Grappige plaatjes en filmpjes
- Michel P
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Xave30
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
Arme vent, agent kon het écht niet meer inhouden

- duifjes.com
die van die blaastest is toch een respost of heb ik die ergens anders gezien......anders ben ik gek aan het worden want kende hem al wel.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Xave30
- Arthur
- Auto: Nr.51
De Wereld draait door.duifjes.com schreef:die van die blaastest is toch een respost of heb ik die ergens anders gezien......anders ben ik gek aan het worden want kende hem al wel.
- duifjes.com
nee hij staat hier al lang......
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Mytrhbusters met 'n test '2 vrachtwagens sandwichen een hatchback met 700mph ', maar dan met 'n rocketsled, tja:
- duifjes.com
Damnnn mn geheugen laat me in de steek....waar staat hier dat filmpje van de BMX-er de Andy.. Mac nog iets.......wilde dat nog een keertje bekijken en dat leidje vond ik gaaf.
- Joy
Hier Jacco, stond in het gif plaatjes topic.duifjes.com schreef:Damnnn mn geheugen laat me in de steek....waar staat hier dat filmpje van de BMX-er de Andy.. Mac nog iets.......wilde dat nog een keertje bekijken en dat leidje vond ik gaaf.
- Hubert D
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;duifjes.com schreef:Damnnn mn geheugen laat me in de steek....waar staat hier dat filmpje van de BMX-er de Andy.. Mac nog iets.......wilde dat nog een keertje bekijken en dat leidje vond ik gaaf.
Band of Horses-The Funeral
- Tom V
Die gast is echt goed. :o
- duifjes.com
heb de cd inmiddels besteld......heerlijke muziek! en dat nummer the funeral is briljant!
- Hans
http://www.somalicruises.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Lees ook even de Testimonials:
"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!" -- Lars , Hamburg Germany
"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA
"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam" -- 'chopper' Dan, Toledo USA.
"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do." -- Zeke, Springs Kentucky USA
Lees ook even de Testimonials:
"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!" -- Lars , Hamburg Germany
"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA
"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam" -- 'chopper' Dan, Toledo USA.
"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do." -- Zeke, Springs Kentucky USA
- JP
Haha, schitterend
We guarantee that you will experience at least two hijacking attempts by pirates or we will refund half your money back, including gun rental charges and any unused ammo (mini gun charges not included). How can we guarantee you will experience a hijacking? We operate at 5 knots within 12 miles of the coast of Somalia. If an attempted hijacking does not occur, we will turn the boat around and cruise by at 4 knots. We will repeat this for up to 8 days making three passes a day along the entire length of Somalia. At night the boat is fully lit and bottle rockets are shot off at intervals and loud disco music beamed shore side to attract attention.
-
Luuk
HAHA!! Zieke humor. 
-
Tom
Hehehe
Liet dat gister aan ons moeder zien. Ben toevallig net vakantie aan het uitzoeken, zei dat dit me wel wat leek. Die had ook even een WTF moment
Liet dat gister aan ons moeder zien. Ben toevallig net vakantie aan het uitzoeken, zei dat dit me wel wat leek. Die had ook even een WTF moment
- Hubert D
Geweldig
Waarom ook niet?
Ik snap dat probleem niet zo daar.
Laat er een apache cirkelen, of een F16 standby in de buurt. Voor die mannen weer eens wat anders dan de woestijn.
Of een roestige russische sub neerleggen.
Lijkt me ook lachen, komen ze eraan in zo'n rubberbootje, opeens een periscoop uit het water voor hun neus. Beetje schuim rondom het bootje en opeens gaan ze de lucht in op een mega kern onderzeeer. Bootje lekschieten met een pistooltje en weer zakken met die sub.
Waarom ook niet?
Ik snap dat probleem niet zo daar.
Laat er een apache cirkelen, of een F16 standby in de buurt. Voor die mannen weer eens wat anders dan de woestijn.
Of een roestige russische sub neerleggen.
Lijkt me ook lachen, komen ze eraan in zo'n rubberbootje, opeens een periscoop uit het water voor hun neus. Beetje schuim rondom het bootje en opeens gaan ze de lucht in op een mega kern onderzeeer. Bootje lekschieten met een pistooltje en weer zakken met die sub.
- Niels v D
Ja Hubert, Lachen
Of een onderzeeër met een grote boor aan boord, piratenbootje van de onderkant stiekem lekboren en vervolgens van een afstandje toekijken
Of een onderzeeër met een grote boor aan boord, piratenbootje van de onderkant stiekem lekboren en vervolgens van een afstandje toekijken
- Max V
HahahahaNiels v D schreef:Ja Hubert, Lachen![]()
-
Shakes
TIMO @ somalicruises
TIMO @ somalicruises
- duifjes.com
Wat 'ziek' zeg zo'n vakantie.....prijzen 800 usd per dag valt mee
- Downforce Hans
Het lijkt me beter dan op olifanten of tijgers jagen 
- JP
Oeps @ 2min