De betreffende auto is een Fiat Panda uit 2002 met nu 50.200 km ongeveer op de teller. Zoals je kan lezen in de bovenstaande quote is de schade ongeveer 1500 ex btw. Heeft één van jullie enig idee of hij total loss verklaard wordt, danwel dat de schade gefixt wordt?Zo.. Wat een ochtend zeg... Ben nu net weer thuis... Word ik vanochtend gebeld dat m'n moeder wéér een aanrijding heeft gehad. Weer een tik van achteren. En weer in de Panda... Met ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis, daar zijn foto's gemaakt van haar nek en wervels, gelukkig niets te zien! Daarna meteen maar even met de auto naar de garage gereden, hele achterkant moet naar achteren getrokken worden, krijg de achterklep niet meer open... De kostenpost komt op ongeveer 1500 euro ex btw. Maargoed, verzekeringswerk. Meteen maar even uitlijnen dan... En daarna nog even een brief naar de huisarts gebracht die we meekregen vanuit het ziekenhuis. Gelukkig zit ze nu alweer thuis. Maar een leuke ochtend is anders!
Hoe gebeurde het nou? Mijn moeder stond te wachten op een mevrouw die links af wilde slaan, alleen kwam er een auto tegemoet, dus even op wachten. Goed, auto is voorbij, mevrouw slaat af, mijn moeder wilt optrekken, BOEM achterop. Het is nog een mazzel dat ze al aan het optrekken was en dat de impact dus minder groot was dan wanneer ze stil had gestaan met de voet op de rem. Maar die gozer heeft echt heel veel gedaan in de auto, behalve opletten en het daadwerkelijk autorijden volgens mij! Hij had mijn moeder niet gezien... Het is daar zo duidelijk en overzichtelijk als wat!
Heel fijn allemaal dus!
Ben benieuwd...