Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Richardt. » 30 okt 2009, 13:54

Vanmorgen in de auto zoals zovaak Evers staat op aan het luisteren en ze gingen net Peter R. de Vries bellen over zijn nieuwe aflevering komende zondag.

In het kort komt het er op neer dat ze de politie agenten die ons altijd flitsen gaan volgen en vastleggen op tape. Schijnt dat die mensen na afloop van het flitsen als een gek terug naar het bureau rijden. Koos Spee was niet bereikbaar voor een reactie....

Ga het zondag proberen te kijken, kan best eens interessant worden 8)

Hier nog een kort intro filmpje http://www.peterrdevries.nl/cover/nieuw ... -november/

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Arthur » 30 okt 2009, 13:56

Zal het ff opnemen want dan lig ik te pitten :P Als het niks is kun je iig snel doorspoelen :D

Online
Richardt.
Berichten: 6473
Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
Auto: BMW G21 330i M-Sport
Locatie: Emmen e.o.

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Richardt. » 30 okt 2009, 13:58

Begint om 21.30 lig je dan al op bed?

Van 20.30 tot 21.30 kan men zich eerst even opvreten bij Wegmisbruikers en daarna worden die corrigerende mensen zelf even vastgelegd :D

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door RVV » 30 okt 2009, 14:03

Zoeits is toch al eens eerder vastgelegd ?

Weinig boeiend.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39595
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Arthur » 30 okt 2009, 14:11

Richardt. schreef:Begint om 21.30 lig je dan al op bed?
:lol:
Normaal niet maar zit in ploegendienst, en heb nachtdienst dan. 8.00u vrij en ga tussen 14.30u en 15.30u naar bed tot 23.15u. Dus dan mis ik het :wink:

Online
k33z
Berichten: 2681
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door k33z » 30 okt 2009, 14:18

Typisch voorbeeld van waar Peter R. de Vries tegenwoordig voor staat. Puur gericht op maximale media aandacht met zo min mogelijk inspanningen. Dit zijn uitzendingen van hetzelfde niveau als die Alberto Stegeman.

indobesar
Berichten: 9976
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door indobesar » 30 okt 2009, 14:23

k33z schreef:Typisch voorbeeld van waar Peter R. de Vries tegenwoordig voor staat. Puur gericht op maximale media aandacht met zo min mogelijk inspanningen. Dit zijn uitzendingen van hetzelfde niveau als die Alberto Stegeman.

Hoho, door Alberto weten we wel welke parkeerplaatsen we moeten vermijden....

Shakes
Berichten: 8315
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
Locatie: 036

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Shakes » 30 okt 2009, 14:24

FUCK P.R. de Vries

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door RVV » 30 okt 2009, 14:26

Vind red mijn vakantie altijd wel lachen..

Mensen die voor 595 euro een 10 daagse reis pakken in "sol di stan". en niet snappen dat de hotelier.. niet voor die 8 euro die hij per nacht verdient de kakkerlakken kan wegjagen..

Online
k33z
Berichten: 2681
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door k33z » 30 okt 2009, 14:26

indobesar schreef:
k33z schreef:Typisch voorbeeld van waar Peter R. de Vries tegenwoordig voor staat. Puur gericht op maximale media aandacht met zo min mogelijk inspanningen. Dit zijn uitzendingen van hetzelfde niveau als die Alberto Stegeman.

Hoho, door Alberto weten we wel welke parkeerplaatsen we moeten vermijden....
Of juist opzoeken voor een grote groep DFers ;)

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Hans » 30 okt 2009, 14:33

Uitzending zal ongeveer zo gaan:

Peter volgt de flits boa's -> flits boa's rijden zelf te hard -> Baas van flits boa's spreekt er schande van en belooft beterschap -> alles blijft zoals het was.

Hunter
Berichten: 1448
Lid geworden op: 10 okt 2007, 12:22
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Hunter » 30 okt 2009, 15:21

k33z schreef:Typisch voorbeeld van waar Peter R. de Vries tegenwoordig voor staat. Puur gericht op maximale media aandacht met zo min mogelijk inspanningen. Dit zijn uitzendingen van hetzelfde niveau als die Alberto Stegeman.
Dit dacht ik eigenlijk ook vanmorgen toen ik het hoorde. En het is ook niet nieuw wat hier gepresenteerd word.

Gebruikersavatar
Individual
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 okt 2008, 17:05

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Individual » 30 okt 2009, 15:25

Zo interessant lijkt mij het niet. Ik vind het niet echt wereldschokkend dat politieagenten zelf ook wel eens een snelheidsovertreding begaan. Er is natuurlijk een verschil of ze dit in in functie doen of prive. In functie kan dit natuurlijk niet, ook al hangt het wel een beetje af van de ernst van de overtreding. Dat een agent in functie ook wel eens met 135 km/h over de snelweg rijdt maakt mij niet uit. Wanneer de overtredingen ernstiger zijn wordt het natuurlijk een ander verhaal. Maar als het weer (klikkerdeklik) een uitzending wordt waar op wegmisbruikertoon schande gesproken wordt van milde snelheidsovertredingen van verkeers handhavers buiten diensttijd dan hoeft het voor mij niet. Doet overigens niks af aan het feit dat het verhaal van de woordvoerder van 3VO kant noch wal raakt.

Nee, Peter R. de Vries heeft zijn tijd wel eens beter besteed.

