Voetbal Algemeen/actueel!
-
Re: Voetbal [algemeen/actueel]
sneijder schijnt het ook erg goed te hebben gedaan in de basis bij inter!!
huntelaar mocht pas na een uur invallen en vanwege het slechte spel van ac geen kansen gehad
huntelaar mocht pas na een uur invallen en vanwege het slechte spel van ac geen kansen gehad
-
ZODAN! dit is nogal een uitspraak:
FIFA: 'Chelsea mag tot 2011 geen spelers kopen'
03/09/2009 15:09
Chelsea is door de wereldvoetbalbond (FIFA) hard gestraft voor het onrechtmatig handelen bij de transfer van Gaël Kakuta. Pas in januari 2011 mag de club weer nieuwe spelers registreren.
De FIFA straft Chelsea naar aanleiding van de transfer van Kakuta, die in de zomer van 2007 overkwam van RC Lens. De club uit Londen zou de middenvelder hebben aangemoedigd zijn contract in Frankrijk te verbreken, zodat deze in Engeland kon voetballen.
Chelsea mag door de uitspraak van de FIFA de komende twee transferperiodes (winter en zomer 2010) geen nieuwe spelers inschrijven en Kakuta krijgt een schorsing van vier maanden. Ook moet Chelsea nog een vergoeding van 85 duizend euro betalen aan RC Lens.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nou idd. Nu ook maar geen spelers verkopen of aflopende contracten hebben 

- Roman
En Real Madrid met z'n 800 miljoen euro schuld komt zoals gewoonlijk niemand aan...
Daar moeten ze ook eens wat aan doen.
En aan die mongolen aan de top bij de UEFA en FIFA.
Daar moeten ze ook eens wat aan doen.
En aan die mongolen aan de top bij de UEFA en FIFA.
-
dit vind ik helemaal ongelofelijk
dit is niet fijn om te zien:

die gast verdient een veel hardere straf!!!!!!! Pepe mocht bijvoorbeeld iets van een half jaar ofzo niet voetballen... en die raakte die gast toen amper... dit is echt een zieke overtreding!
door berouw is het been van die kerel niet beterStraf van Witsel met twee wedstrijden teruggebracht
04/09/2009 18:32
Axel Witsel is eind oktober weer inzetbaar voor Standard Luik. De oorspronkelijke straf die de middenvelder ontving voor zijn doodschop aan Marcin Wasilewski is met twee duels teruggebracht.
Door de uitspraak staat Witsel acht competitiewedstrijden en één bekerduel aan de kant. Daarbij werd de geldboete verlaagd naar 250 euro. De aanklager eiste eerder een boete van 2.500 euro.
Witsel toonde dinsdag berouw richting Wasilewski. 'Ik betreur enorm wat er gebeurd is, en wil mijn medeleven betuigen aan Marcin Wasilewski, zijn vrouw, zijn kinderen en de rest van zijn familie.'
'Ik aanvaard de mogelijke sancties, maar wie me kent, weet dat ik niet het veld opstap om iemand te blesseren. Zodra het kan, wil ik me ook in het ziekenhuis persoonlijk gaan verontschuldigen.'

dit is niet fijn om te zien:
die gast verdient een veel hardere straf!!!!!!! Pepe mocht bijvoorbeeld iets van een half jaar ofzo niet voetballen... en die raakte die gast toen amper... dit is echt een zieke overtreding!
- Gijs.
Ja, dit is echt een schandalige overtreding. Misselijkmakend zelfs, dat filmpje.
Als het aan mij ligt: Witsel net zo lang schorsen als Wasilewski geblesseerd is.
Als het aan mij ligt: Witsel net zo lang schorsen als Wasilewski geblesseerd is.
- RutgerK
Nieuwe tactiek van grote clubs in de maak? Naast de 'gevaren' in het artikel zat ik mij ook te bedenken dat het op deze manier mogelijk is om actieve scheidsrechters die tegen je lijken te fluiten een aanbieding te doen zodat ze je op het veld niet tegen kunnen werken.
http://www.nu.nl/sport/2078278/real-mad ... -vast.html
http://www.nu.nl/sport/2078278/real-mad ... -vast.html
- Roman
Daar is niks nieuws aan. Real Madrid rommelt al JAREN met arbiters in Spanje. En met de bond.
Het hele land kan nergens een lening krijgen maar Real Madrid krijgt zo 300 miljoen, waarmee hun schuld tot 800 miljoen werd gebracht.
Zelfs de premier heeft zich er tegen uitgesproken. Maar tegen Real Madrid kun je gewoonweg niet op.
Het hele land kan nergens een lening krijgen maar Real Madrid krijgt zo 300 miljoen, waarmee hun schuld tot 800 miljoen werd gebracht.
Zelfs de premier heeft zich er tegen uitgesproken. Maar tegen Real Madrid kun je gewoonweg niet op.
-
zwarte bladzijde in de voetbalgeschiedenis
Turkije speelt gelijk tegen Bosnie en hebben een te kleine kans om mee te doen aan het WK
Ik baal 
wel leuk dat nederland alles gewonnen heeft! Voordeel van 2 paspoorten he, HUP ORANJE!

wel leuk dat nederland alles gewonnen heeft! Voordeel van 2 paspoorten he, HUP ORANJE!

