Heel goed!!!!.....blijf dicht bij jezelf altijd en for ever!!!!romo schreef:duifjes.com schreef:Ja je loopt nog steeds op Broguesromo schreef:Via welke sites dan wel?
Ik doe iets gruwelijk fout als dit allemaal zo lees.........................
Hahahaha, zeker wel, blijf ik ook doen...................
Het laatste wat je moet doen; je principes verlogenen....................that is not me...........
Kerst toespraak koningin.........
- duifjes.com
Re: Kerst toespraak koningin.........
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
verloochenen, that is............................. 
- duifjes.com
Voor jou????? dat is in 2010 een 911 bestellenromo schreef:verloochenen, that is.............................
- GTRene
zolang je maar niet eigenwijs bent of een meeloper
- duifjes.com
GTRene schreef:je hebt gelijk blijf jezelf...echter je bent wat je weet en gaandeweg de tijd dat je leeft leer je en groei je, ja je bent jezelf vandaag en over 10 jaar ook, echter het verschil met vandaag en over 10 jaar kan groot zijn
![]()
Eigenwijs....hhahahah....ik ben kan verdomd eigenwijs zijn .......
- GTRene
soms wordt eigenwijs verward met eigengereidheid nr 1 is wat minder somsduifjes.com schreef:GTRene schreef:je hebt gelijk blijf jezelf...echter je bent wat je weet en gaandeweg de tijd dat je leeft leer je en groei je, ja je bent jezelf vandaag en over 10 jaar ook, echter het verschil met vandaag en over 10 jaar kan groot zijn
![]()
Eigenwijs....hhahahah....ik ben kan verdomd eigenwijs zijn .......
eigenwijs is eigenlijk bewust tegen beter weten in dacht ik zo ongeveer
eigengereidheid is meer het zelf willen uitzoeken omdat je het bv nog niet zeker weet wat als...dus das niet verkeerd, echter velen roepen meteen eigenwijs, er zijn echtere meerdere wegen die naar Rome leiden.
- duifjes.com
Echt waar??? oke....fijn dat je ff zegt tegen me....dan neem ik de navi mee.....ik dacht er is 1 weg naar Rome......
- Stéphane
Ik denk dat ze bedoelt dat het contact via Internet geen vervanging/substituut mag zijn voor echt contact. Mensen zien en spreken. Daar heeft ze op zich ook wel een punt, want dat is ook zo. Dat vind ik tenminste.
Maar ik denk dat ze zich vergist in het feit dat het juist ook aanvullend/complementair kan werken.
Maar ik denk dat ze zich vergist in het feit dat het juist ook aanvullend/complementair kan werken.
- wim breman
Ze heeft zeker een punt.
Ik heb alleen moeite met het walchelijke opvoedende toontje waarop het gebracht word, daar hebben meer mensen ( politie ) in Nederland een handje van.
Ze kan zich beter met de vastgoed projecten van haar zoontje bezighouden en erop toezien dat "ons" geld nog een beetje leuk belegd word.
Of ga eens op zoek naar een nieuwe kapper, tijd zat.
Ik heb alleen moeite met het walchelijke opvoedende toontje waarop het gebracht word, daar hebben meer mensen ( politie ) in Nederland een handje van.
Ze kan zich beter met de vastgoed projecten van haar zoontje bezighouden en erop toezien dat "ons" geld nog een beetje leuk belegd word.
-
Shakes
Romo je doet iets fout man. Een M3 en geen chick.
Je valt niet op donker he? Jammer hoor, binnen een uur heb ik je onder de pannen
Je valt niet op donker he? Jammer hoor, binnen een uur heb ik je onder de pannen
- duifjes.com
wim breman schreef:Ze heeft zeker een punt.
Ff..... nuancering.... haar en van haar zoon is hun geld..... of bemoei jij je ook met het uitgave patroon van je werkeloze buurman????.....want dat is ook JOUW geld...en die van diverse overheidsorganen....
ps. ik heb niet haar kerstgeneuzel gekeken overigens....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
duifjes.com schreef:Echt waar??? oke....fijn dat je ff zegt tegen me....dan neem ik de navi mee.....ik dacht er is 1 weg naar Rome......
Voor de vrouwen hierzo en elders uiteraard..................................er zijn meerdere wegen die naar Romo leiden...............................
- romo
Shakes schreef:Romo je doet iets fout man. Een M3 en geen chick.
Juist wel man......................................
Blond is niet zo mijn ding.....................
- duifjes.com
hahhahahaahah Shakes brengt je niet bij een blonde onder hoor......hahahahahahahhromo schreef:Shakes schreef:Romo je doet iets fout man. Een M3 en geen chick.
Juist wel man......................................![]()
![]()
Blond is niet zo mijn ding.....................
- duifjes.com
Wordt een leuke nieuwe post je hertje hahahahhah
- JP
@ comments over Bea;
Mmm, straks daagt ze ons nog voor de rechter, samen met Daan......