Gebruikersavatar
Hans
Berichten: 2696
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:59

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Hans » 30 okt 2009, 15:31

Het goede nieuws is wel dat zelfs de directeur van VVN vind dat 30km/h echt veel te langzaam is.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door GTRene » 30 okt 2009, 15:39

ow...lol had ik net wat nieuws zie ik het hier ook al :mrgreen: :thumbup:

ik vind het goed dat hij dat aan de kaak stelt...PR of niet who cares gewoon goed anders slaapt iedereen door...mag best eens wat terug gedaan worden dat ze zelf ook niet doen wat ze een ander opleggen e.d. ipv al die burgelijke volgzaamheid...

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Maus335i » 30 okt 2009, 16:08

Individual schreef:Zo interessant lijkt mij het niet. Ik vind het niet echt wereldschokkend dat politieagenten zelf ook wel eens een snelheidsovertreding begaan. Er is natuurlijk een verschil of ze dit in in functie doen of prive. In functie kan dit natuurlijk niet, ook al hangt het wel een beetje af van de ernst van de overtreding. Dat een agent in functie ook wel eens met 135 km/h over de snelweg rijdt maakt mij niet uit. Wanneer de overtredingen ernstiger zijn wordt het natuurlijk een ander verhaal. Maar als het weer (klikkerdeklik) een uitzending wordt waar op wegmisbruikertoon schande gesproken wordt van milde snelheidsovertredingen van verkeers handhavers buiten diensttijd dan hoeft het voor mij niet. Doet overigens niks af aan het feit dat het verhaal van de woordvoerder van 3VO kant noch wal raakt.

Nee, Peter R. de Vries heeft zijn tijd wel eens beter besteed.
Toevallig van de week eens gekeken naar een parttime opleiding/werk als verkeerspolitie. Leek me wel leuk.. corrigerend vingertje naar écht gevaarlijk rijgedrag (onvoldoende spiegelen op de snelweg, geen richtingaanwijzer gebruiken, vol in de ankers voor fietsers die geen voorrang hebben enz.). Als beroepsomschrijving wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en je je dusdanig aan de verkeersregels houdt. Daarnaast dien je bewust er van te zijn dat je 24/7 agent bent, ook buiten werktijden. Dit zal er wel ingeslagen worden op de Politieacademie toch?

Met die criteria hoef ik me al niet meer aan te melden :police:

Gebruikersavatar
Individual
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 okt 2008, 17:05

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Individual » 30 okt 2009, 16:30

Maus335i schreef:[Toevallig van de week eens gekeken naar een parttime opleiding/werk als verkeerspolitie. Leek me wel leuk.. corrigerend vingertje naar écht gevaarlijk rijgedrag (onvoldoende spiegelen op de snelweg, geen richtingaanwijzer gebruiken, vol in de ankers voor fietsers die geen voorrang hebben enz.). Als beroepsomschrijving wordt er van je verwacht dat je het goede voorbeeld geeft en je je dusdanig aan de verkeersregels houdt. Daarnaast dien je bewust er van te zijn dat je 24/7 agent bent, ook buiten werktijden. Dit zal er wel ingeslagen worden op de Politieacademie toch?

Met die criteria hoef ik me al niet meer aan te melden :police:
Blijft natuurlijk wel de vraag milde overtredingen een uitzendig waard zijn (er vanuitgaande dat het weer een uitzending wordt over milde overtredingen met eventueel een enkele uitzondering).

Wat betreft je motivatie voor het werk als verkeerspolitie ben ik het volledig met je eens. Ik vind ook dat het beleid van ome Koos meer op overantwoord en echt gevaarlijk gedrag gericht zou moeten zijn, maar goed dit is natuurlijk weer een heel andere discussie.

Gebruikersavatar
Maus335i
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 apr 2007, 14:05
Locatie: Groningen

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Maus335i » 30 okt 2009, 19:00

Je hebt gelijk ja. De vorige uitzending van de Vries die ik me kan herinneren was om te huilen. Gewoon lullige overtredingen (verplichte rijrichting negeren) enzo. Stelde niks voor eigenlijk... Maar het gaat nu om overtredingen waarvoor jij en ik ons rijbewijs zouden inleveren.

Gebruikersavatar
Individual
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 okt 2008, 17:05

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Individual » 30 okt 2009, 19:29

Zondag toch maar even kijken dan

Wouter81
Berichten: 9049
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86 | VW California | Mazda 3

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Wouter81 » 01 nov 2009, 21:25

Reminder, begint over 5 mins op SBS6. :)

Luuk
Berichten: 3071
Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Luuk » 01 nov 2009, 21:48

Heb nu toch niks beters te doen. Ik ga wel ff kijken.

Metchu
Berichten: 15237
Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
Locatie: Niet ver van Zandvoort

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Metchu » 01 nov 2009, 22:00

lekker eerst 20 minuten oude beelden kijken en dan reclame! hiephoi!

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door DDX » 01 nov 2009, 22:20

Vraag me af wat die medewerkers van Peter hadden gezegd als ze nu aangehouden waren met 50km/u te hard door die politieagent
'Ja maar u deed het ook'

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door Xave30 » 01 nov 2009, 22:23

Oh oh bijna vergeten te kijken.

Net aangezet al mag ik deze show steeds minder..

Gebruikersavatar
DDX
Berichten: 1499
Lid geworden op: 07 sep 2006, 20:04
Contacteer:

Re: Interessante aflvering Peter R. de Vries komende zondag

Bericht door DDX » 01 nov 2009, 22:24

Nou ze hadden er eentje die 'flink' in de overtreding ging, de rest stelde 0,0 voor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dave van marion, Gert-jan, Nico e39, Nivek, Rogerb, Thomas H, Thomasss, TLRS, tomgtr en 159 gasten