-
- Auto: M3P, 130i
Gewonnen? Laatste minuut zeker? Wie scoorde er?Metchu schreef:zwarte bladzijde in de voetbalgeschiedenisTurkije speelt gelijk tegen Bosnie en hebben een te kleine kans om mee te doen aan het WK
Ik baal
-
Eljero Elia, 82e minuut! Eljero FTW!! 8)
-
- Auto: M3P, 130i
Gaaf! Elia tegen Japan ook al THE MAN!Metchu schreef:Eljero Elia, 82e minuut! Eljero FTW!! 8)

Dat wordt een basisspeler al hij zo doorgaat...
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Dat weet ik zo nog niet, vind Robben ook goed spelen.
Argentinie heeft ook weer verloren, zou jammer zijn als ze er niet bij zijn in Zuid Afrika.
Beenhakker is overigens ook ontslagen bij Polen.
Argentinie heeft ook weer verloren, zou jammer zijn als ze er niet bij zijn in Zuid Afrika.
Beenhakker is overigens ook ontslagen bij Polen.
- RutgerK
Eigenlijk onbegrijpelijk dat Sneijder speelde. Ik vond Sneijder erg statisch en angstig. Die had eigenlijk na 30 minuten voor Van der Vaart gewisseld moeten worden. Als je Sneijder na de wedstrijd naar de kleedkamers zag lopen met dat ijs op zijn enkel dan kan dat voor hem als het elftal niet goed zijn geweest.
- Michel P
+1 snelheid, techniek inzicht, niet geen ego, heerlijke publieksspeler. Zie hem graag als basis speler, lekker gretig.indobesar schreef:Gaaf! Elia tegen Japan ook al THE MAN!Metchu schreef:Eljero Elia, 82e minuut! Eljero FTW!! 8)![]()
Dat wordt een basisspeler al hij zo doorgaat...
Michel
-
Mooi, ik heb kaarten voor de Champions League Groepfase wedstrijden van AZ.
Arsenal zien
Arsenal zien

-
mooi Roy!
ik heb net Dortmund tegen Bayern live gekeken, vanwege de interessante spelers die beide teams hebben. Het was een mooie wedstrijd!!!! Bayern heeft dortmund vermorzeld met 1-5!!!!! er was wel een valse start en het eerste half uur had van gaals team het echt moeilijk en ik vreesde het ergste voor louis! Maar toen het 1-1 werd en de wissels in de rust.... damn! leuk om naar te kijken robbery ftw!
ik heb net Dortmund tegen Bayern live gekeken, vanwege de interessante spelers die beide teams hebben. Het was een mooie wedstrijd!!!! Bayern heeft dortmund vermorzeld met 1-5!!!!! er was wel een valse start en het eerste half uur had van gaals team het echt moeilijk en ik vreesde het ergste voor louis! Maar toen het 1-1 werd en de wissels in de rust.... damn! leuk om naar te kijken robbery ftw!

-
Nou Metin... uitslag van AZ - ADO gehoord? 

-
jup! gaat nog leuk worden in dsb stadion
(mooie goal van Lens!!)
goeie pot van psv trouwens 8) (ook live gekeken)
en Galatasaray heeft vandaag van de kampioen van Turkije gewonnen (besiktas) met 3-0 !!! 8) Rijkaard gaat lekker! Al de 5e zege op rij! evenaring van het record uit 98/99

goeie pot van psv trouwens 8) (ook live gekeken)
en Galatasaray heeft vandaag van de kampioen van Turkije gewonnen (besiktas) met 3-0 !!! 8) Rijkaard gaat lekker! Al de 5e zege op rij! evenaring van het record uit 98/99
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik ben geen Metin, maar wel een Ado "aanhanger"Roy schreef:Nou Metin... uitslag van AZ - ADO gehoord?

-
Nou gefeliciteerd dan. Goed gedaan van ADO 

-
heb net een leuke wedstrijd tussen willem II en feyenoord gekeken... dit weekend bestaat echt uit alleen maar voetbal kijken! haha (lig ziek thuis
)

-
BeterschapMetchu schreef:...(lig ziek thuis)

-
Heb je Eredivisie Live?Metchu schreef:heb net een leuke wedstrijd tussen willem II en feyenoord gekeken... dit weekend bestaat echt uit alleen maar voetbal kijken! haha (lig ziek thuis)
-
Aernoudt schreef:BeterschapMetchu schreef:...(lig ziek thuis)
Thanks
Roy schreef:Heb je Eredivisie Live?Metchu schreef:heb net een leuke wedstrijd tussen willem II en feyenoord gekeken... dit weekend bestaat echt uit alleen maar voetbal kijken! haha (lig ziek thuis)
Ik heb het