Mijn eerst indruk was: MAN wat een klein wagentje! maar eenmaal in de auto blijkt dat mee te vallen.
Motor gestart met de drukknop in de middenconsole en meteen een indrukwekkende BROOOOOOOOMMMM uit de uitlaat.
Stoelen zitten heel nauw om je heen wat in de B5 wel anders is,soms dacht ik dat het wel effe TE was maar goed, het is uit te houden.
Onderstel van de auto is echt heel goed,heb hem een paar keer echt heel erg hard door de opritten op de snelweg laten knallen waarbij de banden pas op het allerlaatst een beetje gingen piepen.
Remmerij is ook dik in orde maar daar was ik al een gewend omdat ik hetzelfde setje op mijn eigen auto heb.
De motor is voor een ongeblazen V8 heel erg levendig maar herrinerde mij eraan dat ik echt een turbo fan ben.
Geen echte KICK zoals in mijn auto maar een lange duw in de rug die vanuit onderin oppakt en je pas loslaat na een oerbrul totaan de 8200rpm.
Lange adem heeft ie dus wel! maar toch denk ik dat ie niet sneller is dan de mijne (na de recentste modificatie dan

Interieur is erg goed voor elkaar en geeft een degelijke indruk met lekkere materialen dus geen kraakjes en piepjes,niets van dat alles
Kortom hij is "overall" wel beter dan de B5 niet echt wereldschokkend veel, maar wat wil je van een nieuw model.