Ik ben al een tijdje geregistreerd op dit forum maar had nog niet de moeite genomen om me voor te stellen. Mijn nickname heeft niet alleen betrekking op driving fun maar ook op mijn achternaam, mocht deze nickname niet goed zijn dan hoor ik het graag!
Even voorstellen mijn naam is dus Niels en ben 19 jaar oud. Oorspronkelijk kom ik uit Kapelle(Zeeland) maar sinds twee maanden woon ik in Doorn op kamers omdat ik op het IVA zit. Op zaterdag en in de vakanties werk ik bij een Volkswagen/Audi dealer, dit is op dit forum niet echt geaccepteerd heb ik wel gelezen maar ook BMW vind ik een prachtig merk! Ik rijd vanwege de financiën en het aantal kilometers dat ik maak helaas wel op diesel, en wel in een Audi A3 130pk Tdi van 2001. Ik heb deze auto gekocht met 17 inch S3 wielen en Koni geel onderstel, dit bevalt prima maar er is natuurlijk veel beter spul te krijgen.
Gisteren ben ik voor het eerst naar de Nordschleife geweest en dit had ik niet moeten doen want volgens mij ben ik nu ook aangestoken met het Ring-virus

Groeten Niels