Als iemand interresse heb mag hij PB'en!

Hij wil nu bochten gaan maken?Erik Stoffelsen schreef:M'n oom verkoopt z'n Hayabusa 1300R van afgelopen jaar.
Roy schreef:Hij wil nu bochten gaan maken?Erik Stoffelsen schreef:M'n oom verkoopt z'n Hayabusa 1300R van afgelopen jaar.
ik heb nog wel een Saxo VTSmdhtuning schreef:Die Porker is reeds verkocht
Ben ook wel benieuwd naar ervaringen met dat bedrijf. het klinkt allemaal een beetje als één grote Tell Sell reclame.Ahmed schreef:http://link.marktplaats.nl/257693355
Waar zit het addertje?
Sowieso komt er nog bpm op...5k ongeveer.
Dan heb je wel iets bijzonders. Maar iedereen zal denken dat het een aftermarket sjonniewagen is, zo ziet hij er eerlijk gezegd ook een beetje uit.GTRene schreef:leuke Compact BMW Hartge 2.1
Dacht laat ik eens ff speuren of ik zo'n Hartge compact kan vinden....de 2.1
en verrek, staat er 1 te koop en ook nog voor heel weinigvrpr 3.900,-euro
![]()
kope kope
Dat probleem heb je inderdaad ook met die Hartge Z3. Schijnt er overigens maar 1 van te zijn.Sander Mooij schreef: Dan heb je wel iets bijzonders. Maar iedereen zal denken dat het een aftermarket sjonniewagen is, zo ziet hij er eerlijk gezegd ook een beetje uit.
Ziet er gaaf uit hoor, lijkt me echt leuk om zoiets 'erbij' te hebben, maar kan atm nog genoeg pegels aan huidige auto kwijtGTRene schreef:M3 e30 EVO1 origineel en zeldzaam en niet duur....althans zo lijkt het met die km stand en matching numbers en 505 gebouwd en maar? 13.750,-euro
http://auto.marktplaats.nl/bmw/26096276 ... 220pk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen Tanis als APK keurmeester weet niet eens dat gasdempers geen olie kunnen lekkenErik Stoffelsen schreef:@ Luuk, op peugeotgticlub.nl staat een nettere,
Een van Jasper Tanis,
Voor 1800 euro,
Moet alleen aan de voor- en achterbumper wat gespoten worden.
Zit al een billstein onderstelletje onder;)
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot en 1 gast