Heren,
Even een verslag, zal morgen de foto's even plaatsen. Zit ff bij Gerrit op de PC na de eerste rit vandaag tussen de stortbuien door, dus zo weer even rijden met Gerrit.
Allereerst, begon het vrijdag al goed, bombay in de house typeerde de uitgelaten stemming

. Tegen 21.00 bij Macboy aangekomen, even naar zijn moeder om een kast te verhuizen, en een heerlijke lekkermij gehad! (morgen afleveren op kantoor en niet zelf opeten Macboy!!!)
Beetje ouwehoeren en Richards Burns rally gespeeld, en toen rond 00.15 slapen op de bank tot 3.38 douchen en op pad, lekker rustig op de weg, en goed weer, en die oordoppen werken perfect tegen dat gelul van Macboy

Lekker optijd bij de Eurotunnel, een ontbijt gescoord, de adrealine was echter al zo hoog dat ik niet veel door mijn strot heen kreeg
Trein op, en ff kunnen relaxen tijden de treintocht, in de UK werkelijk prachtig weer, super route over de fantastische countryroad van de UK, wat geweldig, na een uur en 15 min aangekomen bij een geweldig hotel in een voormalig landhuis, echt weer only in de UK qua ambiance, daar stond ze dan, stralend op de parking, Simon de eigenaar erbij, damn wat fraai, de kleur is subliem voor zo'n stukje speelgoed. Macboy zijn mond viel open bij het aanschouwen van de auto, prachtig dat soort momenten!
Eerst maar een rondje met Simon achte het stuur doe e.e.a. uitlegde over de auto, toen Macboy opgepikt en even rustig samen door de omgeven de eerste kilometers gemaakt en de overweldigende indrukken op ons in laten werken, tanken, en genieten, nog steeds vol ongeloof!
Terug de Audi opgehaald en achter elkaar aangereden over de fantastische route naar de Eurotunnel. RHD went erg snel, en je voelt je snel een met de auto, de ergonomie doet je versmelten met de auto, het rijden op de spiegel went ook erg snel, je kijkt wel voor een kwart konstant naar de dikke dijen, maar dat is geen straf. De binnenspiegel laat je rap links liggen want alleen met wat turen kun je wat zien.
De Eurotunnel in, en op weg naar NL al een paar keer heerlijk doorgetrokken, Fapboy had er geen woorden voor, de looks de sound echt P O R N O, en daar kan ik me alleen bij aansluiten.
Even bij de Pizzahut wat gegeten en hop door naar Apeldoorn, daar mijn spullen overgeladen in de Exige en naar huis gereden, waar ik rond 20.00 de straat in reed, en er een ware oploop ronde de auto ondstond
De smile op mijn porem is er niet meer af te krijgen, wat een meganische grip heeft de auto, wat een feel, wat een duw bij 6k rpm, ik heb er geen woorden voor. Alle positieve reaktie van mensen, gaaf echt gaaf.
Macboy, super bedankt, voor het meerijden en de gezelligheid, ga graag met je meer jou Lotus uit de UK ophalen, als je in de mijne hebt gereden ben je fucked, dus bedenk je voordat je er in stapt!!
Verder iedereen bedankt voor de felicitatie's!
Ik ga weer genieten
Michel