Cool! Dan kan ik hem eens bekijken, ik ben er ook bij namelijk.Tom V schreef:Ik ben er ook bij, jeuj. :shakeit: Met de e30.
@ Eric H, ik denk dat ik ook wel weet waarom, hoeveel rondjes mag je rijden? 8)
Inderdaad, zal ik die deze keer eens niet vergeten mee te nemenDavid R. schreef:Peter had je nog een van die vrijwaringsbrieven dan kunnen we die vast invullen ?
Optimisme, daar houd ik van :twisted:Steven Nauta schreef:Scheelt weer een hoop tijd, oftewel 9:00 meteen lekker knallen 8)
Wil graag rondje met je meepeer schreef:Het wordt toch nog een lekker druk dagje denk ik, weer is goed en de slicks zitten er al onder
Steven Nauta schreef:Inderdaad, zal ik die deze keer eens niet vergeten mee te nemenDavid R. schreef:Peter had je nog een van die vrijwaringsbrieven dan kunnen we die vast invullen ?Scheelt weer een hoop tijd, oftewel 9:00 meteen lekker knallen 8)
Als je op tijd bent dan zou je dat inderdaad kunnen doen........Peter Tunissen schreef:Ja, is prima; ik zal meteen een plekje in een pitbox voor jou en Allen vrijhouden.![]()
Ik zal wel in de weg rijdenHans GP schreef:Jesus.. lijkt wel een BMW dag donderdag![]()
Ik hoop dat ze niet teveel in de weg rijden...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten