Waarom is het (hier in Nederland waar het verplicht is) bij een motor niet nodig maar bij een auto wel?

Zat het mij even af te vragen toen ik naar de 458 Italia zat te dromen.
Dan steek je je middelvinger op :fy: , want ze kunnen er niks meeRonno schreef:En dan heb je weer flitspalen die alleen van voren of alleen van achteren flitsen... Hoe gaat dat eigenlijk met een motor als je van voren geflitst bent?
doe het dan met losse handjes en dus 2x ook 1 van mijRonno schreef:Inderdaad, lijkt me leuk om een keer te doen flink er langs blazen :fy:
Inderdaadluco hornsveld schreef: Dan steek je je middelvinger op :fy: , want ze kunnen er niks mee![]()
![]()
Mag alleen als een grote plaat echt niet past. Zodra er een lange plaat op kan, of zo'n vierkante, dan komt die erop. Zie bijvoorbeeld deze Mustang:GTRene schreef:net als waarom mag een auto die uit amerika komt wel een kleine NL nummerplaat en afwijkend bv achter, maar een europeese auto niet, gewoon niet logisch en al helemaal niet die lulsmoes die ze erbij verstrekken![]()
lol, en dan ook nog D(uitse) 666(duivel)Adje ///M3 schreef:Dit ziet er toch ook niet uit....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten