Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Xave30 » 01 nov 2009, 22:26

reclame weer..


Dus de coole agente, die ons laten gaan, horen ook tot de boeven.

EJGT3CS
Berichten: 1424
Lid geworden op: 22 jun 2006, 23:31
Locatie: Dwingeloo

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door EJGT3CS » 01 nov 2009, 22:28

Dat met die politieagent was wel heel typisch!
Voor de rest een saaie aflevering tot nu toe...

Gebruikersavatar
Rodney
Berichten: 683
Lid geworden op: 13 mar 2008, 17:33
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Rodney » 01 nov 2009, 22:31

wow ze rijden wel 10 kilometer te hard.. zielig man.. dat ze hier een aflevering over maken.

Vind de poltie wel smerige lijers maargoed.. dit slaat nergens op.. die 170 rijd oke. of 140 waar je 100 mag..
maar 133 waar je 120 mag.. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :bag:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Metchu » 01 nov 2009, 22:34

Rodney schreef:wow ze rijden wel 10 kilometer te hard.. zielig man.. dat ze hier een aflevering over maken.

Vind de poltie wel smerige lijers maargoed.. dit slaat nergens op.. die 170 rijd oke. of 140 waar je 100 mag..
maar 133 waar je 120 mag.. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :bag:

het gaat erom (denk ik, ff advocaat van de duivel spelen) dat wij ook voor die kut snelheden van <10km p/u te hard ook van die KUT stomme boetes krijgen van 10/30 euro... en dat de agenten het op regelmatige basis doen... dus fuck die shit!

dat is het...
Laatst gewijzigd door Metchu op 01 nov 2009, 22:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Xave30 » 01 nov 2009, 22:38

+1

Ironie

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door DDX » 01 nov 2009, 22:46

Iig weer nieuwe voorzitter van Veilig Verkeer Nederland, die maakt flinke overtredingen...

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Xave30 » 01 nov 2009, 22:48

Lachen dat hij daar zit,, maar blijkbaar heeft hij deze 'bijzonder beeldmateriaal" eerder mogen zien..

Wouter81
Berichten: 9062
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Wouter81 » 01 nov 2009, 22:55

Metchu schreef:
Rodney schreef:wow ze rijden wel 10 kilometer te hard.. zielig man.. dat ze hier een aflevering over maken.

Vind de poltie wel smerige lijers maargoed.. dit slaat nergens op.. die 170 rijd oke. of 140 waar je 100 mag..
maar 133 waar je 120 mag.. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :bag:

het gaat erom (denk ik, ff advocaat van de duivel spelen) dat wij ook voor die kut snelheden van <10km p/u te hard ook van die KUT stomme boetes krijgen van 10/30 euro... en dat de agenten het op regelmatige basis doen... dus fuck die shit!

dat is het...
Dat is het punt idd...

Voor de rest zijn het een stel omhooggevallen pisvlekken IMO.... en heb mooi weer wat argumenten als ik es wordt aangehouden... da's dan wel weer aardig...

Luuk
Berichten: 3071
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Luuk » 01 nov 2009, 22:57

Haha geweldig, biedt die directeur van Veilig verkeer Nederland Peter R. de Vries even een ambassadeursrol aan voor Veilig Verkeer Nederland. :roflol: :roflol:

Tja, door de hele aflevering door wel wat iets té ver gezochte dingen, maar het meeste is natuurlijk wel best hard te maken. Sneu sneu sneu. :?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door GTRene » 01 nov 2009, 22:57

Ik vond dat laatste deel sowieso best sterk...die man ging echt met de billen bloot...hij trilde iets en stotterde hij wist dat het lullig was en echt als balkende praten lukte zeer zeker niet...en Peter was sterk in z'n vragen en helder zoals dan bouwen we overal snelheidsbegrenzers in...zei die directeur..peter zij wat ik dacht...dat helpt niet bij de bv 30km zones immers 120max ;) jamaar zei die directeur toen ja maar het wordt meer via gps zeg maar digitaal bestuurd...waarop Peter zei/dacht ja dat zou kunnen echter das nog wel 50 jaar verder en zo is dat mocht dat er ooit komen wat wel te verwachten is en ook weer niet immers geen bonnen is geen extra geld :mrgreen:

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Metchu » 01 nov 2009, 22:58

ik moet steeds lachen om je avatar Luuk... echt ... te grappig :mrgreen:

Luuk
Berichten: 3071
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Luuk » 01 nov 2009, 22:58

:lol:

Gebruikersavatar
jos_br
Berichten: 2242
Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
Locatie: Dieverbrug
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door jos_br » 01 nov 2009, 22:58

Toch mooi wanneer je nu aangehouden word. Kun je meteen vragen of de agent ook de aflevering van P.R. de Vries heeft gezien..........

Jos.

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 4987
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Fernando » 01 nov 2009, 22:59

Ik vond het een matige aflevering. Zaten idd een paar gevalletjes bij die echt over de scheef gingen maar voor de rest vond ik het ver gezocht.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door GTRene » 01 nov 2009, 23:06

Fernando schreef:Ik vond het een matige aflevering. Zaten idd een paar gevalletjes bij die echt over de scheef gingen maar voor de rest vond ik het ver gezocht.
ja dat is ook voor jou en mij...maar hij laat zien van die kleine onnodige snelheidsovertredingen boetes op lege wegen e.d. zo avn...nu laten we jullie even zien voelen hoe makkelijk je iets te hard kan rijden dan wettelijk nu toegestaan....en uit dat oogpunt geslaagd.

kijk als je vaak meer dan dubbel de snelheid rijd en gevaarlijk rijd ist logisch :mrgreen: echter er zijn zoveel mensen die hard werken en elke dag in de file staan en is de weg vrij iets harder rijden en das gewoon lullig...

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Tom » 01 nov 2009, 23:08

Fernando schreef:Ik vond het een matige aflevering. Zaten idd een paar gevalletjes bij die echt over de scheef gingen maar voor de rest vond ik het ver gezocht.
Hoezo ver gezocht?

Vond het een prima uitzending. Politie/KLPD is gewoon niet geloofwaardig meer met het hele flitsgebeuren. Het slaat helemaal nergens meer op. Denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die boetes niets meer te maken hebben met verkeersveiligheid. En dan die VVN directeur met zijn gedraai, wat een lacher. Altijd weer dezelfde politiek correcte antwoorden van dat soort figuren, en dan zelf opgenomen worden met meerdere overtredingen.

Enige wat ik vergezocht vond was het wildplassen. Wat moet je dan als je alleen een busje hebt en ergens een paar uur langs de kant van de weg staat.

Wouter81
Berichten: 9062
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Wouter81 » 01 nov 2009, 23:12

Tom schreef: Enige wat ik vergezocht vond was het wildplassen. Wat moet je dan als je alleen een busje hebt en ergens een paar uur langs de kant van de weg staat.
Een schone luier aandoen natuurlijk. :)

Viel me wel op dat het allemaal VW Transporters waren die ze volgden. :hmmm:

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door DDX » 01 nov 2009, 23:16

Tom schreef:Enige wat ik vergezocht vond was het wildplassen. Wat moet je dan als je alleen een busje hebt en ergens een paar uur langs de kant van de weg staat.
Stukje over 100 rijden waar je 120 mag was ook wel erg vergezocht.

En het wildplassen was niet eens wildplassen omdat het buiten de bebouwde kom was. (gaf de voiceover ook zelf aan)
Laatst gewijzigd door DDX op 01 nov 2009, 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Tom » 01 nov 2009, 23:17

DDX schreef:
Tom schreef:Enige wat ik vergezocht vond was het wildplassen. Wat moet je dan als je alleen een busje hebt en ergens een paar uur langs de kant van de weg staat.
Stukje over 100 rijden waar je 120 mag was ook wel erg vergezocht.
Ja inderdaad.

Maarten Godschalk
Berichten: 279
Lid geworden op: 17 apr 2008, 18:36
Locatie: regio Amsterdam

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Maarten Godschalk » 01 nov 2009, 23:17

Prima uitzending. Ik geef toe, die kleine foutjes van 10-15 km te hard zijn natuurlijk zo ongevaarlijk als wat, ook bij politie. Maar het is niet te verkopen dat je burgers er voor bekeurt en dat agenten -van wie velen idealistisch zeggen te zijn- deze overtredingen ook begaan. Om het maar niet eens over de echt zwaardere overtredigen te hebben. Het zou de KLPD sieren als ze de betreffende agenten écht pakken zoals ze beloofd hebben, bijvoorbeeld rijbewijs invorderen.

