
Ik heb wel wat ervaring met het stuurgedrag van een M3, maar niet genoeg om advies te geven....

Youp schreef:Even een vraag tussendoor. Ik lees telkens vanalles over sporing (op heel DF overigens), agressieve sporing hier, extra sporing daar....
Ik weet dat je met sporing de handling van een auto kunt beïnvloeden. Voorbeeld: uitspoor achter resulteert in meer overstuur en minder stabiliteit op hoge snelheden en toespoor resulteert in minder overstuur en meer stabiliteit op snelheid.
Maar wat is nu agressief, wat is veel, wat is weinig aan welke waarden moet ik denken bij raceauto's? Het zelfde geldt voor camber, caster, etc. Ik weet wel wat het doet, maar ik hoor nooit graden, minuten, seconden of ervaringen...
Is het geen idee om een "centraal onderstel topic" te maken ofzo..?
Sorry David voor het plaatsen van deze post hier, maar in dit topic lezen veel mensen die er echt kaas van gegeten hebben.
Dat interieur is porno, maar dat maakt nu even niet uitMetchu schreef:gefeliciteerd ermee, bij deze is het helemaal niet zo pijnlijk om het interieur eruit te trekken... wie neemt nou een grijs/blauw interieur?STRIPPEN dat ding 8) 8) 8)
Tja, die snapt er dan ook helemaal niets vanJa GT4 orgineel motorsport rijdt nog met storingen rond. Maar musch zal dat er even uithalen das knap misschien dat mario thiessen hier nog wat van kan opsteken.
ik geef je groot gelijkDavid R. schreef:Hey Cor,
Het komt ook allemaal wel goed hoor. Het is hobby en het draait om het plezier. Maar net als jij vindt ik dat de buitenkant er ook nog wel een beetje uit mag zien.
David
David R. schreef:Dan zal ik het die vragen en stel ik hier verder geen vragen meer.
Hielke schreef:Dat zou Musch dan ook wel moeten weten lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Enrico, Martijn_bmw en 5 gasten