Laatste nieuwtjes 1 en 2 serie.
- Mari Oh Oh!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre schreef:Denk dat hij meer dit bedoelde een 4 deurs wordt namelijk niet gemaakt.
Wij krijgen eerst een 3 deurs versie dan nog een coupe en cabrio versie.
[img:460:290]http://test.phark.net/m2.gif[/img]
Dit is lekker dik...................................komt u maar

-
Deze komt in maart
[img:800:600]http://news.auto.cz/img/galleries/21_45616b29aa1c7.jpg[/img]
De ramen van de deuren van 1 serie 3 deurs zitten geen raam stijlen omheen dus net zoals de e46 coupe.
En de coupe zoals hierboven komt waarschijnlijk eind 2007 of begin 2008.
[img:800:600]http://news.auto.cz/img/galleries/21_45616b29aa1c7.jpg[/img]
De ramen van de deuren van 1 serie 3 deurs zitten geen raam stijlen omheen dus net zoals de e46 coupe.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- RVV
Andre dat is goed nieuws met die raamstijlloze deuren, want dat is voor mij het bewijs dat die coupe echt gaat komen !Andre schreef:Deze komt in maart
-
[img:800:905]http://img384.imageshack.us/img384/8467 ... 008yi8.jpg[/img]
Modderfok dit vindt ik dus echt wel een stoer ding zeker in het wit met die donkere achterramen 18 inch en die ramen zo.
Modderfok dit vindt ik dus echt wel een stoer ding zeker in het wit met die donkere achterramen 18 inch en die ramen zo.
- Mari Oh Oh!
- RVV
- Mari Oh Oh!
- romo
-
Romo moet je eens kijken naar de nieuwe m3 cabrio das pas een gedrocht.
Kijk jij vindt een hatchback niks dan is het al gauw niet goed natuurlijk. Ik vindt hatchbacks wel stoer. Coupe s zijn mooier dat weer wel. Maar coupes moeten niet lang zijn zoals de 6 en nieuwe 3 serie. Dan wordt het al gauw lelijk. Een coupe moet gedrongen zijn. Laten we hopen dat de 2 serie zo wordt.
Maar die 3 deurs hatch is in mijn beleving een stoer ding. En ik weet inmiddels hoe goed die dingen sturen en dat er met een paar kleine aanpassingen leuk racertje van te maken is. Waar ik een hoop plezier aan beleef.
Kijk jij vindt een hatchback niks dan is het al gauw niet goed natuurlijk. Ik vindt hatchbacks wel stoer. Coupe s zijn mooier dat weer wel. Maar coupes moeten niet lang zijn zoals de 6 en nieuwe 3 serie. Dan wordt het al gauw lelijk. Een coupe moet gedrongen zijn. Laten we hopen dat de 2 serie zo wordt.
Maar die 3 deurs hatch is in mijn beleving een stoer ding. En ik weet inmiddels hoe goed die dingen sturen en dat er met een paar kleine aanpassingen leuk racertje van te maken is. Waar ik een hoop plezier aan beleef.
-
[img:800:905]http://img384.imageshack.us/img384/8467 ... 008yi8.jpg[/img]
Kijk eens goed naar o.a. de voorbumper > is dit een gefacelifte versie (lijkt er wel op) achterlichten lijken ook een andere indeling te hebben?
Vind de 3-deurs 1 er echt veel beter uitzien dan de 5-drs, de "vlakverdeling" aan de zijkant is veel mooier nu de b-stijl in het midden van de koets zit.
Die witte is dat een auto die in folders/promomateriaal gebruikt gaat worden? Wit is immers een modekleur (aan het worden), foto is gemaakt tijdens de fotoshoot?
Kijk eens goed naar o.a. de voorbumper > is dit een gefacelifte versie (lijkt er wel op) achterlichten lijken ook een andere indeling te hebben?
Vind de 3-deurs 1 er echt veel beter uitzien dan de 5-drs, de "vlakverdeling" aan de zijkant is veel mooier nu de b-stijl in het midden van de koets zit.
Die witte is dat een auto die in folders/promomateriaal gebruikt gaat worden? Wit is immers een modekleur (aan het worden), foto is gemaakt tijdens de fotoshoot?
- Peter Tunissen
Boeiend hoe het eruit ziet.
Zolang ze maar zorgen dat het geen auto met het E36 M3 probleem wordt (Coupé met stijlloze ramen die daardoor minder stijf is dan de sedan) vind ik het allang best.
Verder worden auto's tegenwoordig allemaal zo groot en zwaar, je zit gewoon vast aan de kleinste serie als het om rijdersauto's gaat, al ziet het eruit als een drol met BMW logo erop.
Als ik bijvoorbeeld voor het gemak even een 147 met een 159 vergelijk, da's het verschil tussen een speedboat en de Titanic. 159 is nieuwer en bijvoorbeeld de nieuwe Spider (afgelopen week voor het eerst in het echt gezien bij de dealer) is echt prachtig. En dan zie je op het specslijstje 1750kg staan, kijk je nog een keer. En voor de zekerheid nog een keer. Staat daaronder ook nog eens de prijs, €58.xxx incl. wat opties en laaaaaat maar weer.
Lang verhaal, ook nog even ontopic: die coupé ziet er stoer uit. Is alleen wel nog steeds dezelfde photoshop als twee jaar geleden al ergens in een Duits autoblad stond. Boeit niet, zo mag-ie worden, CSL aandrijflijn erin en verder niks meer aan doen.
Zolang ze maar zorgen dat het geen auto met het E36 M3 probleem wordt (Coupé met stijlloze ramen die daardoor minder stijf is dan de sedan) vind ik het allang best.
Verder worden auto's tegenwoordig allemaal zo groot en zwaar, je zit gewoon vast aan de kleinste serie als het om rijdersauto's gaat, al ziet het eruit als een drol met BMW logo erop.
Als ik bijvoorbeeld voor het gemak even een 147 met een 159 vergelijk, da's het verschil tussen een speedboat en de Titanic. 159 is nieuwer en bijvoorbeeld de nieuwe Spider (afgelopen week voor het eerst in het echt gezien bij de dealer) is echt prachtig. En dan zie je op het specslijstje 1750kg staan, kijk je nog een keer. En voor de zekerheid nog een keer. Staat daaronder ook nog eens de prijs, €58.xxx incl. wat opties en laaaaaat maar weer.
Lang verhaal, ook nog even ontopic: die coupé ziet er stoer uit. Is alleen wel nog steeds dezelfde photoshop als twee jaar geleden al ergens in een Duits autoblad stond. Boeit niet, zo mag-ie worden, CSL aandrijflijn erin en verder niks meer aan doen.

