http://jalopnik.com/5435625/the-30-most ... es-of-2009" onclick="window.open(this.href);return false;
Duurste auto schades top 30 (2009)
- martijnsud
Duurste auto schades top 30 (2009)
Geinig om te weten
http://jalopnik.com/5435625/the-30-most ... es-of-2009" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Roman S.
Re: Duurste auto schades top 30 (2009)
Wat een bedragen 
- Ravin ///M
Hoe kan de schade aan een Testarossa nou 181k dollar zijn, dat ding koop je voor 50k euro?
-
Luuk
Sommige onder het mom: Meer geld dan talent.
Ik mis trouwens die Ferrari 250 Testa Rossa crash op (ik geloof Laguna Seca). Dat ding was toch iets van 8 of 9 miljoen euro?
Edit:

Die bedoel ik, ook al is het niet TL.. er zal héus wel meer dan 165K aan schade zijn geweest.
Ik mis trouwens die Ferrari 250 Testa Rossa crash op (ik geloof Laguna Seca). Dat ding was toch iets van 8 of 9 miljoen euro?
Edit:
Die bedoel ik, ook al is het niet TL.. er zal héus wel meer dan 165K aan schade zijn geweest.
Laatst gewijzigd door Luuk op 03 jan 2010, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Nou, wat leuk.... 
-
Roman S.
Soms is een 'nieuwe' goedkoper dan de reparatie?Ravin ///M schreef:Hoe kan de schade aan een Testarossa nou 181k dollar zijn, dat ding koop je voor 50k euro?
- Knot
Als je die bestuurders dan ziet, fbi figuur, voetbal eppo..... zonde dat die mensen dit soort auto's mogen kopen/rijden...
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Die McLaren is trouwens niet total loss. Las laatst een stukje dat de eigenaar hem weer laat opbouwen.
-
steve smith
Carbon tub die nog een keer extra gebakken is lijkt me toch echt technisch TL. Of deze door een yank weer opgekalefaterd wordt omdat dit economisch interessant is staat er toch los van? Ik zou 'm als "destroyed" in een register opnemen i.i.g.Mark Nauta schreef:Die McLaren is trouwens niet total loss. Las laatst een stukje dat de eigenaar hem weer laat opbouwen.
-
Robin
Tja, ding was blijkbaar $ 2 miljoen waard(ik denk eerder 2 miljoen euro of meer) Hij had 'm verzekerd voor $ 3 miljoen?steve smith schreef:Carbon tub die nog een keer extra gebakken is lijkt me toch echt technisch TL. Of deze door een yank weer opgekalefaterd wordt omdat dit economisch interessant is staat er toch los van? Ik zou 'm als "destroyed" in een register opnemen i.i.g.Mark Nauta schreef:Die McLaren is trouwens niet total loss. Las laatst een stukje dat de eigenaar hem weer laat opbouwen.
En dan weer gaan opbouwen omdat dat qua centen kán en er maar 100 van zijn. Nu zou ik ook als eigenaar kunnen denken:
Ik bouw 'm op en klaar, kost veel centen, maar 'men'weet dat dit die uitgebrande Macca is dus in hoeverre tast dat de 'verzamelwaarde' (op den duur) aan? Of wat Steve zegt 'destroyed' laten en klaar. En met die centen op zoek gaan naar 'n andereF1(LM?) if possible.
Moeilijke materie.
- Downforce Hans
Knot schreef:Als je die bestuurders dan ziet, fbi figuur, voetbal eppo..... zonde dat die mensen dit soort auto's mogen kopen/rijden...
Misschien zat er ook wel 1 tussen met een kale kop, mogen die wel of niet met zo`n soort auto rijden
-
Robin
LOLDownforce Hans schreef:Knot schreef:Als je die bestuurders dan ziet, fbi figuur, voetbal eppo..... zonde dat die mensen dit soort auto's mogen kopen/rijden...
Misschien zat er ook wel 1 tussen met een kale kop, mogen die wel of niet met zo`n soort auto rijden:
- KW
Niks moeilijks aan. 100% zeker weer opbouwen. Vrijwel alles is reparabel, hoe erg vernield het ook is. Dat het veel geld kost is een andere kwestie, maar het komt maar zelden voor dat het fysiek niet kán. En zo te zien is deze McLaren met genoeg geld weer prima in nieuwstaat te brengen.Robin schreef:
Tja, ding was blijkbaar $ 2 miljoen waard(ik denk eerder 2 miljoen euro of meer) Hij had 'm verzekerd voor $ 3 miljoen?
En dan weer gaan opbouwen omdat dat qua centen kán en er maar 100 van zijn. Nu zou ik ook als eigenaar kunnen denken:
Ik bouw 'm op en klaar, kost veel centen, maar 'men'weet dat dit die uitgebrande Macca is dus in hoeverre tast dat de 'verzamelwaarde' (op den duur) aan? Of wat Steve zegt 'destroyed' laten en klaar. En met die centen op zoek gaan naar 'n andereF1(LM?) if possible.
Moeilijke materie.
-
Robin
Dat zei ik zelf al KW.KW schreef:Niks moeilijks aan. 100% zeker weer opbouwen. Vrijwel alles is reparabel, hoe erg vernield het ook is. Dat het veel geld kost is een andere kwestie, maar het komt maar zelden voor dat het fysiek niet kán. En zo te zien is deze McLaren met genoeg geld weer prima in nieuwstaat te brengen.Robin schreef:
Tja, ding was blijkbaar $ 2 miljoen waard(ik denk eerder 2 miljoen euro of meer) Hij had 'm verzekerd voor $ 3 miljoen?
Moeilijke materie.
Ik hebt 't over de eventuele 'waarde' van dat ding bij wederverkoop. Men weet dat dat ding erge schade heeft gehad....
DAT vind ik moeilijke materie. Heb je dáár dan 'n verklaring voor?
- Tim N
Als je het documenteert adhv foto's etc. Dan heb je toch voldoende bewijs dat het juist gedaan is. Neem aan dat als het door de juiste firma en met de juiste onderdelen (lees OEM delen) weer opgebouwd wordt dat het dan geen waardevermindering met zich meebrengt.