Ik heb hier een TomTom One XL, weet iemand of het mogelijk is om met dit apparaat een gps log te maken van de gereden routes en deze dan over te zetten naar de computer en bijvoorbeeld te bekijken op google maps?
Alvast bedankt!
Ik heb die al een tijdje in gebruik. Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal maar de metingen die ik doe zitten wel iedere dicht heel dicht bj elkaar in de buurt. Voor mezelf is het dus een leuke en makkelijke manier om auto's onderling te vergelijken en om te kijken of er na een mod verschil is ja of nee.Bort schreef:Deze is misschien ook interessant. Ik ga deze strax ff testen.
http://www.mobicious.com/applications/4 ... erformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeker. Moet je alleen waar normaal plaatsnaam intoetst, daar de postcode intoetsen en niet in menu via knopje "postcode"Ar schreef:Ik heb een andere vraag.
Kun je op een Nederlandse TOm Tom Duitse postcodes invoeren?In het menu vond ik niks.
i-gotU GT-120 USB GPS Receiver Travel Logger
Merk: i-gotU
Type: i-gotU GT120 worlds smallest GPS tracker
Het meest ‘Coole’ GPS tracking gadget voor op reis
Ingebouwde SiRF StarIII low-power chipset
Ingebouwde GPS patch antenne
Exporteer de gegevens in meerdere bestandsformaten, ondersteuning voor de meest populaire Web Albums
Organiseer en presenteer uw route in 3D in Google Map en Google Earth
Eenvoudig Fotobeheer
Maak en deel jouw live Reis Blog met al jouw vrienden en bekenden
Water afstotend hardware ontwerp, geschikt voor regenachtige dagen
Meerdere bevestigingsmogelijkheden, uitermate geschikt voor buitengebruik
Interne 230mAh Lithium-ion batterij
Programmeerbare log interval: 1 sec - 60 minuten
Ingebouwde oplaadbare 230mAh Lithium-ion battery
(30 uur achtereenvolgens gebruik bij log interval van 15 seconden)
Ingebouwd flash geheugen (tot 65.000 GPS coordinaten, genoeg voor 30 dagen opname tijd bij log interval van 15 seconden en 8 uur gebruik per dag)
2 LED's voor tracking en batterij/oplaad status indicatie
Gemiddele acquisitie tijd voor koude start start: < 60 sec., warme start: < 38 sec.
USB 1.1 interface voor aansluiting op PC
Operationele temperatuur: -10 to + 60 graden Celsius
FCC/CE/RoHS gecertificeerd
Afmetingen: 44,5 x 28,5 x 13 mm
Gewicht: 20gram
Minimale Systeemeisen:
PC with Windows 2000, XP, Vista met een USB 1.1 of 2.0 poort
Niet geschikt voor Apple Macintosh
Pakket inhoud: i-gotU GT120, iUSB-kabel,Software-CD,Electronische handleiding en hoesje
Garantie: 2 jaar
Prijs: € 39,95
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, looney16v, RJK en 14 gasten