Laat maar weten wat je weg wil doen erik, en watvoor prijzen of in een keer whatever....
allen schreef:Sleutelen? Denk eens ff na man. Dacht dat er nieuwe regels waren met betrekking tot het inlepelen van andere blokken. Iig, kun je voor een prikkie aan een IS blok komen en die erin laten takelen door iemand als Bas Roos. Een andere mogelijkheid is een 6 cilinder erin hangen. Moet de beste man in Oss je ook wel kunnen vertellen. Hoe dan ook is een wagen zonder blok geen fluit waard. Tenzij je tegen de running costs zit te hikken en de auto hoe dan ook het veld moet ruimen zou ik deze lekker houden. Beetje beesten en wat plaatwerkschade oplopen boeit niet bij zo'n 'hok' .
Goed opgelet en onthouden! Inmiddels staat die in de hoek en heb ik een andere Clio voor het betere stuurwerk.Bert ///M3 schreef:Messink kooi kan je wel doen, alleen moet je wel een beetje opletten wat die aan het doen is volgens mij. In die Clio van Tim Schuurman zat er volgens mij ook 1, daarvan waren de vloerplaten alleen vastgepit, niet afgelast
Gebruikers op dit forum: bartb, Berry1000RR, Bing [Bot], Bokkepoot, e30touring1990, Kocheler, Mark 320iS, Mil0, nielsdf, Wimo en 11 gasten