Zijn er meerdere van gemaakt!

van de Esthi zeker, maar ook van de 3.4? hoeveel zijn er trouwens van...zal vast wel ergens staan, die metd e audi 2.4(kg/pk) is wel leukErnst Jan Dekker schreef:Die Lotus Esthi is zeker niet de enige Rene.
Zijn er meerdere van gemaakt!
Idd.allen schreef:Inuilen? Tja, zoveel mensen zoveel smaken.
Heb ik nog nagevraagd, maar volgens de verkoper zouden die nooit met geleverd zijn. Iets zegt mij dat jij anders weet....Ruben schreef: Wat betreft de zwarte Elise R is het inderdaad een leuke prijs JP. Moet de auto je verder wel bevallen. Ik vond de standaard 192 pk te saai en dat zat in de beleving. Met supercharger ben je zoweer 5 mille extra kwijt en dan praat je toch weer over hele andere prijsregionen dan waar ik mijn auto voor gekocht heb. Overigens vraag eens na waarom er geen airbagstuur in zit, ben ik wel benieuwd naar.
Moet ik maar es kijken of ik in zo'n model makkelijker kan instappenallen schreef:Ik was het ook beu Emiel. Vandaar de huidige keuze.
Capo_Miel schreef:Idd.allen schreef:Inuilen? Tja, zoveel mensen zoveel smaken.
Vaak is inruil omdat men wat praktischer wil, die zijn het in en uti stappen na 5 jaar wel beu.
Vorige eigenaar van Stephane zijn 135R heeft een Z4 M gekocht, tja... hoewel ik dat nog wel enigzins begrijp, maar toch.
Volgens mij wel, maar veel mensen gooien dat eruit voor een afneembaar stuur. Meestal van wildleder en een paar cm kleiner. Stuurt wat lekkerder.JP schreef:Heb ik nog nagevraagd, maar volgens de verkoper zouden die nooit met geleverd zijn. Iets zegt mij dat jij anders weet....Ruben schreef: Wat betreft de zwarte Elise R is het inderdaad een leuke prijs JP. Moet de auto je verder wel bevallen. Ik vond de standaard 192 pk te saai en dat zat in de beleving. Met supercharger ben je zoweer 5 mille extra kwijt en dan praat je toch weer over hele andere prijsregionen dan waar ik mijn auto voor gekocht heb. Overigens vraag eens na waarom er geen airbagstuur in zit, ben ik wel benieuwd naar.![]()
Vanaf de R zijn de Elise's volgens mij met airbag afgeleverd, kan het mis hebben, maar gezien de auto door Van der Kooi is afgeleverd moet volledige historie te achterhalen zijn.JP schreef:Heb ik nog nagevraagd, maar volgens de verkoper zouden die nooit met geleverd zijn. Iets zegt mij dat jij anders weet....Ruben schreef: Wat betreft de zwarte Elise R is het inderdaad een leuke prijs JP. Moet de auto je verder wel bevallen. Ik vond de standaard 192 pk te saai en dat zat in de beleving. Met supercharger ben je zoweer 5 mille extra kwijt en dan praat je toch weer over hele andere prijsregionen dan waar ik mijn auto voor gekocht heb. Overigens vraag eens na waarom er geen airbagstuur in zit, ben ik wel benieuwd naar.![]()
voor de amerikaanse markt wel, maar NL geloof ik niet...maar ik kan het ook mis hebbenRuben schreef:Vanaf de R zijn de Elise's volgens mij met airbag afgeleverd, kan het mis hebben, maar gezien de auto door Van der Kooi is afgeleverd moet volledige historie te achterhalen zijn.JP schreef:Heb ik nog nagevraagd, maar volgens de verkoper zouden die nooit met geleverd zijn. Iets zegt mij dat jij anders weet....Ruben schreef: Wat betreft de zwarte Elise R is het inderdaad een leuke prijs JP. Moet de auto je verder wel bevallen. Ik vond de standaard 192 pk te saai en dat zat in de beleving. Met supercharger ben je zoweer 5 mille extra kwijt en dan praat je toch weer over hele andere prijsregionen dan waar ik mijn auto voor gekocht heb. Overigens vraag eens na waarom er geen airbagstuur in zit, ben ik wel benieuwd naar.![]()
JP schreef:Huidige verkoper gaf al aan dat bij historievragen ik met vdK kon bellen.
auto had bij 1600 en bij 16000km een beurt gekregen, Lijkt me dat hij nu (27k) wel weer een beurtje kan gebruiken
Gebruikers op dit forum: mark123 en 3 gasten