Ruben schreef:Ik denk dat de Lambo een heel stuk beleving wegfilterd en de 2 eleven daarmee veel rauwer is. Als je gewoon ff je kicks wilt hebben en het is inderdaad droog, dan zou de 2 eleven wel eens de betere keus kunnen zijn. Is mijn mening. Ik begrijp de emotie van een Gallardo prima, maar rauw en puur als een 2 eleven met sequentiele bak? Nee, denk het niet.
Jij kiest vanuit jouw kader, ik vanuit het mijne

Ik ben het meer met je eens dan je zou denken, maar is rauw ook fun en andersom, is 'n turbomotor de fun die 'we'willen(in de 2 eleven toch?).
Is 'n sequentiele bak wat ik wil om niet alleen rap te gaan, maar ook fun te hebben,is 'n Lambo niet easier in oproepbaar going sideways ook met die handbak. Of tellen ALLEEN LAptimes?
Tuurlijk als je voor de snelste laptimes zou gaan en dedicated ervoor gaat zitten zou op 'n droge track de 2 Eleven prima zijn en de Radical ook en de Caterham etc.
Maar lullig gezegd kun je dan voor 'weinig'ook 'n aantal jaren oude Formule Renault kopen of 'n Van Diemen Formule bak van wat jaren oud. NOG rauwer, nog echter, en ik denk 'nog sneller ook' dan dit spul, maar inderdaad geen kenteken inderdaad..........
Maar als 'n trackday letterlijk in 't water valt ga ik niet met m'n Caterham/2Eleven drijfnat naar 't circuit, jakkeren, en weer terug. DUS heb ik 'n trailer nodig wat weer verloren tijd/$$$$ en gedoe inhoudt etc etc.
Snappen sommigen mijn punt of ben ik zo onduidelijk?