duifjes.com schreef:Pim schreef:
hahhahaha elke keer als ik er nu 1tje zie denk ik daarhaan....maar is het een pussy-car of een pussy-magnet?
vraag het aan Borat..
duifjes.com schreef:Pim schreef:
hahhahaha elke keer als ik er nu 1tje zie denk ik daarhaan....maar is het een pussy-car of een pussy-magnet?
Geweldig!!!! Een 530d is nooit meer hetzelfdeduifjes.com schreef:Pim schreef:
Hahaha, die is heel goed!Metchu schreef:![]()
je ziet em aankomen, maar toch! +1 voor de uitvoering 8)
Wat een verstand, dus wat dat betreft wel een beetje verdient. Net nog per ongeluk wat fragmenten gezien op MTV bij 'Scarred', dat is opzich allemaal bestwel ontzettend SMERIG!!Rich schreef:ja, nu twee keer zo snel!................auw
Tom schreef:Geweldig
als je goed kijkt is het dus eigenlijk 1 shot, 4 balls!Xave30 schreef:Tom schreef:GeweldigGelach van de cameraman is ook EPIC!
Van deze zelfde gasten meen ik al vaker wat gezien te hebben, met een quad die net het randje meepakt en over de zijkant dondert. Bij Stom, stommer, stomst waarschijnlijk.Rich schreef:ja, nu twee keer zo snel!................auw
Metchu schreef:![]()
je ziet em aankomen, maar toch! +1 voor de uitvoering 8)
Dat zijn die gasten van Nitro Circus. Daar zijn de Jackasses hele kleine kleutertjes bij. Zo maar een voorbeeldje:Rich schreef:ja, nu twee keer zo snel!................auw
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Martijn_bmw, tomgtr, wjt en 9 gasten