Mmm, straks daagt ze ons nog voor de rechter, samen met Daan......
- romo
ach, ik ben gewoon te bescheiden..............................
en al helemaal geen pocher.........................
en al helemaal geen pocher.........................
- romo
duifjes.com schreef:Wordt een leuke nieuwe post je hertje hahahahhah
Nou ja..............................wie weet.........................
Zo werkt het toch begrijp ik altijd............................via via dus.............................
- Snipe
Bijzonder om van de koningin tóch nog op daten en hertjes uit te komen.
- romo
Snipe schreef:Bijzonder om van de koningin tóch nog op daten en hertjes uit te komen.
Ja ik zal hier toch even bewijzen dat het niet bij oppervlakkig gelul blijft.......................
- duifjes.com
Het draait altijd uit op hertjes.....althans bij mij wel........dat heb ik ....ik ga zoeken op bijv een m3 van 2002 en dan via via komromo schreef:Snipe schreef:Bijzonder om van de koningin tóch nog op daten en hertjes uit te komen.
Ja ik zal hier toch even bewijzen dat het niet bij oppervlakkig gelul blijft.......................![]()
ik weer uit op hertjes......dan ga ik weer eens kijken voor een 1993-er 911....en dan toch kom ik heb hertjes uit.......laatst had
ik nog....ik ga kijken voor een Jag S-type 4.0 V8....en ja hoor na een paar minuten kom ik weer op hertjes uit........nu vandaag nog!!!!!
notebene vandaag.....mn kinderen zijn hier....ik ga ff checken 328i cabrio....en nu ook weer hertjes......ik ga nu echt 20sec geleden
kijken voor een super mooie Caddy deVille.....en nee hoor ik kom weer bij de hertjes
Dat is is nu de reden dat ik zoveel hertjes heb en geen auto's
- PD power
Vind best dat ze punt heeft, tuurlijk ik ben ook een internet freak, maar wil best toegeven, als het er niet was, dat ik meer mensen op zou zoeken dan nu, omdat je het nu lekker makkelijk kunt doen vanuit je eigen omgeving, vind de omschrijving van Rene wel een mooie, vond de reacties van een aantal gasten die hun brood verdienen aan internet, deze keer krampachtiger dan het kapsel van 'onze" koningin.
Eigenlijk is ze gewoon geslaagd in haat missie, want we denken er stiekum toch over na.
Maar moet er niet aan denken dat ik zonder internet zou zitten.
Eigenlijk is ze gewoon geslaagd in haat missie, want we denken er stiekum toch over na.
- Snipe
Overigens heb ik familie die vlakbij paleis Het Loo woont. En denk je dat die hun buren ooit zien?
Kortom, het is loze praat. Een versteend oud lijk probeert recht te praten waarom ze geen computers gebruikt maar is te stijfkoppig om toe te geven dat ze er geen ruk van begrijpt.
Kortom, het is loze praat. Een versteend oud lijk probeert recht te praten waarom ze geen computers gebruikt maar is te stijfkoppig om toe te geven dat ze er geen ruk van begrijpt.
- KW
Neej, dat is juist wat hare Majesteit bedoelt met oppervlakkig en onpersoonlijkAston Martine schreef:Wat nou individualisering. Dankzij Facebook en Twitter weet ik het precies wanneer een van m'n vrienden een scheet laat of een kopje koffie drinkt. Dat is pas innig naasten-contact
JuistStéphane schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat het contact via Internet geen vervanging/substituut mag zijn voor echt contact. Mensen zien en spreken. Daar heeft ze op zich ook wel een punt, want dat is ook zo. Dat vind ik tenminste.
Goed gezegthenno boenink schreef:Vind best dat ze punt heeft, tuurlijk ik ben ook een internet freak, maar wil best toegeven, als het er niet was, dat ik meer mensen op zou zoeken dan nu, omdat je het nu lekker makkelijk kunt doen vanuit je eigen omgeving, vind de omschrijving van Rene wel een mooie, vond de reacties van een aantal gasten die hun brood verdienen aan internet, deze keer krampachtiger dan het kapsel van 'onze" koningin.
Eigenlijk is ze gewoon geslaagd in haar missie, want we denken er stiekum toch over na.
Andersom: Als ik het zo lee ben jij al te ver heen om haar nog te kunnen begrijpen...Snipe schreef:Overigens heb ik familie die vlakbij paleis Het Loo woont. En denk je dat die hun buren ooit zien?
-
Tom
SMS is gewoon handig. Soms wil je iets doorgeven wat niet zo belangrijk is dat je iemand daarvoor wilt bellen (en dus storen tijdens werk of iets dergelijks). Dan stuur je gewoon even een SMSje... dan komt de boodschap prima over.
