Yes binnen met de rear elimination panel :banaan:Michel P schreef:Binnenkort onder mijn Exige, kan elk moment worden gebracht.GTRene schreef:die 2-bulars klinken wel lekker
Michel
Yes binnen met de rear elimination panel :banaan:Michel P schreef:Binnenkort onder mijn Exige, kan elk moment worden gebracht.GTRene schreef:die 2-bulars klinken wel lekker
Gefeliciteerd! Zou ook een keer tijd wordenMichel P schreef:Yes binnen met de rear elimination panel :banaan:Michel P schreef:Binnenkort onder mijn Exige, kan elk moment worden gebracht.GTRene schreef:die 2-bulars klinken wel lekker
Michel
Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik qua sound die Stage II van Michel en Wilbert (+ Chris) vele malen mooier klinken :!: Alleen jammer dat die echt voor alles te luid is ...Youp schreef:
Our source said the company is planning a three-tier line-up, with the four-cylinder Exige, Elise and Europa all falling into one group and the bigger V6 Evora in the other. He said there would always be room for an Esprit-like car. “It will be the ultimate expression of the brand,” he added.
Die heat wrap op de uitlaatbocht vóór de demper is er om het linkerachterwiel te beschermen tegen de hitte. De straling van de bocht kan die band en velg zomaar een paar graden warmer laten worden dan je rechterwiel. Niet echt handig zeg maar. Ik zou dus wel iets van een heatshield maken. Bij mij speedster heb ik het met Nimbus opgelost (niet superhandig als ik de boel nog eens wil demonteren trouwens...).GTRene schreef:Ik las al als je het goede wil doen moet je ook het uitlaatspruitstuk doen...maja kom je zo niet bij en die hoeft er niet af...afijn alles wat je wrappen kan bij een lotus is meegenomen...hoe minder hitte daar hoe beter, en schijnt ook nog wat beter voor de motor te zijn? maja je moet er maar net zin aan hebben![]()
hier doen ze trouwens alleen de bocht die je ook op veel foto's terug ziet...en schijnbaar gaat het heatshield eronder uit? afijn kijk wie weet snap jij hetikke nie wete
.
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;
We are pleased to announce the fabulous Chevron B1 Mk2, our very first Production Road Car. This two seater sportscar comes complete and road registered at £20,000.00 + VAT
The eight-valve motor packs a 220bhp punch, enough for a power-to-weight figure of 389bhp/ton, or to put it another way more than a 911 GT2. The Hewland FT200 gearbox is a delight, so fast with its short throw and positive too. And yet, like so many historics, it’s the steering that steals the show, reacting instantaneously to your thoughts and feeding back unfiltered detail to your hands. It’s perhaps no surprise that you become part of the machine when it’s so compact and clean, but it’s just so refreshing to command something that does without all the fripperies of modern-day motoring.
Gebruikers op dit forum: RS-Ron en 6 gasten