Driften op Zandvoort 24-31 jan, 10:00-13:30 uur €125,-

Slowly sideways, maar oh zo leuk om te doen. Hier vind je alles over driften.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Laurens
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contacteer:

Driften op Zandvoort 24-31 jan, 10:00-13:30 uur €125,-

Bericht door Laurens » 06 jan 2010, 18:28

Hoop dat het niet als spam wordt gezien...

Zondag 24 januari en Zondag 31 januari organiseerd NL Drift Series in samenwerking met Bleekemolen race planet weer driften op Zandvoort.
Eerst een uitdagend parcours op de paddock (op nat) daarna twee uur lang knallen op de baan (op droog) dus neem voldoende banden mee...

Voor maar 125,- euro.
09:30 aanmelden bij de Mickey's bar.

PM maar voor verdere details :thumbup:

Ik zal er aanwezig zijn als instructeur (is tijdens de racecursus) en zal misschien 1 van deze dagen af en toe ook een rondje met eigen driftauto doen.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Driften op Zandvoort 24-31 jan, 10:00-13:30 uur €125,-

Bericht door Metchu » 06 jan 2010, 18:39

ik had het gezien op het driftforum! Ik vind het wel interessant, alleen zit ik met het probleem dat ik eigenlijk nog nooit op droog gedrift heb en me afvraag of me dat gaat lukken. Nou is er natuurlijk een grote kans dat het 31 januari of sneeuw of ijzelt of regent ofzo, dus dan valt het nog wel mee... Hoe ziet de dag er voor de rest uit? Kan er een 2e bestuurder mee doen? Ik heb op zich wel interesse!! En hoeveel banden gaan er doorgaans doorheen ?

Gebruikersavatar
Laurens
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contacteer:

Re: Driften op Zandvoort 24-31 jan, 10:00-13:30 uur €125,-

Bericht door Laurens » 06 jan 2010, 18:48

Driften op droog is niet heel anders, snelheid ligt hoger dus moet je sneller reageren en is het zwaarder voor je auto.
2e bestuurder is geen probleem kost niets extra's is op basis van een open pit-lane
Tja hoeveel banden je verbruikt, sommige lukt het om in 4 rondjes van nieuw tot staaldraad maar die zijn zo gek om ook het rechte stuk aan elkaar te koppelen tja dat kost banden... Ik denk dat je met 3 / 4 setjes achterbanden een heel eind komt heel afhankelijk van wat je allemaal drift hou je het bij langzamere bochten en daarna kan het weer even afkoelen kan je best wel lang (uur gok ik) met setje banden doen.
Op de paddock gaat het natuurlijk stuk minder snel want dat is nat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten