Paskal Morriën schreef:Hans,
Ik vind het wennen. Het is nu wel een wat somber geheel geworden. Had dezelfde lijsten in mijn 540, maar daar waren deurpanelen en onderzijde dash, vloerkleed, stoelen etc. nog licht van kleur waardoor het niet zo somber oogde.
In de 530D heb ik grijs met blokjesmotief zitten. Verre van mooi, maar voorlopig laat ik het maar mooi zitten omdat het toch wat breekt op de zwarte rest. Wellicht vind ik egaal grijs (niet zilver, want dat komt weer op je af) wel het mooiste....
De nieuwe eigenaar woont in Volkel. Ik weet niet of ie er veel mee rijdt. Soms zie ik hem wel eens rijden, of staat ie geparkeerd eerst reactie van mij is dan, "heej gave e39" en dan 1 micro seconde later, "ohwja, das die van mij geweest"indobesar schreef:Ziet er netjes uit Hans.
Overigens nog geen enkele keer deze en je vorige E39 zien rijden in Uden, terwijl het best aparte verschijningen zijn.
De foto's leken in de omgeving van de kerk gemaakt te zijn. De straat die uitkomt H. Wijdeven auto'sHans schreef:Vertel! :shakeit:
Binnenkort maar eens rondje om de kerk doen.Hans schreef:Klopt helemaal.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 4 gasten