atmosferische gas response zoals het hoort!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Ks781rIsObI" onclick="window.open(this.href);return false;
...ik doe het Dré niet na iig...romo schreef:Hulde aan zo kunnen rijden c.q wagenbeheersing.....................
Joop schreef:...ik doe het Dré niet na iig...romo schreef:Hulde aan zo kunnen rijden c.q wagenbeheersing.....................
...mis eigenlijk nog het commentaar van Robin in het filmpje; wellicht in part 2 van "Ik bekijk het leven en de weg graag door de zijruiten van de CSL"...
Dit bedoel ik !M-bitious schreef:Manhart is weer bezig met een nieuw project. De V8TT uit de X5M staat bij hem klaar om te worden ingebouwd in een 3-serie.
Mijn Duits is niet zo goedAndre schreef:Hier een prachtige duitse qoute. En die man heeft 300 procent gelijk.
fahren heisst für mich nicht erst wieder aufs Gas zu gehen wenns Auto wieder gerade ist ... ( so , wie es viele Turbokollegen handhaben , oder handhaben müssen )
• 4.4-litre V8 bi-turbo
• 578bhp, 530lb ft
• 155mph limited top speed
• 0-62mph 4.4sec
• Unlimited top speed 188mph
That direct-injection 4.4 lump is the same engine you'll find under the hood of the X5 M and X6 M, but further tweaked by M Division to liberate more power. Forced induction makes it the first M saloon to be turbocharged.
8)Knot schreef:Ze doen er elk model wel een flinke schep vermogen op zeg
Dat is idd ook ongeveer de actieradius van de V12sRobin schreef:Mijn vraag betreffende deze beeldschone, snelle, maar zeer prijzige en massale boot is deze:
Wat wordt de tankinhoud?
Want met 70 liter ben je dus na 300/350 hooguit 400km karren weer toe aan wat litertjes.
Nou dat 30% zuiniger is dus van 1 op 4 naar 1 op 5 en in de praktijk weer 1 op 4. Want 578 pk en Turbo läuft, Turbo säuft.GTRene schreef:hij schijnt 30% zuiniger te zijn dan de outgoing M5 V10 en sneller en lichter en minder weerstand Cw
afijn heb het blad link gecopyd aanklikken en bladeren en als je de tekst groot wil ff aanklikken.
http://issuu.com/sjharrison13/docs/carmagjan2010/4
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], MarcH, Mark 320iS, sitechris, SlowCo en 38 gasten