1,5
Dat is echt heel erg afhankelijk van wat voor bocht etc...
Zandvoort als voorbeeld:
Tarzan; Dat is echt gewoon de standaard U bocht dus hoog beginnen "langzaam" erin en op de Apex zou het gas er al bijna vol op moeten kunnen.
Gerlach: Hard erin tegen onderstuur aan en dan dus wat later op het gas zover dat nog gaat. Snelheid hoef je niet mee te nemen naar de volgende bocht dus kan je beter zoveel mogelijk snelheid erin houden.
Hungenholz: Langzaam erin hard eruit
Scheivlak: Langzaam erin hard eruit
Master: Hard erin en dan later op het gas en dat is dan meestal niet echt heel veel meer omdat je dan toch al voor de volgende bocht bezig bent.
Wilgenhage: Echt langzaam erin (heel veel gaan daar te hard erin omdat de Master voor je gevoel bijna altijd harder kan dus dat wordt dan in de volgende bocht afgereageerd)
Vroeg op het gas evt. wijd uit laten lopen zodat er meer snelheid in zit.
Kinzo: Langzaam erin en zo hard mogelijk eruit.
S-bocht: Hard erin dan op tijd klaar zijn voor de linker bocht daar wel principe van langzaam erin hard eruit.
Kumho: Langzaam erin hard eruit.
Arie luyendijk: Hard erin hard eruit...
Ohw nu heb ik het geheim verklapt