E-mail is ook ideaal.. als ik niet per direct een antwoord nodig heb dan doe ik het liever via e-mail dan telefonisch. Dan ligt het tenminste vast (bij afspraken kun je het nog eens nalezen) en je kunt zelf bepalen wanneer je het verstuurd of antwoord geeft. Natuurlijk pak je de telefoon als je direct een reactie wilt of gewoon een gesprek waarin je zaken kunt uit- of overleggen, maar als ik voor elke e-mail die ik op de zaak ontvang voortaan een telefoontje krijg dan zou ik knettergek worden. Zakelijk willen wij afspraken (breed begrip) ook gewoon vast hebben liggen... dat gaat dus per e-mail. Mondeling is leuk en aardig maar sommige klanten verdraaien zoiets nog wel eens als er onenigheid is, krijg je onnodige en vervelende discussies van.
Hyves en andere social networks (facebook, twitter, weblogs enz.) zullen normaal contact niet vervangen. Maar het voegt wel iets toe, namelijk dat het de wereld wat kleiner maakt. Het is wat laagdrempeliger dan bellen en je blijft ook van mensen buiten je woonplaats op de hoogte. Een oud klasgenoot ga ik niet opzoeken in de telefoongids en bellen, maar even een berichtje sturen via internet doe je veel eerder. Als ik inlog zie ik in één overzicht wat m'n vrienden (of vage bekenden) hebben gedaan, zie wat vakantiefototjes voorbij komen enzovoort. Een vriendin van mij is al meer dan een jaar met een wereldreis bezig, is prachtig om foto's over de hele wereld te zien en haar verhalen te lezen.
Met Hyves e.d. doe ik weinig... wel lid maar besteed er weinig tijd aan. Twitter vind ik wel grappig, maakt je netwerk ook weer iets groter. Fora zoals DF vind ik nog het leukste, besteed daar ook het meeste tijd aan, want je kunt er ontzettend veel van opsteken (kennis delen) en nieuwe contacten opdoen. Denk dat je met handig gebruik van internet juist erg ver kunt komen in de echte wereld. Om maar even een voorbeeld te nemen: Downforce. Dat hele bedrijf is ontstaan 'via internet'. Als Jan vacatures zou plaatsen had ie nooit eenzelfde groep mensen bij elkaar kunnen vinden. Nu wel, zeker omdat die groep elkaar onderling al kende en wist wat men aan elkaar had. Prachtig toch!
Kortom dat gebrabbel van Beatrix slaat nergens op. Dat ze zich daar überhaupt druk over maakt. Hoe men contacten onderhoud moet men zelf weten. Er zijn wel belangrijkere zaken.
E-mail is ook ideaal.. als ik niet per direct een antwoord nodig heb dan doe ik het liever via e-mail dan telefonisch. Dan ligt het tenminste vast (bij afspraken kun je het nog eens nalezen) en je kunt zelf bepalen wanneer je het verstuurd of antwoord geeft. Natuurlijk pak je de telefoon als je direct een reactie wilt of gewoon een gesprek waarin je zaken kunt uit- of overleggen, maar als ik voor elke e-mail die ik op de zaak ontvang voortaan een telefoontje krijg dan zou ik knettergek worden. Zakelijk willen wij afspraken (breed begrip) ook gewoon vast hebben liggen... dat gaat dus per e-mail. Mondeling is leuk en aardig maar sommige klanten verdraaien zoiets nog wel eens als er onenigheid is, krijg je onnodige en vervelende discussies van.
Hyves en andere social networks (facebook, twitter, weblogs enz.) zullen normaal contact niet vervangen. Maar het voegt wel iets toe, namelijk dat het de wereld wat kleiner maakt. Het is wat laagdrempeliger dan bellen en je blijft ook van mensen buiten je woonplaats op de hoogte. Een oud klasgenoot ga ik niet opzoeken in de telefoongids en bellen, maar even een berichtje sturen via internet doe je veel eerder. Als ik inlog zie ik in één overzicht wat m'n vrienden (of vage bekenden) hebben gedaan, zie wat vakantiefototjes voorbij komen enzovoort. Een vriendin van mij is al meer dan een jaar met een wereldreis bezig, is prachtig om foto's over de hele wereld te zien en haar verhalen te lezen.
Met Hyves e.d. doe ik weinig... wel lid maar besteed er weinig tijd aan. Twitter vind ik wel grappig, maakt je netwerk ook weer iets groter. Fora zoals DF vind ik nog het leukste, besteed daar ook het meeste tijd aan, want je kunt er ontzettend veel van opsteken (kennis delen) en nieuwe contacten opdoen. Denk dat je met handig gebruik van internet juist erg ver kunt komen in de echte wereld. Om maar even een voorbeeld te nemen: Downforce. Dat hele bedrijf is ontstaan 'via internet'. Als Jan vacatures zou plaatsen had ie nooit eenzelfde groep mensen bij elkaar kunnen vinden. Nu wel, zeker omdat die groep elkaar onderling al kende en wist wat men aan elkaar had. Prachtig toch!
Kortom dat gebrabbel van Beatrix slaat nergens op. Dat ze zich daar überhaupt druk over maakt. Hoe men contacten onderhoud moet men zelf weten. Er zijn wel belangrijkere zaken.