Met Corvette onderdelen?SteV6 schreef: En Allen, heeft het geen zin om de Caterham helemaal uit elkaar te gooien en opnieuw op te bouwen?

Met Corvette onderdelen?SteV6 schreef: En Allen, heeft het geen zin om de Caterham helemaal uit elkaar te gooien en opnieuw op te bouwen?
Dus kortgezegd, het hele inlaat traject............................allen schreef:LOL, nee hoor. Het zijn gewoon even een paar irritante dingen die ik moet oplossen nu. Tuurlijk even lullig als het gebeurd, maar ben maar 1 keer echt gestrand nu. Dat was 3 km voor vdk. Kan ik mee leven. De huidige problemen lijken me eigenlijk iets simpels. Even op zoek naar alle rubberen slangen van het inlaat systeem om die ook preventief te vervangen. Maar denk eigenlijk dat het in de gaskleppositiesensor zit of een smerige icv. Eventueel zou het de gasklep kunnen zijn, maar dat moeten we even zien.
Hehe.. ik was meegegaan als jij je dak thuis had gelaten.. De 340R maakt anders een best geluidje.. na 2 rondjes zolder in de regen mocht ik al naar de pits.. ivm geluidallen schreef:1 Maal een Speedster Turbo. De Lotussen waren er niet. Zonder te willen generaliseren zijn het allemaal poetsende mietjes. Haken af bij dreiging van van regen!
duifjes.com schreef:Nou wanneer gaan we knallen....
Duifjes.com staat klaar met de Avensis Diesel
Dat wordt dan niet meer in 2009 ben ik bangallen schreef:duifjes.com schreef:Nou wanneer gaan we knallen....
Duifjes.com staat klaar met de Avensis Diesel
Als de sigaar van intensive care af is?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Godspeed, tomgtr en 7 gasten