Eifel Mountains Classic

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pieterbakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2009, 08:49
Locatie: Zandvoort (NL)
Contacteer:

Eifel Mountains Classic

Bericht door pieterbakker » 05 jun 2009, 15:18

.

Hallo Allemaal,

Per toeval vind ik dit forum en dan ook nog eens een sectie met Nürburgring-Nordschleife fanaten. Ik kon mijn geluk niet op.

Dit jaar, organiseer ik voor de 11e keer de "Eifel Mountains Classic" op de Nordschleife + Sprintcircuit van de Nürburgring. Dit jaar georganiseerd voor historisch en youngtimers.

Jongere auto's, die erbij passen qua 'look', zoals de Caterhams, Westfields en Morgan's zijn ook van harte welkom.

In totaal vier uur rij/race tijd, verdeeld over twee dagen, waarvan de eerste dag twee uur vrij rijden en de tweede dag 's morgens een kwalificatie en rond het middaguur een race over 100km.

Meer informatie vind je op;
http://www.fisc-eurotour.org/circuit-nordschleife.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tot nu toe hebben er al verschillende rijders van het NKHTGT, FISC Legendary Circuits, Youngtimers, Porsche 944 Basic Cup, Caterham Graduates (UK) en de Morgan Challenge (UK) ingeschreven.

Oh ja en de catering incl. drankjes voor de rijder, gedurende het hele evenement zijn gratis. Extra tickets voor teamleden zijn voor een clubprijs bij te bestellen.

Met vriendelijke groet,

.

allen
Berichten: 18302
Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46

Re: Eifel Mountains Classic

Bericht door allen » 05 jun 2009, 15:22

Ik denk dat ik me wel inschrijf als ik op tijd nieuwe banden onder de auto heb zitten,
































voor 2 of 4 uurtjes zandvoort op 25 juni. :morecoffee:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Eifel Mountains Classic

Bericht door Michel P » 05 jun 2009, 15:34

Piet stel je eens voor ipv spam te spuien hier, normaal zou je een van de mods een berichtje sturen om toestemming te vragen!

Michel

Gebruikersavatar
pieterbakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2009, 08:49
Locatie: Zandvoort (NL)
Contacteer:

Re: Eifel Mountains Classic

Bericht door pieterbakker » 05 jun 2009, 15:48

.
Michel P schreef:Piet stel je eens voor ipv spam te spuien hier, normaal zou je een van de mods een berichtje sturen om toestemming te vragen!

Michel
Mich,

Niet zo snel, even verder kijken :wink:

Groet,

.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Re: Eifel Mountains Classic

Bericht door Michel P » 05 jun 2009, 16:15

pieterbakker schreef:.
Michel P schreef:Piet stel je eens voor ipv spam te spuien hier, normaal zou je een van de mods een berichtje sturen om toestemming te vragen!

Michel
Mich,

Niet zo snel, even verder kijken :wink:

Groet,

.

Staat toch zga het zelfde! Wie ben je, wat voor een auto(s) rij je? enz enz enz.

Michel

Gebruikersavatar
pieterbakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2009, 08:49
Locatie: Zandvoort (NL)
Contacteer:

Re: Eifel Mountains Classic

Bericht door pieterbakker » 05 jun 2009, 22:41

Hi Mich,

Er zijn ook mensen die een wat minder agressieve schrijfstijl hebben. Lees de bijdrage in > even voorstellen < er maar eens op na. Daar moet je eens serieus over nadenken. :!:

En wat betreft; 'voorstellen', lees mijn profiel eens, dan weet je al veel meer. :hmmm:

N.B. ik zie dat jij je profiel zelfs na 6.886 berichten nog steeds in moet vullen. Hoezo voorstellen? :stom:

Groet,

.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl
Contacteer:

Re: Eifel Mountains Classic

Bericht door Macboy » 09 jun 2009, 20:55

Ja Michel, vul dat profiel van je eens in :clap:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten