En als dat dan toch moet, waarom niet in het daarvoor bedoelde deel. Dit is alles behalve een 'leuk autokoopje'!!!
We hebben het hier toch niet over een Multipla op gas???? Ga heen met die Astra!

allen schreef:Eerste post? Zeker weer zo'n verkapte k met peren reclame?
En als dat dan toch moet, waarom niet in het daarvoor bedoelde deel. Dit is alles behalve een 'leuk autokoopje'!!!
We hebben het hier toch niet over een Multipla op gas???? Ga heen met die Astra!
Tim R schreef:Het kan een schaduw zijn, maar lijkt toch slecht aan te sluiten:
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan!Niels schreef:
Lijkt mij weerspiegeling van de straat gecombineerd met de vorm van de deur maar goed, ik heb toch geen tijd om te kijken
Deze auto staat er dus nog steeds... alleen het kenteken komt niet meer naar boven bij de RDWRoy schreef:Roy schreef:Net heel gesprek met die dealer gehad. Ik ga morgen toch eens even kijken. Het zijn alleen geen 63k kilometers maar miles. Het is een europese M3 die door een piloot meegenomen is naar amerika. Hij heeft hem hier gekocht en omgebouwd naar de Amerikaanse regels (dus een milesteller). Daarna weer terug naar Nederland. Heeft dus alleen een milesteller, wil je dit veranderen naar km teller kan dat wel, maar staat alles op 0 zei die man al. Kan je maar beter niet doen zei hij al en mogen Bovag dealers ook niet eens doen. Dan kloot je met de kilometers.Mike R32 schreef:Weet niet of deze al voorbij is gekomen:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=5849170" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb die auto maar niet meegenomen naar huis. Het is een 3.2 E36, ziet er goed uit maar op de pook stonden 5 versnellingen.. dit vond ik raar. Dacht toch echt dat een 3.2 er 6 had. Even proefritje gemaakt en ik was er niet zo van onder de indruk. Was gewoon niet zo spannend als ik verwacht had. Qua snelheid ook hetzelfde als mijn Gti met 230pk. Toen even Erik K. gebeld, vertrouwde het niet helemaal. Even samen met hem telefonisch het motorblok besproken en hij kon me al vertellen dat dit gewoon een US versie is van 250pk.
Even met degene van het autobedrijf erover gepraat. Ik vond het erg raar dat het een 3.2 was met 5 versnellingen en hij wist mij niet te vertellen wat voor motorblok het daadwerkelijk was. De originele factuur had hij liggen, dus hij heeft contact opgenomen met de desbetreffende BMW dealer. Die gaven door dat hij 179kw had en 3.2 liter was. De verkoper wist mij niet te vertellen hoeveel pk dat was, ik zei al rond de 240pk. Als antwoord kreeg ik toen: "Ja naja, het is gewoon de 3.2 versie.. je hebt het gehoord en dat wil je graag".
Heb hem dus lekker laten staan, ik wil de 3.2 321pk versie. Vond het sowieso raar dat een BMW specialist niets wist te vertellen over deze auto. Alleen dat hij er goed uit zag.
Hij had deze tellers:
http://www.m3addict.com/e36-bmw-m3/e36- ... m3-009.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb ook even dit doorgenomen: http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was ook dit motorblok wat erin lag: http://www.bmwmregistry.com/faq/S50_US.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; (qua looks) en dit: http://www.bmwmregistry.com/faq/S50_B32_Engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; is als het goed is de EU 3.2, zoals Erik K. mij dus al telefonisch door gaf
BMW 320iS MT2
Bouwjaar 1990
155.000 km
70.000 SEK (= € 6.800)
Sterling silber, airco af fabriek, 17" velgen met 205 40 17 banden, H&R Cup Kit,
Heerlijk zulke mensen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast