Naahh niet waar.....partyondude schreef:Of een M coupé een stap terug is?
Mja, qua performance zeker wel. Sowieso wordt het met een redelijk zwaar getunede STI altijd een stap terug, tenzij je echt exotisch gaat shoppen.
Voor de rest.....wat mij betreft niet
Bezig met de M coupé van BMW (filmpje geluid S50 blok)
-
- Daniel
Dat Logic 7 systeem heb ik ook en dat is behoorlijk hardcore geluid. Inderdaad 13 speakers (3 in de voorportieren, 2 in zijkanten achterin, 2 achter de hoofdsteunen en een centerspeaker boven de navi) en het kan zo vreselijk hard dat de binnenspiegel meetrilt. Vervorming krijg je pas als hij zo hard staat dat er niet meer naar de luisteren valt.
Het 'Premium'-systeem in mijn V50 is nogal pauper vergeleken hiermee, terwijl dat toch ook behoorlijk goed bekend staat.
Goed geluid in de auto is voor mij echt een must
Als er alleen de standaardradio in zit vind ik dat toch een behoorlijk nadeel, zeker omdat die af-fabrieksystemen maar moeizaam achteraf uit te breiden zijn.
Het 'Premium'-systeem in mijn V50 is nogal pauper vergeleken hiermee, terwijl dat toch ook behoorlijk goed bekend staat.
Goed geluid in de auto is voor mij echt een must

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ben je al met je STI bij deze 2 M3's geweest?
Misschien willen ze hem wel aardig inruilen.
Niet geschoten is altijd mis.
Damn, die in A'doorn.
't Is dat ik momenteel liever een 4/5drs auto heb.
Maar anders wilde ik de Focus ST er wel op inruilen.
Ga ik wel 3 bj-en op achteruit maar op het plaatje is het een plaatje (is al in een ander draadje over gediscusieerd).

Damn, die in A'doorn.
Ga ik wel 3 bj-en op achteruit maar op het plaatje is het een plaatje (is al in een ander draadje over gediscusieerd).

- RVV
Arthur uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen dat een coupe heel goed te doen is met kleintjes. Valt me echt 100% mee. Was voor mij indertijd ook een reden om toch maar geen 330ci coupe te kopen, achteraf had het makkelijk gekund.
3 jaar bouwjaar er op achter uit ? Who cares. Dit is een praktische nieuwe M dan boeien die bouwjaren helemaal niet meer.

3 jaar bouwjaar er op achter uit ? Who cares. Dit is een praktische nieuwe M dan boeien die bouwjaren helemaal niet meer.

- Arthur
- RVV
Dat is het Arthur, kwestie van dillema's financieel bereikbaar maar de auto moet op de dagelijkse situatie worden afgestemd. lastig. Zelf met meerdere auto's hetzelfde probleem gehad. Sterker nog nu nog steeds.
kwam gisteren een 330i sedan M paket op huisselectie, voor 30K met SMG superding weinig kilometers, vervanger voor de touring.. tja in deze fase kan ik eigenlijk nog niet zonder touring.
Over de apeldoorn BMW
Het is een "kale" M3, geen navigatie en geen vol leer, dat schijnt voor de verkoop een must te zijn.
Beide heb ik niet en ik ben van mening dat het ook het minst belangrijke op een M3 is.
kwam gisteren een 330i sedan M paket op huisselectie, voor 30K met SMG superding weinig kilometers, vervanger voor de touring.. tja in deze fase kan ik eigenlijk nog niet zonder touring.
Over de apeldoorn BMW
Het is een "kale" M3, geen navigatie en geen vol leer, dat schijnt voor de verkoop een must te zijn.
Beide heb ik niet en ik ben van mening dat het ook het minst belangrijke op een M3 is.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Arthur,Arthur schreef:Ben je al met je STI bij deze 2 M3's geweest?
Damn, die in A'doorn.
Ik heb nog geen een dealer gevonden die mijn auto leuk wil inruilen, als zelfs Subaru er 23K voor geeft, ga ik me serieus afvragen of ik ooit nog wel dit merk wil rijden

- Arthur
-
Heb jij je M3 dan kunnen verzekeren zonder Klasse 5 alarm?Rico v Velzen schreef:Standaard geluid in de M3 is best acceptabel, en meest tijds luister je helemaal niet naar muziek![]()
Harman kardon is echt niet bijzonder ik heb het ook in mijn touring, mou het zat er al in maar ik vind het niet waard, standaard geluid in de M3 klinkt beter. Zal ook wel iets met de acoustiek te maken hebben.
En Navi, tja IK heb het liever niet, A niet nodig en B ik wil geen GPS tracker op mijn auto hebben.
Helemaal niet na dit soort berichten
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=2463
- duifjes.com
- duifjes.com
- markk
-
- RenéBMW
die serie e46 m3 waarvan de motor wel eens plof zegt moet je alleen maar de krukaslagerschalen van vervangen, zou ik sowieso even laten doen als je er zoeen koopt. kost je geen 9000 euri hoor.
en btw, het reviseren van een s54 motor is pakken goedkoper als het reviseren van een s50 van de e36 m3. onderdelen voor de e46 zijn gewoon veel goedkoper.
en btw, het reviseren van een s54 motor is pakken goedkoper als het reviseren van een s50 van de e36 m3. onderdelen voor de e46 zijn gewoon veel goedkoper.