Dat Carwrapping is goedkoper denk ik, adresje in Dusseldorf regelt het voor 1000 euro.
Trouwens moet je je wel laten afschrikken door een 1700 kg zware station ? Van de RS4 dacht ik ook dat het geen bochtenridder zou zijn, maar dat valt ook reuze mee, een 5 touring is natuurlijk comfortabeler afgesteld maar een slappe zal het ook niet zijn lijkt me.
Spannende, snelle ,comfortabele auto gezocht
- Louis
-
Re: Spannende, snelle ,comfortabele auto gezocht
Dat kan ik ook zeker beamen, niet bij te houden als er een bestuurder met weinig verstand achter het stuur zit... :twisted:Hij moest later wel toegeven dat de best rijdende straat volvo de C30 was, iets wat ik zeker kan beamen.

-
je spreekt iot eigen ervaring neem ik aan:PErik Stoffelsen schreef:Dat kan ik ook zeker beamen, niet bij te houden als er een bestuurder met weinig verstand achter het stuur zit... :twisted:Hij moest later wel toegeven dat de best rijdende straat volvo de C30 was, iets wat ik zeker kan beamen.
-
BrianV schreef:je spreekt iot eigen ervaring neem ik aan:PErik Stoffelsen schreef:Dat kan ik ook zeker beamen, niet bij te houden als er een bestuurder met weinig verstand achter het stuur zit... :twisted:Hij moest later wel toegeven dat de best rijdende straat volvo de C30 was, iets wat ik zeker kan beamen.
Damn die Hugo is niet bij te houden in de Auvergne

- Kasteel
WTF, is de rest zo slecht?hugo schreef:Hij moest later wel toegeven dat de best rijdende straat volvo de C30 was, iets wat ik zeker kan beamen.