Max V schreef:Ilja, de TomTom One heeft standaard niet de Reisplanner functionaliteit. Dat komt pas bij de TomTom Go. Het is daarom niet mogelijk vooraf gemaakte routes in de laden. Je kunt er wel via een hack voor zorgen dat de Reisplanner zichtbaar wordt in het menu. Dat heb ik geprobeerd, maar nu loopt de TomTom steeds vast als ik Reisplanner kies in het menu.Macboy schreef:Allebei graagJoop schreef:Welke route overigens Ilija? Editie 2008 of 2009? Heb ze namelijk alle twee...
Dat stond dus ook al lang in de post van Femme. Per USB TomTom aansluiten en route in de map .itn plaatsen. Vervolgens in de TomTom naar REISPLANNER en dan bij OPTIES kiezen voor LAAD REISPLAN (of zo). Thats it.siegerdehaan89 schreef:ik heb een tomtom one maar kon nergens in de menu's vinden hoe ik de route op kon halen. Heb de bestanden wel in de ITN map gezet...
Er is dus nog niet echt een makkelijke oplossing voor. Ik ga het wel proberen, als het lukt zal ik het hier posten, voor de personen met een TomTom One
Would be nice, thanks alvast!