Beetje jammer dit... Vooral het niet goed melden van het bouwjaarJoy Jolliffe schreef:Oordeel van iemand die bij de Beier was gaan kijken:
Ben die E39 M5 al wezen bekijken bij de Beier.. Maar in het echt is ie toch minder dan verwacht hoor vooral voor die lage kilometerstand.
Interieur zitten paar plekken op en rondom de auto vind je wel wat plekjes. Ook zonder garantie, en bouwjaar 2001 ipv de vermelde 2004.
Het grote E39 M5 (occasion) draadje
- Adje ///M3
Re: Het grote E39 M5 (occasion) draadje
-
Lokkertje van de Beier? 

- Snipe
Op een ander forum (http://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,3971978,page=1" onclick="window.open(this.href);return false;) was laatst ook al een uitgebreide discussie gaande over De Beier. Zonder in te gaan op de kwaliteit van de discussie: De Beier staat er lekker op zo.
-
Vind het ook wel raar dat er geen keurig mag plaats vinden inderdaad 

- RVV
Adje ///M3 schreef:Beetje jammer dit... Vooral het niet goed melden van het bouwjaarJoy Jolliffe schreef:Oordeel van iemand die bij de Beier was gaan kijken:
Ben die E39 M5 al wezen bekijken bij de Beier.. Maar in het echt is ie toch minder dan verwacht hoor vooral voor die lage kilometerstand.
Interieur zitten paar plekken op en rondom de auto vind je wel wat plekjes. Ook zonder garantie, en bouwjaar 2001 ipv de vermelde 2004.
Flauwekul... die advertentie staat sinds vorig week dinsdag op de site van de Beier en er stond vanaf het begin er bij vermeld dat het bouwjaar 2001 is. Verder kun je op wel 1000000 manieren een kentekencheck doen.. beetje erg naief om te denken dat kenteken gelijk staat aan het bouwjaar.
Verder heb ik de M5 bij de Beier nog niet kunnen beoordelen.. Maar plekjes.. op een auto van 8 jaar oud.. abnormaal

Mijn 130i had trouwens ook een paar kleine beschadigingen in het interieur.. paar paneeltjes, dashbord kastje.. pookknop.. voor 150 euro alles weer voor nieuw laten vervangen. En plekjes rondom de auto ? ff de beurs trekken, maar met spotrepair ben je voor 700 euro klaar en dan nog even laten poetsen en alle krasjes en ellende van 8 jaar ineens weg..
Leer niet meer zo mooi na 8 jaar ? Abnormaal ? ook niet.. wil je het goed doen dan gewoon lekker fris nieuw leer er in via Cools.. kost je een keer 2500 euro maar dan heb je ook weer alles spic en span.
Weet je wat ik veel belangrijker vind ? Dat Steven Nauta hiero op DF de ex eigenaar kent en weet te vertellen dat er nooit op onderhoud is bezuinigd..
Ik hoef echt niet de beier te verdedigen,. maar ik word onderhand wel eens schijtziek van die indianenverhalen die de wereld in worden geholpen... op Autoweek dus.. en erg jammer dat het hiero ook moet.. en nee ik heb geen aandelen de Beier..
-
OnlineKasteel
+1Rico schreef:Adje ///M3 schreef:Beetje jammer dit... Vooral het niet goed melden van het bouwjaarJoy Jolliffe schreef:Oordeel van iemand die bij de Beier was gaan kijken:
Flauwekul... die advertentie staat sinds vorig week dinsdag op de site van de Beier en er stond vanaf het begin er bij vermeld dat het bouwjaar 2001 is. Verder kun je op wel 1000000 manieren een kentekencheck doen.. beetje erg naief om te denken dat kenteken gelijk staat aan het bouwjaar.
Verder heb ik de M5 bij de Beier nog niet kunnen beoordelen.. Maar plekjes.. op een auto van 8 jaar oud.. abnormaalWil je geen plekjes,, dan gewoon lekker nieuw kopen.
Mijn 130i had trouwens ook een paar kleine beschadigingen in het interieur.. paar paneeltjes, dashbord kastje.. pookknop.. voor 150 euro alles weer voor nieuw laten vervangen. En plekjes rondom de auto ? ff de beurs trekken, maar met spotrepair ben je voor 700 euro klaar en dan nog even laten poetsen en alle krasjes en ellende van 8 jaar ineens weg..
Leer niet meer zo mooi na 8 jaar ? Abnormaal ? ook niet.. wil je het goed doen dan gewoon lekker fris nieuw leer er in via Cools.. kost je een keer 2500 euro maar dan heb je ook weer alles spic en span.
Weet je wat ik veel belangrijker vind ? Dat Steven Nauta hiero op DF de ex eigenaar kent en weet te vertellen dat er nooit op onderhoud is bezuinigd..
Ik hoef echt niet de beier te verdedigen,. maar ik word onderhand wel eens schijtziek van die indianenverhalen die de wereld in worden geholpen... op Autoweek dus.. en erg jammer dat het hiero ook moet.. en nee ik heb geen aandelen de Beier..
Bouwjaar 2004 vermelding snapte ik ook al niet, heb alleen 2001 gezien...
Edit: zie nu de 2004 op Autoscout staan, maybe door kenteken?
Laatst gewijzigd door Kasteel op 13 apr 2009, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ben het helemaal met Rico eens.
-
- Auto: X5 M F85
Als je serieus denkt dat je een E39 M5 uit bouwjaar 2004 kunt kopen zit je nog niet helemaal in de materie, zullen we maar zeggen
Neemt niet weg dat het wel slordig is van de Beier om het zo online te zetten.

