Remde je nou op het laatst toen de snelheid hard terugliep? Of liet je alleen gas los? Gaat zo hard naar beneden de snelheid.
Wieltoerental wordt gemeten.Wouter81 schreef:Gaat wel bruut hard ja
Misschien een domme vraag maar waar in de auto wordt de snelheid gemeten? Is het niet zo dat je door dat andere differentieel nu een iets te positieve meting krijgt? Was bij m'n motor althans altijd wel zo. Als ik andere tandwielen gebruikte voor meer acceleratie, dan was m'n snelheidsmeter ook minder nauwkeurig (te optimistisch).
Ik had mijn v-box mee, alleen heb ik daar niet meer op gekeken. Bij 204 kmh op de teller, gaf hij 200 gps aan = 2%.. Later naar de pc overgezet, maar er ontbraken hele stukken. Gaf ook een corruptiemelding. Hoogste snelheid was 311,5 kmh, maar weet niet welke run dat was. Heb er een stuk of 14 gedaan.Wouter81 schreef:Gaat wel bruut hard ja
Misschien een domme vraag maar waar in de auto wordt de snelheid gemeten? Is het niet zo dat je door dat andere differentieel nu een iets te positieve meting krijgt? Was bij m'n motor althans altijd wel zo. Als ik andere tandwielen gebruikte voor meer acceleratie, dan was m'n snelheidsmeter ook minder nauwkeurig (te optimistisch).
Tja dat weet ik dus niet. Manhart heeft iets ontwikkelt voor een andere tuner, die de rechten krijgt. Hij wilde alleen maar zeggen dat het 5-6pk oplevert.Eric H schreef:Waaruit bestaat eigenlijk de bewerking van hte gasklephuis.
m.a.w. wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Verder erg dik hoor !
Je zult het niet vaak rijden, maar de wetenschap dat de wagen het kan is al genoeg.
Plus het feit dat je een al niet misselijke auto met een aantal "subtiele" veranderingen laat uitstijgen boven de standaard M5 moet een voldoening geven.
Gefeliciteerd met zo'n wagen.
( ik kan er voorlopig alleen maar van dromen)
Da wou ik zeggen. Gaat lekker zopartyondude schreef:Loopt lekker door 8)
Ja ik moest remmen voor andere auto's, daarom denk ik ook dat er nog meer in zat. De naald bewoog nog steeds 8)Peric schreef:Erg stoer..![]()
Remde je nou op het laatst toen de snelheid hard terugliep? Of liet je alleen gas los? Gaat zo hard naar beneden de snelheid.
Corvette Z06? Hans, Cor???Ravin ///M schreef:Magistraal, echt magstraal. Zou wel een een 'vs.' filmpje willen zien, zoals ze bij Bimmerboard doen.
Ja het is echt bizar hoe hard die V10 er aan trekt bij zo'n grote auto. Het is geen gestroomlijnde Ferrari of Lambo. Ik wil graag weten hoeveel verder hij doorloopt en wat dan de gps snelheid is.Paul schreef:Das toch even wat andere koek dan een of andere platgeslagen polyesther bak, dit is gewoon een 4 deurs familiesaloon![]()
200mph club im in!
BMW = Bushokje Met Wielen :banaan:Paul schreef:Laats op M5board een lijstje gezien met de waarden,wist je dat een E39 M5 gewoon even "gestroomlijnd" is als een 911 GT3... moeilijk te geloven maar ze hadden dezelfde waarde.. al zou je denken dat het een bushokje op wielen is.
M-bitious schreef:Nog maar even zo'n lollig filmpje.