Natuurlijk was het van Peter een beetje stemmingsmakerij af en toe (qua woordkeus etc.), waardoor een hoop mensen de reportage misschien niet op waarde zullen schatten en het weer afdoen als een campingzender-kijkcijferkanon. Dat is het ook een beetje, maar mooi dat Peter wel gelijk heeft.

Luuk
Berichten: 3071
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Luuk » 01 nov 2009, 23:20

Tom, het viel me nog mee dat jij over dat stuk A2 bij Best niet met 200+ voorbij die camera-auto kwam knallen. :wink:

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 15856
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Bram » 01 nov 2009, 23:21

Tom schreef:
Fernando schreef:Ik vond het een matige aflevering. Zaten idd een paar gevalletjes bij die echt over de scheef gingen maar voor de rest vond ik het ver gezocht.
Hoezo ver gezocht?

Vond het een prima uitzending. Politie/KLPD is gewoon niet geloofwaardig meer met het hele flitsgebeuren. Het slaat helemaal nergens meer op. Denk dat we het allemaal wel eens zijn dat die boetes niets meer te maken hebben met verkeersveiligheid. En dan die VVN directeur met zijn gedraai, wat een lacher. Altijd weer dezelfde politiek correcte antwoorden van dat soort figuren, en dan zelf opgenomen worden met meerdere overtredingen.

Enige wat ik vergezocht vond was het wildplassen. Wat moet je dan als je alleen een busje hebt en ergens een paar uur langs de kant van de weg staat.
Mee eens, als wij bekeurd worden voor een overtreding van 4 km p/u, vind ik wat ze hebben laten zien vanavond niet te ver gezocht, daar hebben ze het zelf naar gemaakt.

Behoorlijk kansloos waren de figuren die overtredingen scoorden waarbij het rijbewijs ingevorderd zou worden. Terecht dat Peter zich dan afvraagt of dat soort lui wel kunnen functioneren als politieambtenaar, geheel met hem eens. En je collega al rijdend op de snelweg matsen waar eenieder getuige van is terwijl je vlak ervoor toch bijna door hem de weg afgekegeld bent, komt ook lekker geloofwaardig over :stom:

Tom
Berichten: 21720
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Tom » 01 nov 2009, 23:21

Volgens mij is Peter ook niet flauw van lekker doorrijden (gezien z'n autokeuze; X5 en 645ci, en zijn opmerking op het laatst) :)
Luuk schreef:Tom, het viel me nog mee dat jij over dat stuk A2 bij Best niet met 200+ voorbij die camera-auto kwam knallen. :wink:
Ja gvd, dat ze mij de volgende keer even bellen :mrgreen:

@Partyondude: precies. Is ook het hele punt wat Peter met de uitzending wil maken, ook dat het (na de vorige uitzending paar jaar terug) alleen bij woorden is gebleven.
Zou mooi zijn als er eens echt een discussie komt over die onzinboetes.

Waarschijnlijk gaat de politiek dan nog meer trajectcontroles aankondigen want dan mag je even een paar kilometer harder rijden :|

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Peter R. de Vries & directeur VVN

Bericht door Sperdy » 02 nov 2009, 01:42

De redactie van het programma Peter R. de Vries heeft een aantal dagen de auto-rijdende directeur van Veilig Verkeer Nederland gevolgd in een volgauto van het SBS6 programma. Het programma legde op beeld vast meerdere verkeersovertredingen van de VVN kopstuk, zoals oa. te hard rijden door woonwijken en gemeentes, en geen richting aangeven bij inhaalakties. De directeur in kwestie werd door Peter R. de Vries geinterviewd in zijn SBS6 programma. Het was een schamele vertoning van de VVN directeur. Ik voorspel :bignews: - en da's niet zo moeilijk - dat er binnenkort een vacature vrijkomt voor 'baas van VVN'. Kom niet meer bij. Die Petertje R. de Vries toch. HIj flikt het 'm weer... :lol:

reacties..

Gebruikersavatar
Individual
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 okt 2008, 17:05

Re: Peter R. de Vries & directeur VVN

Bericht door Individual » 02 nov 2009, 01:44


Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GRzep en 193 gasten