Waar gaat het heen met "mijn" merk (BMW)
- RVV
Re: Waar gaat het heen met "mijn" merk (BMW)
Nee hoor, gewoon goede opvoeding 

- Snipe
Ik hou ook wel van wat BMW's op z'n tijd, maar ik ben wel blij dat mijn vader me niet iedere zaterdag meesleepte naar de dealer.
- RVV
Was eigenlijk altijd een sociaal onderonsje.. Eigenaar van de BMW dealer was een persoonlijke vriend van mijn vader.
- Snipe
Dat snap ik. Het leek me al niet logisch dat je pa daar iedere week een nieuwe Bimmer bestelde.
- RVV
Ach als jochie zag je wel de "voordeeltjes" 

-
Is een belegen oude taart standaard op de nwe Z4 ofzo?
Ben in de afgelopen 24u 7 nwe Z4's tegen gekomen, en deze werden stuk voor stuk bestuurd door zo'n 40+ belegen kakmadam met teveel poeder en een te grote zonnebril en te lange nagels op handen die al lelijk geworden zijn.
Vond de auto al niks, maar nu helemaal niet meer! BTW alle dames zaten ook alleen in de auto, papa bezig met ander speelgoed?
Vond de auto al niks, maar nu helemaal niet meer! BTW alle dames zaten ook alleen in de auto, papa bezig met ander speelgoed?
- RVV
Re: Is een belegen oude taart standaard op de nwe Z4 ofzo?
Werkzaam op de bridgeclub ?steve smith schreef:Ben in de afgelopen 24u 7 nwe Z4's tegen gekomen, en deze werden stuk voor stuk bestuurd door zo'n 40+ belegen kakmadam met teveel poeder en een te grote zonnebril en te lange nagels op handen die al lelijk geworden zijn.

- RVV
Hier maar even.. je zult maar de pech hebben om dit moois allemaal op je oprit te hebben staan..

-
Inderdaad pech, daar had ook dit kunnen staan.

- RVV
Nog liever 

- Snipe
Mooi ding, die achtersteRico schreef:Hier maar even.. je zult maar de pech hebben om dit moois allemaal op je oprit te hebben staan..

- Niels
- Auto: Prius+
Doe mij de voorste maar
Vooralsnog vind ik de nieuwste de gaafste 

- Snipe
Die E60 is een flink stuk groter dan de E34. Als de fotograaf in kwestie nou die E34 vooraan had gezet, was het al weer anders geweest. Nu lijkt die E60 net een vrachtwagen als je het mij vraagt.
....zegt de fotograaf die een E90 vooraan zette en een E30 achteraan.
....zegt de fotograaf die een E90 vooraan zette en een E30 achteraan.
-
CSL is de uber bmw.
Bmw denkt er over om voetbal sponsor te worden.
Ik denk dat de toekomst zuffenhausen wordt.
Bmw denkt er over om voetbal sponsor te worden.
Ik denk dat de toekomst zuffenhausen wordt.

-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
12 jaar geleden zat iedereen inderdaad te klagen dat BMW nu ook al stationwagens bouwde. Waar moest dat héén met BMW?Walter schreef:Dit doet me terugdenken aan halverwege de jaren '80. In die tijd kocht je alleen een stationwagen kocht als je ook echt elke dag met stapels bakstenen moest sjouwen of zo. En een BMW stationwagen (de touring dus) zag je toen vrijwel nooit. Ik weet nog wel dat ik dat een afschuwelijk lelijk ding vond. Elke stationwagen trouwens.Macboy schreef:Vroeger zus, vroeger zo. Nou wat was er dan vroeger ? Laten we zeggen 12 jaar geleden ?
- Brava
Wat dacht je van toen de BMW 524TD werd geïntroduceerd? Diesel? Het eind van de wereld was nabij.Snipe schreef:12 jaar geleden zat iedereen inderdaad te klagen dat BMW nu ook al stationwagens bouwde. Waar moest dat héén met BMW?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
En dan de 1 serie 5 jaar terug. een apocalyptisch voorteken.Brava schreef:Wat dacht je van toen de BMW 524TD werd geïntroduceerd? Diesel? Het eind van de wereld was nabij.Snipe schreef:12 jaar geleden zat iedereen inderdaad te klagen dat BMW nu ook al stationwagens bouwde. Waar moest dat héén met BMW?

