Mark Nauta schreef:Voor de liefhebbers die nu nog op zijn. Live NU, de onthulling online.
http://www.audi.tv" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Lucy Liu -
Tenenkrommende bijeenkomst. Hoogtepunt is natuurlijk Lucy Liu, alhoewel ik Uma prefereer. Zat zij ook niet in Kill Bill? Botergeil toen ze zei: please welcome Michel
Dick. Vreselijk die slappe design discussie (heb 3 sec gezien) met als kers op de taart de Audi CFO presentatie. Heb je gezien hoe hij steun zoekt bij God? Elke keer bij het woord A8, kijkt hij eventjes omhoog. 'Het is volbracht', zal 'k maar zeggen. Het leek wel een onderonsje.
Daarna het grijze doek eraf, en jawel, ik was er al bang voor: een grijze auto. Ik zag geen verschil met of zonder doek, jullie wel? Mooie kerstlampjes geinspireerd door Harry Potter's litteken, of toch meer door de Z van Zorro, maar dan op z'n kant. Enfin, bloed, sweet en tranen, zal het geweest zijn voor die degelijke duitse ontwerpers: 10 letjes, nein, funf letjes, nein weniger wie der R8 aber mehr wie die A4. Ja, ja, gutes Idee. Jawol, ok, so endlich fertig. De revolutie spat van het ontwerp af, vinden jullie niet? Maar al die grote schepen zijn saai zoals ook van bijv. BMW, Lexus, Mercedes. Ze rijden natuurlijk als de beste. Voor de kilometervretende CFO badend in luxe. Als het dan toch ranzig moet, doe mij dan maar een Rolls Royce Fantoom en dan met Lucy Liu samen op de achterbank. "Chauffeur: Schermpje omhoog graag ..."
edit: taalfouten