Duurste boodschappenkar

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Duurste boodschappenkar

Bericht door Knot » 07 jan 2010, 12:51

En geen Aygo'tje dus....
Rico schreef:Om het even in perspectief te plaatsen... laatste volle boodschappenkar bij ons was 260 euro :bag:
De tering......

Wij halen de laatste tijd gewoon weinig boodschappen, kasten zitten vol zat en ben zelf ook al vet zat na die decembermaand...

Maar 260 euro lijkt me een soort record. Sapjes etc gewoon bij de Lidl, alleen groenten en vleeswaren van de AH. Volgens mij hebben wij nog nooit de 100 euro gehaald.....

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Metchu » 07 jan 2010, 12:53

:hmmm:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 12:55

LOL.. opmerking verdient een eigen draadje award :D

Wacht maar Knot.. totdat je 3 kids hebt.. waarvan 1 een verjaardag viert... dan piep je wel anders.. Nu moet ik zeggen ik ben geen prijsneuker en we doen de boodschappen gewoon elke week bij de AH.. maar simpele dingen zijn soms wel belachelijk duur..

Viel me trouwens op dat 4 rollen AH WC papier 1.10 kosten.. en 8 rollen zelfde soort.. 2,99.. beetje vreemd.. maar ik ben nu wel spekkoper in de 4 rollen WC papier handel :mrgreen:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door romo » 07 jan 2010, 12:57

€30,-- per week............

Met vriendelijke groet,


Dag(R)obert..................

Knot
Berichten: 39197
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Knot » 07 jan 2010, 13:48

Dat soort dingen, toilet en keukenpapier en sapjes enz zijn gewoon aso duur bij AH, daar pas ik voor. Brand ik liever 30 euro rubber weg op de parkeerplaats bij vertrek :)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 13:56

Nouja beetje comfort op het achterwerk kan ook geen kwaad toch :wink:

BrianV
Berichten: 1467
Lid geworden op: 06 sep 2008, 23:16

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door BrianV » 07 jan 2010, 14:39

romo schreef:€30,-- per week............

Met vriendelijke groet,


Dag(R)obert..................
Romo, leef je op Brood en water :| ?
Behalve het dagelijks eten/drinken is al bijna/meer dan (Avond maaltijd + vlees ) 30 Euro?

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 15:25

Als we naar de keurslager gaan.. zijn we al 30 tot 35 euro aan vlees kwijt..groenteboer.. nog eens 15 tot 20 euro.. Echte bakker 15 tot 20 euro elke week dus.. boven de normale boodschappen bij appie H.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door romo » 07 jan 2010, 15:31

BrianV schreef:
romo schreef:€30,-- per week............

Met vriendelijke groet,


Dag(R)obert..................
Romo, leef je op Brood en water :| ?
Behalve het dagelijks eten/drinken is al bijna/meer dan (Avond maaltijd + vlees ) 30 Euro?

Dit is een van de weinige voordelen van alleen zijn................. :mrgreen:

En een moeder die ook nog wel eens een helpende (kook)hand biedt............. :thnx:

Dag(R)obert.....................die vanavond weer in de kelder met cash duikt...... :roflol:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door GTRene » 07 jan 2010, 15:41

ik kom niet veel men hut uit :bag: dus ga 1x ongeveer in de 2 weken naar DEKA ben dan gemiddeld 50,-euro kwijt maja ik woon alleen en leef alleen :lol: geen last van mee-eters/drinkers :wink:
daarbij ik drink/koop nooit alcohol en ook geen rookspul dat scheelt ook weer :mrgreen: ook geen dure dingen (kan ook niet tis al duur zat)

men duurste kar ooit zal iets van 65,-euro zijn geweest schat ik...dan schrik ik al aardig :bag:

achja, ga ook nooit uit eten of koop ook geen dure kleding e.d. anders kon ik mezelf wel opdoeken :lol: en ach ben daar ook aan gewend en zo ben ik ook opgevoed, doe maar gewoon doe je al gek genoeg.

als ik sommige zie shoppen denk ik wel eens van :shocking: en of kleding zie kopen (lang niet meer gezien koop zelden wat :lol: ) van over 100,-euro en met het gemak van tja das nu 1x duur terwijl als je wat rondkijkt ook voor de helft zoiets kan kopen dan moet je wel een aardig inkomen hebben of een gat in je handen :lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door romo » 07 jan 2010, 15:46

Ik geef toe; ik koop geen onzin, geen snoep, chips, frisdrank en andere dingen die niet strikt noodzakelijk zijn.................een ander ziet dat als een bezuiniging, ik zie het als normaal.................

Waar nodig, kan ik kopen wat ik nodig heb, als het maar aan mijn kwaliteitsnorm voldoet............

En als je heel veel werkt, dan kun je ook niet veel uitgeven..................... :roflol:

Dag(R)obert..............................counting the cash............... :wink:

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Tom » 07 jan 2010, 15:49

Misschien maar beter dat je niet aan de vrouw bent... anders valt er weinig meer te tellen :mrgreen:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door romo » 07 jan 2010, 15:56

Tom schreef:Misschien maar beter dat je niet aan de vrouw bent... anders valt er weinig meer te tellen :mrgreen:

:mrgreen: :roflol:


Tja elk voordeel heb zijn ................. :hmmm:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 15:56

hahaha inderdaad.. zodra je een vrouw.. hebt en kids... mijn hemel.. dan gaat de meter pas echt lopen, daarbij is de fiscus.. een makkie :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Mathieu » 07 jan 2010, 15:58

Tom schreef:Misschien maar beter dat je niet aan de vrouw bent... anders valt er weinig meer te tellen :mrgreen:
Wat ik tussen de regels door lees adviseer je dus een man voor Romo :bag:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 15:59

Loopt Tom weer reclame voor zichzelf te maken :mrgreen:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Metchu » 07 jan 2010, 16:01

Tom kennende bedoelt hij niet een man. Maar een klein meisje, daar heeft hij immers goede ervaringen mee... Een lolly en een my little pony per week, kost geen drol.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Metchu » 07 jan 2010, 16:03

hIj combineert de elementen: vrouw en kind dus. Twee vliegen in een klap, scheelt weer met de boodschappen... Loopt die meter ook niet zo hard en houdt hij er een z4 aan over...

