...maar wel door eentje met smaak

135i vs caymanRico schreef:Anders even een nieuw draadje over de Cayman openen ? Of een oud draadje opgraven ?
Je gaat hetzelfde dilemma als Robin krijgen.......................................jij bent door en door verwend met dat beresterke koppel van de TT..............................dat afgemeten tegen een atmo gebakje met 200NM minder en ook pas bereikbaar bij een veel hoger toerental...............nou, dan is het niet zo moeilijk.Ferdinand schreef:Gayman S
kg: 1.425
pk: 320 bij 7100 rpm
nm: 370 bij 4750 rpm
kg/pk: 4,5
ACS1
kg: 1.460
pk: 380 bij 5500 rpm
nm: 565 bij 4500 rpm
kg/pk: 3,8
Ha Romo, ik weet niet of het missen van vermogen altijd een achteruitgang is. Maar ik merk het wel.
Ha Fernando, de huidige Gayman S is wel een stuk sterker dan de toenmalige Gayman. Ik weet ook wel dat ik wat peekaa's ga verliezen en vooral natuurlijk het traktor koppel van de ACS1. Maar ik ben benieuwd of het rijden met de Porsche - inderdaad het superieure stuurgevoel waar iedereen het over heeft - heel erg veel goed maakt. Enfin, ik rijd natuurlijk wel op een Schnitzer onderstel, dat ook echt niet slecht is in deze 1 serie. Ben toch wel erg benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 4 gasten