Soms heb je het wel eens: auto's die je gehad hebt waar je aan terug denkt. Zelf had ik het laatst met de Mazda RX-7 die ik gehad heb. Te weinig mee gereden en nu achteraf denk ik: had ik hem maar langer gehouden. Ook mijn Brabus roadster mis ik op een bepaalde manier nog wel. Typische is dat ik er vanmorgen aan moest denken en bij wegrijden reed er een net een roadster achter me.
Dat zijn dan dus van die auto waar je met weemoed aan terugdenkt Jullie?
Alfa 156 1.8 TS Tutti Lampioni 1998 *(ik was 24 dikke leaseauto 17", Eibach set, etc etc.......als een kind zo blij)
Lexus IS200 2000 *(mn eerste en niet mn laatste Lexus heel veel goede herinneringen aan!!!)
Lancruiser 4.0 V6 2008 *(sumblieme alleskunner......peoplemover, aanhanger erachter, blubber all the way en hij was redelijk snel ook!)
Erg grappig gisteren moest ik hier aan denken....
Laatst gewijzigd door duifjes.com op 26 okt 2009, 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Fiat Croma Turbo
We spreken ten tijde dat ik een jaar of 12-13 (1986) was en Nederland slechts 4 flitskasten kende en er smorgens max 1 flie stond, of voor de Velsertunnel of voor de Coentunnel.
Op weg naar de zwemwedstrijden vlogen we met dik 230m over de A9 van Alkmaar naar Haarlem, de 525i van onze trainer voorbij.
Dat vergeet je dus nooit meer.
E
Mijn 320i E36 denk ik, erg veel lol mee gehad en alles mee gedaan wat er kwa autorijden te beleven viel. Ook de 318is mis ik zo af en toe nog. 4 jaar gehad, voor het eerst op los gegaan met modificeren en erg leuke roadtrips mee gehad.