-
Of die 1 coupe (of 2 of hoe dat ding ook zal heten) veel betaalbaarder wordt dan een E46M3/Z4M Coupe waag ik trouwens te betwijfelen?
Basisprijs 130i 3drs 43k
Basisprijs 130i 5drs 45k
Basisprijs 230i coupe 50k (Z4 Coupe 3.0si 58k)
Basisprijs M2 75k (Z4 M Coupe 83k)
Zoiets?
Is er al bekend wat voor blok er in een eventuele M versie van de 2 zou kunnen komen? High rev 4 cilinder (link naar WTCC) of N/A 6 cilinder (door Motorsport aangepaste .30i ?)
Basisprijs 130i 3drs 43k
Basisprijs 130i 5drs 45k
Basisprijs 230i coupe 50k (Z4 Coupe 3.0si 58k)
Basisprijs M2 75k (Z4 M Coupe 83k)
Zoiets?
Is er al bekend wat voor blok er in een eventuele M versie van de 2 zou kunnen komen? High rev 4 cilinder (link naar WTCC) of N/A 6 cilinder (door Motorsport aangepaste .30i ?)
- romo
Kort en gedrongen mee eens.........................met een kont uiteraard, zo`n M2 coupe, dat zou wat zijn, is wel mijn ding................................als ie komt dan...................................Andre schreef:Romo moet je eens kijken naar de nieuwe m3 cabrio das pas een gedrocht.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- romo
Vooral die dop ogen (koplampen dus), nee niet mijn ding..............de verhouding van de auto alks geheel met een te lange motorkap en geen kont, kan er bij mij niet in; de symetrie lijkt compleet zoek, vind ik overigens ook bij de E90 zo, en dus ook niet mooi..........................Rico v Velzen schreef:Romo ik blijf het apart vinden, jij vind de M3 goed ogen, ik vind de M3 goed ogen jij vind de 1 serie beroerd ogen ik vind de 1 serie goed ogen.
WAT KLOPT ER NOU NIET
Wat er niet klopt?.........................roept u maar, ik ben BMW liefhebber, maar wel een kritische liefhebber. Ja ik ben vorm gevoelig ( zowel in- als exterieur), het oog wil ook wat ( bij mij zeker dus)................

-
- Auto: Fun Damn Mentally
- romo
Robin schreef:Mensen, noem mij vandaag de dag ECHT MOOIE oogverblindende wagens bij hun 'geboorte'.
Murcielago
Aston AM V8
De rest moet je 't maar mee doen. En dan kijken wat 't lekkers/best/leukst rijdt IMHO.
1er
3er
GT3RS
LOL
Gaat niet om oogverbindend (wil ook nog wat zien als ik rij