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door duifjes.com » 07 jan 2010, 16:03

Rico schreef:hahaha inderdaad.. zodra je een vrouw.. hebt en kids... mijn hemel.. dan gaat de meter pas echt lopen, daarbij is de fiscus.. een makkie :mrgreen:
Rico...kinderen heb net zo min nodig als wij....chips, koekjes en snoepjes zijn die dingen die veel kosten! Ranja kost niet zoveel en eten doen ze een stuk minder dan een volwassene

De gewone gezonde dingen valt wel mee........
Ik ging vroeger ook voor 40euro per week naar de slager, 300euro per week AH etc.....maar nu leef ik bewuster en doe met 50euro per week een heleboel en daarvan
eten de kinderen 2 dagen mee en zijn hier totaal 3 dagen ongv...... het kan wel....ook met kwaliteitsproducten *(ik woon dan nu wel (gelukkig) alleen)

Gebruikersavatar
duifjes.com
Berichten: 8490
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: Fryslan

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door duifjes.com » 07 jan 2010, 16:04

Tom schreef:Misschien maar beter dat je niet aan de vrouw bent... anders valt er weinig meer te tellen :mrgreen:
Wat een onzin......in welke tijd leven jullie.....een vrouw kan toch ook gewoon werken en haar eigen cash hebben????

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Riceaux » 07 jan 2010, 16:09

eten de kinderen 2 dagen mee en zijn hier totaal 3 dagen ongv
De andere dag krijgen ze niks? :lol:

Geen idee wat hier er doorheen gaat aan boodschappen. Het was wel mijn taak om de kerstboodschappen te halen, was toch ook iets van 180 euro. Gelukkig hoefde ik het niet zelf te betalen. Daar tank ik liever een paar keer voor :D

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26921
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door romo » 07 jan 2010, 16:19

duifjes.com schreef:
Tom schreef:Misschien maar beter dat je niet aan de vrouw bent... anders valt er weinig meer te tellen :mrgreen:
Wat een onzin......in welke tijd leven jullie.....een vrouw kan toch ook gewoon werken en haar eigen cash hebben????

Hoe is het met de humor sensor?...........................die is wel aan een APK`tje toe lijkt me...................... :roflol:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door RVV » 07 jan 2010, 16:25

duifjes.com schreef:
Rico schreef:hahaha inderdaad.. zodra je een vrouw.. hebt en kids... mijn hemel.. dan gaat de meter pas echt lopen, daarbij is de fiscus.. een makkie :mrgreen:
Rico...kinderen heb net zo min nodig als wij....chips, koekjes en snoepjes zijn die dingen die veel kosten! Ranja kost niet zoveel en eten doen ze een stuk minder dan een volwassene

De gewone gezonde dingen valt wel mee........
Ik ging vroeger ook voor 40euro per week naar de slager, 300euro per week AH etc.....maar nu leef ik bewuster en doe met 50euro per week een heleboel en daarvan
eten de kinderen 2 dagen mee en zijn hier totaal 3 dagen ongv...... het kan wel....ook met kwaliteitsproducten *(ik woon dan nu wel (gelukkig) alleen)
Alles kan.. en daar oordeel ik ook niet over, maar die zaken die ik opnoem zijn echt niet abnormaal ofzo.. vast kliek boodschappen is normaal gesproken 150 tot 170 euro per week bij de AH.. ergens anders kom ik trouwens nooit.. wat dat betreft ben ik soms een dief van mijn eigen centen.. maar koopjesjagen naar boodschappen heb ik ook een gruwelijke hekel.. moet ik altijd weer aan mijn oma denken die met zat geld op de bank... 5 supermarkten afliep.. om de koopjes in te slaan..

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8121
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Riceaux » 07 jan 2010, 16:29

Alles kan.. en daar oordeel ik ook niet over, maar die zaken die ik opnoem zijn echt niet abnormaal ofzo.. vast kliek boodschappen is normaal gesproken 150 tot 170 euro per week bij de AH.. ergens anders kom ik trouwens nooit.. wat dat betreft ben ik soms een dief van mijn eigen centen.. maar koopjesjagen naar boodschappen heb ik ook een gruwelijke hekel.. moet ik altijd weer aan mijn oma denken die met zat geld op de bank... 5 supermarkten afliep.. om de koopjes in te slaan..
En dan kocht ze zeker ook dingen die ze eigenlijk niet nodig had omdat ze in de aanbieding zijn?

Roy
Berichten: 4242
Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02

Re: Duurste boodschappenkar

Bericht door Roy » 07 jan 2010, 16:30

Verschrikkelijk is dat. Internet afspeuren om te kijken waar de bananen 10 cent goedkoper zijn. Mensen houden echter geen rekening dan met het feit dat ze ook benzine verbranden om daar naartoe te komen. Neuh 1x per week gooi ik de auto bij de AH neer, ren ik er doorheen en klaar. We gaan zometeen weer even boodschapjes doen :mrgreen:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gisae en 266 gasten