- RVV
Gisteren Zuffenhausen op de bumper.. weliswaar een oudje (996 dingetje)... maar daar zit ook geen gang in 

-
Dat zal dan wel geen echte zijn geweest.
- RVV
Geen turbo of GT3 natuurlijk.. leek me eerder een standaard 996.. uiteraard geen match, maar de Porsche rijder dacht dat ie in een space shuttle zat ofzo ..hij leek wel dwars door me heen te willen gaan, ja dan ben je aan het verkeerde adres natuurlijk, dan worden ze wel heel klein in de binnenspiegel 

- Sander
Wel grappig, tijdens het bekend worden van de M3 V8 was ook iedereen bang en teleurgesteld over het missen van de M-rasp. Toen hij eenmaal in de showroom kwam te staan leek het allemaal wel mee te vallen en hebben ze er toch een typisch M-geluid aan kunnen geven.
Ik kan me nog dat filmpje van BMW herinneren dat ze het geluid van het dichtgooien van de deuren maken zoals ze het graag willen. Dit zullen ze zeker ook met het motor geluid doen.. en dan ZEKER bij de M-versie. Dit zijn toch de parade paardjes van het merk dat een sportief imago heeft.
Jammer dat er turbo's op zitten , maar laten we eerst de proefritjes afwachten en dan oordelen en conclusie's trekken
Ik kan me nog dat filmpje van BMW herinneren dat ze het geluid van het dichtgooien van de deuren maken zoals ze het graag willen. Dit zullen ze zeker ook met het motor geluid doen.. en dan ZEKER bij de M-versie. Dit zijn toch de parade paardjes van het merk dat een sportief imago heeft.
Jammer dat er turbo's op zitten , maar laten we eerst de proefritjes afwachten en dan oordelen en conclusie's trekken

-
kijk voor een daily driver maakt het niet zo heel veel uit als ///M turbo s maakt. Zelfde geld voor de M3 V8 boot als een dagelijkse auto prima.
Maar er zijn veel mensen die ///M kopen en daarmee ook veel trackdays doen en het bmw race hart hebben en de auto s daarvoor ook willen gebruiken.
Die insteek gaat steeds meer verloren bij ///M. Daily driveability word steeds beter. Maar is dat wat ik zoek bij bmw. Voor mij is het concept CSL E46 het mooiste wat bmw ooit heeft gebracht. Dat gaat denk ik verloren.
Ik denk dat voor mensen zoals ik in de toekomst moet gaan uitwijken naar merken zoals lotus porsche etc om nog driving-fun te halen.
Ik wil best wel een turbo rijden dagelijks een M3 turbo ook wel. Maar er moet toch wel een funbakkie naast die me de driving fun geeft.
Ik ben heel nieuwsgierig welke route het op gaat bij bmw en ///M. Zou jammer zijn dat ze hun hele motorsport heritage te grabbel gooien.
Maar er zijn veel mensen die ///M kopen en daarmee ook veel trackdays doen en het bmw race hart hebben en de auto s daarvoor ook willen gebruiken.
Die insteek gaat steeds meer verloren bij ///M. Daily driveability word steeds beter. Maar is dat wat ik zoek bij bmw. Voor mij is het concept CSL E46 het mooiste wat bmw ooit heeft gebracht. Dat gaat denk ik verloren.
Ik denk dat voor mensen zoals ik in de toekomst moet gaan uitwijken naar merken zoals lotus porsche etc om nog driving-fun te halen.
Ik wil best wel een turbo rijden dagelijks een M3 turbo ook wel. Maar er moet toch wel een funbakkie naast die me de driving fun geeft.
Ik ben heel nieuwsgierig welke route het op gaat bij bmw en ///M. Zou jammer zijn dat ze hun hele motorsport heritage te grabbel gooien.
-
Ik snap de ophef niet echt,
Dan blijf je toch lekker ouder spul rijden?
Kan je er twee naast elkaar zetten van de afschrijving alleen al!
(Nieuw VS. ouder.. Een CSL schrijft geen hol af, dat is met een M3V8 wel anders!)
Dan blijf je toch lekker ouder spul rijden?
Kan je er twee naast elkaar zetten van de afschrijving alleen al!
(Nieuw VS. ouder.. Een CSL schrijft geen hol af, dat is met een M3V8 wel anders!)
-
Snipe schreef:Mooi ding, die achtersteRico schreef:Hier maar even.. je zult maar de pech hebben om dit moois allemaal op je oprit te hebben staan..