ingevuld en via hyves aan iedereen doorgestuurdGert-jan schreef:Ik weet niet of ie al geplaatst was?![]()
http://kilometerheffing-nee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
als je iets wil doen...

ingevuld en via hyves aan iedereen doorgestuurdGert-jan schreef:Ik weet niet of ie al geplaatst was?![]()
http://kilometerheffing-nee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
als je iets wil doen...
Vrouwen die je gehad hebt in Almelo?GTRene schreef:Ik betaal al genoeg aan de staat met men 1 op 5 nog wat gemiddeld
Tom schreef:Vrouwen die je gehad hebt in Almelo?GTRene schreef:Ik betaal al genoeg aan de staat met men 1 op 5 nog wat gemiddeld
Dat zou betekenen dat met 4 miljard investering er ongeveer € 615,- per huidige auto beschikbaar is. Apparatuur, inbouw, infrastructuur voor dat bedrag per auto ...Maar het kastje krijg ik wel gratis, toch?
Voor niets gaat de zon op. Uw eerste kastje is ‘gratis’. Maar gekoppeld aan uw auto. Bij uw volgende auto zult u het gewoon nieuw moeten kopen.
Nee dat maakt ze niet uit.. maar die hebben geen geld.. vinden ze veel ergerYoup schreef:Dat doet ze in Den Haag niks, want dat zijn toch gevaarlijke rijders...
Ze rijden ook onnodig vaak links ... wat vaker naar rechts gaan zou beter zijn ...Youp schreef:Dat doet ze in Den Haag niks, want dat zijn toch gevaarlijke rijders...
Niet....niet meer nodig.....dit wordt op 'afstand' geregeld.....simpel....geen signaal geen kastje = bekeuring...Xave30 schreef:Net binnen van autowassen.
Ik dacht ff lekker een korte ritje maken zie ik op verschillende plaatsen politieauto/brommers staan.. dacht hmm een of ander 'operation'. Nou kom ik in de buurt van de Mac staat daar een zwarte Zafira met heel trots " Belastingdienst Motorrijtuigenbelasting" op. Eerste keer dat ik IRL een dergelijk controle aantrof. Nou, ik lieg niet als ik zeg dat ik er een paar rillingen van kreeg. (tuurlijk heeft de hevige discussies van afgelopen dagen invloed op mijn reactie gehad).
Hoe gaan de toekomstige GPS kast controles langs de weg uitzien??
Als ze links rijden (kijkt naar zichzelf) willen ze er ook langs en houden ze mensen achter zich bepaald niet op.Alain schreef:Ze rijden ook onnodig vaak links ... wat vaker naar rechts gaan zou beter zijn ...Youp schreef:Dat doet ze in Den Haag niks, want dat zijn toch gevaarlijke rijders...
=duifjes.com schreef:Niet....niet meer nodig.....dit wordt op 'afstand' geregeld.....simpel....geen signaal geen kastje = bekeuring...Xave30 schreef:Net binnen van autowassen.
Ik dacht ff lekker een korte ritje maken zie ik op verschillende plaatsen politieauto/brommers staan.. dacht hmm een of ander 'operation'. Nou kom ik in de buurt van de Mac staat daar een zwarte Zafira met heel trots " Belastingdienst Motorrijtuigenbelasting" op. Eerste keer dat ik IRL een dergelijk controle aantrof. Nou, ik lieg niet als ik zeg dat ik er een paar rillingen van kreeg. (tuurlijk heeft de hevige discussies van afgelopen dagen invloed op mijn reactie gehad).
Hoe gaan de toekomstige GPS kast controles langs de weg uitzien??
En die vervangende auto die je krijgt hoe werkt dat?..etc.etc.etc.etc.......Youp schreef:Trouwens, ik vroeg me af wat er gebeurt wanneer je panne hebt en de auto opgesleept moet worden naar je dealer aan de andere kant van het land... Blijft het kastje continue aan staan? Zo ja, betaal je dan gewoon de kilometers die je niet gereden hebt? Zo nee, word dat dan gezien als fraude?
Die staat waarschijnlijk gewoon op een bedrijf en die krijgen vervolgens de kilometerrekening. Je betaalt bij vervangende auto's (wanneer je dit niet in je verzekering hebt of wanneer het niet binnen de garantie valt) ook altijd per kilometer (wel de eerste 100 vrij ofzo).duifjes.com schreef:En die vervangende auto die je krijgt hoe werkt dat?..etc.etc.etc.etc.......Youp schreef:Trouwens, ik vroeg me af wat er gebeurt wanneer je panne hebt en de auto opgesleept moet worden naar je dealer aan de andere kant van het land... Blijft het kastje continue aan staan? Zo ja, betaal je dan gewoon de kilometers die je niet gereden hebt? Zo nee, word dat dan gezien als fraude?
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, EricYellow en 6 gasten