Stiekem aan het rondkijkenFreudeamFahren schreef:Adje? Touring druut??? :o

Stiekem aan het rondkijkenFreudeamFahren schreef:Adje? Touring druut??? :o
Tip van Flip: op 'n forum is 't amper stiekemAdje ///M3 schreef:Stiekem aan het rondkijkenFreudeamFahren schreef:Adje? Touring druut??? :o
Thanks! Maaruh, loop nog niet te hard van stapelFreudeamFahren schreef:Tip van Flip: op 'n forum is 't amper stiekemAdje ///M3 schreef:Stiekem aan het rondkijkenFreudeamFahren schreef:Adje? Touring druut??? :oSucces, enne, als ik kan helpen...
+1. Inderdaad niet verkeerd.JurT schreef:Imola rood staat de m5 erg goed!
Het oude M-stuur is ook na de facelift nog enige tijd gebruikt. Mijn 530i is van maart 2001 en heeft er ook een. Volgens mij werd het nieuwe M-stuur vanaf modeljaar 2002 (september 2001) gemonteerd.////Maikel schreef:facelift is naar mijn weten vanaf 09-2000... koplampen, achterlichten, grijze tellerplaten, stuur, extra airbags achter en parkeerhulp aan de voorzijde zijn verschillen die ik zo weet...
16:9 navi is ook vanaf 9-2000, en nieuwe M-stuur heb ik ookHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Fappers;
Het oude M-stuur is ook na de facelift nog enige tijd gebruikt. Mijn 530i is van maart 2001 en heeft er ook een. Volgens mij werd het nieuwe M-stuur vanaf modeljaar 2002 (september 2001) gemonteerd.////Maikel schreef:facelift is naar mijn weten vanaf 09-2000... koplampen, achterlichten, grijze tellerplaten, stuur, extra airbags achter en parkeerhulp aan de voorzijde zijn verschillen die ik zo weet...
Heb ik dat....Hans J. schreef:16:9 navi is ook vanaf 9-2000, en nieuwe M-stuur heb ik ookHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Fappers;
Het oude M-stuur is ook na de facelift nog enige tijd gebruikt. Mijn 530i is van maart 2001 en heeft er ook een. Volgens mij werd het nieuwe M-stuur vanaf modeljaar 2002 (september 2001) gemonteerd.////Maikel schreef:facelift is naar mijn weten vanaf 09-2000... koplampen, achterlichten, grijze tellerplaten, stuur, extra airbags achter en parkeerhulp aan de voorzijde zijn verschillen die ik zo weet...Mijne is van 10-2000. Volgens mij zijn de oude M-sturen nog een poosje doorgeleverd in de 'gewone' 5-series met M-Pakket. In het kader van: het oude moet eerst op
Eén ding is zeker: De velgen zijn butt-ugly!Bart //M schreef:afgetrapt, of toch een net exemplaar?
http://link.marktplaats.nl/284443988
uwbuurman schreef:Wat een draak. Met die facelift lampen en die verschrikkelijke velgen. Niets voor mij. Wat een verschil met die schone zweedse...
Rico schreef:De zwarte nieromlijsting maakt hem ordinair.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten