Inderdaad erg mooiromo schreef:http://www.rolex.com/en/#/en/collection ... ure/cover/
Das dus wel een serieus mooie klok![]()

Inderdaad erg mooiromo schreef:http://www.rolex.com/en/#/en/collection ... ure/cover/
Das dus wel een serieus mooie klok![]()
acquired taste.. de aantrekkingskracht van deze 'nato-straps' is ook érg moeilijk uit te leggen aan anderen..Tom schreef:Zo'n bandje vind ik wel zo cheap ass.
doet mij denken aan van die bandjes voor de kluisjes van het zwembad bij center parcs
+1Tom schreef:Smaken verschillen inderdaad.
Horlogebandjes moeten voor mij gewoon van leer of staal (of een staalsoort, weet niet waar ze van gemaakt worden) zijn. Rubber vind ik ook niks
Nou ik was ook altijd een beetje sceptisch, maar afgelopen maandag had ik even Robin zijn Deepsea "gepast" en ik moet zeggen dat het me 100% mee is gevallen. De dikte is aanwezig, maar niet overheersend. Verder vond ik het ondanks dat het een zwaar horloge is het gewicht geen storend element.Vind de DeapSea ook mooi alleen is veel te dik, ziet er wat overdreven uit om de pols...
Rico schreef:Nou ik was ook altijd een beetje sceptisch, maar afgelopen maandag had ik even Robin zijn Deepsea "gepast" en ik moet zeggen dat het me 100% mee is gevallen. De dikte is aanwezig, maar niet overheersend. Verder vond ik het ondanks dat het een zwaar horloge is het gewicht geen storend element.Vind de DeapSea ook mooi alleen is veel te dik, ziet er wat overdreven uit om de pols...
Afwerking en uitstraling is tadeloss.. echt super.
Was ik eerst ook niet, echter om de pols vond ik het érg meevallen, de submariner vind ik dan net wat te eenvoudig, ook kwa functies, die 2e wijzer is gewoon gaaf... Plus de nieuwe sluiting met 5mm speling is erg prettig.Robin schreef:Rico schreef:Nou ik was ook altijd een beetje sceptisch, maar afgelopen maandag had ik even Robin zijn Deepsea "gepast" en ik moet zeggen dat het me 100% mee is gevallen. De dikte is aanwezig, maar niet overheersend. Verder vond ik het ondanks dat het een zwaar horloge is het gewicht geen storend element.Vind de DeapSea ook mooi alleen is veel te dik, ziet er wat overdreven uit om de pols...
Afwerking en uitstraling is tadeloss.. echt super.
Ik heb m'n GMTIIc dus die van hierboven verkocht, is esthetisch 'n topper, maar ik was geen fan van die blinkende middenstukken en val veel meer op duikklokken. De DS heeft ook de cerachrom lunette met platina cijferinleg. Het kan wél kapot hoor, ik zag al 'n DS met 'n barst erin op 'n ander forum:gevallen....
doing, 1k€+ lichter.. doe dan maar zo'n lekkere alu inlegRobin schreef:Het kan wél kapot hoor, ik zag al 'n DS met 'n barst erin op 'n ander forum:gevallen....
Heb ik weerDaarnaast is de Rolex Daytona in staal het horloge waar het langst op gewacht moet worden. Er is op dit moment een wachtlijst van een aantal jaren.
Het schijnt dat die wachttijden tegenwoordig een stuk korter zijn.romo schreef:Ik even googlen op Rolex Daytone, de stalen uitvoering, witte wijzerplaat...............plaatje idd.
Lees ik dit op Wikipedia;Heb ik weerDaarnaast is de Rolex Daytona in staal het horloge waar het langst op gewacht moet worden. Er is op dit moment een wachtlijst van een aantal jaren.
romo schreef:Zoals?
Ik sta open voor suggesties......................
Blancpain, Girard Perregaux, Jaeger-LeCoultre, Audemars Piguet, IWC, Vacheron Constantin, Breguet, Glashütte Original.romo schreef:Zoals?
Ik sta open voor suggesties......................
Rico schreef:De Yachtmaster mag dan niet je ding zijn, maar hij is alles behalve grof. 40
mm voor Rolex begrippen een fijne afwerking, gelijkwaardig aan de Daytona en niet dik. Een Portugieser is zowaar een slagschip naast de Yachtmaster. Overigens is er ook nog een midsize model van 35mm.
Ik heb het hier niet over de Royal Oak Offshore, dat zijn idd stupide pucks voor mensen met "size issues". Nee, gewoon een 15300 van 39mm. Als je een Daytona wèl overweegt dan kan een 15300 onmogelijk te groot zijn.romo schreef:AP Royal Oak is voor de Oostenrijkse Eik, Schwarzenegger dus, niets voor mijn iele pols :mrgreen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Edwin de Haas, Google [Bot], tomgtr en 17 gasten