Foto 1 is stiekem toch wel terecht
Fotografie
- Adje ///M3
Re: Fotografie
Nice piczzz!

- Adje ///M3
-
Xave30
Doe je zo'n beetje dagelijks oefenen/schieten Ad?
- Adje ///M3
(bijna) iedere dag met de camera bezig. Komt soms weleens wat moois naar voren...Xave30 schreef:![]()
Doe je zo'n beetje dagelijks oefenen/schieten Ad?
-
Luuk
Zo, Martijn! Erg toffe foto's, anders, maar wel heel geslaagd. Klasse!
Ad, lekker sfeervolle foto. Grappig dat je zelf nergens te zien bent, lijkt net een game ofzo.
Eentje live (naja, toch niet) uit Frankfurt:

Ad, lekker sfeervolle foto. Grappig dat je zelf nergens te zien bent, lijkt net een game ofzo.
Eentje live (naja, toch niet) uit Frankfurt:
- MartijnGizmo
Auto op draaiplateau? Leuk, jammer dat zoiets niet bij een test te realiseren is... 
- Joh@n
Toffe foto Luuk. Ik ga dinsdag naar de IAA, eens kijken of ik daar wat voor elkaar kan krijgen ook 
-
Luuk
Haha inderdaad ja! Je kunt er leuke dingen mee doen.Martijn Koevoets schreef:Auto op draaiplateau? Leuk, jammer dat zoiets niet bij een test te realiseren is...
Hier ook mee:
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
zal vast niet de volledige inhoud van haarzelf zijn
wel nette platen Luuk
wel nette platen Luuk
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Geile plaat die laatste Luuk 
- duifjes.com
Wow....die laatste....echt een strak hertje met mooie knaken........om ff. in mijn txten te blijven 
- Adje ///M3
N*ndeju wat een memmen 
-
Luuk
Zal het de volgende keer even checken!Kgroot.nl schreef:zal vast niet de volledige inhoud van haarzelf zijn![]()
- Panamera
wát een car!
- MartijnGizmo
Ok, Luuk wint... 
Misschien dat ik hiermee wat fotografische aandacht kant trekken, voor/na bewerking:

Misschien dat ik hiermee wat fotografische aandacht kant trekken, voor/na bewerking:
-
allen
Hoe doe jij dat eigenlijk Martijn?
Voor de auto uit fietsen????
Voor de auto uit fietsen????
- MartijnGizmo
Het antwoord is zichtbaar in de eerste foto. Of dacht je dat die Megane zo'n grote antenne had? 
-
Xave30
-
allen
Oh wtf! Dat had ik niet gezien. Maar goed. Zo'n shot is dan onmogelijk met mijn wagen. Die totempaal gaat er met motorkap en al vanaf dan. 
- MartijnGizmo
Zit toch een rolbeugel op? Daar heb ik ook klemmen voor...
Op http://www.jameslipman.com" onclick="window.open(this.href);return false; staat een vet shot met vlammen uit de uitlaat.
-
Tom
Cool Martijn! Vind #5 lekker, mooie kleurtjes zo.
-
Luuk
Blijf het erg gaaf vinden Martijn, het blijft me steeds weer verrassen hoe mooi dit effect eruit komt.Martijn Koevoets schreef:Ok, Luuk wint...
Maargoed, is het dan weer mijn beurt?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Maargoed
10.
-
Metchu
hahaha Luuk gaat naar een autoshow, enige wat ie doet is mokkels fotograferen! hahahaha
p.s. abarth standchick
p.s. abarth standchick
-
Xave30
Girls, girls, girls & cars.

Nice! Maar kleuren een tikje off door het p-shoppen?

Gaaf met de camera ook in beeld.
Luuk, eerste DFer om de Efficient Dynamicsop de gevoelige plaat vast te leggen
Nice! Maar kleuren een tikje off door het p-shoppen?
Gaaf met de camera ook in beeld.
Luuk, eerste DFer om de Efficient Dynamicsop de gevoelige plaat vast te leggen
- Dennis Cavallino
<kan de wending van dit draadje wel waarderen>
@Martijn: Wel cool dat je dat nu eens laat zien, vroeger hield je dat trucje een beetje geheim hier. Overigens, maar dat is geheel persoonlijk, hoop ik niet dat je nu iedere auto zo op die foto zet. Die Renault (?) vind ik simpelweg niet cool en door jouw manier van fotograferen wordt 'ie dat wel een beetje.
Ergens is dat jammer, want een foto moet wel een beetje bij de auto passen en een bepaald trucje om auto's cool op de foto zetten moet je weten te beperken. Denk ik dan, maar goed, ik heb 't trucje zelf nog nooit toegepast en kan dit soort foto's van jou altijd wel waarderen... het is meer een waarschuwing om straks niet een parodie van je eigen kwaliteiten te maken. Mensen zijn snel geneigd om ongeinteresseerd te zeggen: 'I've seen this before'.
Zeker nu ze weten hoe je 't doet (ik vond 't altijd wel leuk om die geheimzinningheid eromheen via msn met anderen te bespreken, maar 't effect is daarna weg... dat zie ik nu vooral in veel magazines waar je wordt doodgegooid met deze techniek tegenwoordig). Net als dat er een tijd was dat alle auto's in de Autovisie dwars op de foto moesten worden gezet. Vaak door mensen die irl een auto niet eens goed/mooi konden laten driften. Dat sprak mij al snel niet meer aan. Een auto op de sliphoek (is iets anders dan drifthoek) zag je opeens niet meer. De snelheid werd er een beetje bij geshopt. Jammer was dat.
@Martijn: Wel cool dat je dat nu eens laat zien, vroeger hield je dat trucje een beetje geheim hier. Overigens, maar dat is geheel persoonlijk, hoop ik niet dat je nu iedere auto zo op die foto zet. Die Renault (?) vind ik simpelweg niet cool en door jouw manier van fotograferen wordt 'ie dat wel een beetje.
Ergens is dat jammer, want een foto moet wel een beetje bij de auto passen en een bepaald trucje om auto's cool op de foto zetten moet je weten te beperken. Denk ik dan, maar goed, ik heb 't trucje zelf nog nooit toegepast en kan dit soort foto's van jou altijd wel waarderen... het is meer een waarschuwing om straks niet een parodie van je eigen kwaliteiten te maken. Mensen zijn snel geneigd om ongeinteresseerd te zeggen: 'I've seen this before'.
Zeker nu ze weten hoe je 't doet (ik vond 't altijd wel leuk om die geheimzinningheid eromheen via msn met anderen te bespreken, maar 't effect is daarna weg... dat zie ik nu vooral in veel magazines waar je wordt doodgegooid met deze techniek tegenwoordig). Net als dat er een tijd was dat alle auto's in de Autovisie dwars op de foto moesten worden gezet. Vaak door mensen die irl een auto niet eens goed/mooi konden laten driften. Dat sprak mij al snel niet meer aan. Een auto op de sliphoek (is iets anders dan drifthoek) zag je opeens niet meer. De snelheid werd er een beetje bij geshopt. Jammer was dat.