- Snipe
Het maakt mij verder niet uit, want ik kom er nooit, maar het valt me op dat er rondom De Beier wel regelmatig zulke verhalen zijn. Enerzijds: waar rook is is vuur. Anderzijds: ze noemen indianenverhalen niet voor niks indianenverhalen.Rico schreef: Ik hoef echt niet de beier te verdedigen,. maar ik word onderhand wel eens schijtziek van die indianenverhalen die de wereld in worden geholpen... op Autoweek dus.. en erg jammer dat het hiero ook moet.. en nee ik heb geen aandelen de Beier..
- Jelmer850i
Leer niet meer zo mooi na 8 jaar ? Abno ... ic en span
Dit is wel mogelijk hoor Rico, als je het leder gewoon regelmatig goed behandelt en in het vet zet moet dat wel lukken.
De mijne is nog zeer netjes, de achterbank is gewoon nieuw, echter wel 130k gereden...
Bekijk het volgende week maar eens
Dit is wel mogelijk hoor Rico, als je het leder gewoon regelmatig goed behandelt en in het vet zet moet dat wel lukken.
De mijne is nog zeer netjes, de achterbank is gewoon nieuw, echter wel 130k gereden...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb ook alleen maar 2001 gezien en Rico z'n betoog klopt verder best wel maar wat Snipe zegt klopt ook. Regelmatig is een groot woord maar heb het nu ook al een paar maal gezien. Maar aan de andere kant, wil een Dealer zijn te grabbel gooien voor 20k? Zelf kijken en beoordelen is ook hier weer het adviesSnipe schreef:Het maakt mij verder niet uit, want ik kom er nooit, maar het valt me op dat er rondom De Beier wel regelmatig zulke verhalen zijn. Enerzijds: waar rook is is vuur. Anderzijds: ze noemen indianenverhalen niet voor niks indianenverhalen.Rico schreef: Ik hoef echt niet de beier te verdedigen,. maar ik word onderhand wel eens schijtziek van die indianenverhalen die de wereld in worden geholpen... op Autoweek dus.. en erg jammer dat het hiero ook moet.. en nee ik heb geen aandelen de Beier..

-
Arthur, jij bent echt soft aan het worden... 

- RVV
Snipe, en wie brengen die verhalen in de wereld ? Het valt me op dat het mensen zijn die helemaal geen klant bij de beier zijn.Snipe schreef:Het maakt mij verder niet uit, want ik kom er nooit, maar het valt me op dat er rondom De Beier wel regelmatig zulke verhalen zijn. Enerzijds: waar rook is is vuur. Anderzijds: ze noemen indianenverhalen niet voor niks indianenverhalen.Rico schreef: Ik hoef echt niet de beier te verdedigen,. maar ik word onderhand wel eens schijtziek van die indianenverhalen die de wereld in worden geholpen... op Autoweek dus.. en erg jammer dat het hiero ook moet.. en nee ik heb geen aandelen de Beier..
- Niels
- Auto: Prius+
Leuke materie maar splits het anders ff af Rico
Mijn mening: mensen hebben 16K te besteden en denken dat ze ineens koning zijn bij elke dealer en dan vallen de reakties wel eens tegen in hun optiek
En internet is dan altijd wel een gewillig oor 

- Joy
Ik denk dat de Beier wat dingen heeft meegemaakt wat ze telkens blijft achtervolgen. In principe is er niks mis met een auto zonder garantie verkopen. Dat doen andere BMW-dealers ook (Zwartepoorte etc. Budgetprijs). Misschien dat het ook met garantie kan als je er naar vraagt. Die kerel op Autoweek heeft alles via telefoon afgehandeld, dan zou ik misschien ook niet overal op ingaan. Wie weet is het weer 1 van die zogenaamd geïnteresseerden.
En ik kan die mening over de M5 van 'niet zo netjes als gedacht' ook voorstellen. Dat is toch iets persoonlijks. Ik zie op de foto's bijv. stoeprandschade, tja voor de 1 is dat belangrijk voor de andere niet.
En ik kan die mening over de M5 van 'niet zo netjes als gedacht' ook voorstellen. Dat is toch iets persoonlijks. Ik zie op de foto's bijv. stoeprandschade, tja voor de 1 is dat belangrijk voor de andere niet.
- RVV
Gebruikssporen hou je gewoon niet tegen, helemaal niet als je da auto voor dagelijks gebruikt en je ook nog eens kinderen hebt. De eerste 3 jaar ben je wel kien op die kleine dingetjes, zoals een kras of een buts. Maar daarna boeit het allemaal wat minder. De auto staat op een gegeven moment op de nominatie om ingeruild te worden. Weinig mensen gaan een auto opfrissen voor de volgende koper. Helemaal niet als die 8 jaar oud is. Ook een M5 niet.
- Downforce Bjorn
Hoe komen ze er op... E39 is maar gemaakt tot 05/2003 en die op de foto is heel zeker eentje geproduceerd voor 09/2002 dus een model 2002 of vroeger.Adje ///M3 schreef:http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lphh3ftmirpm
Bouwjaar: '04
Km-stand: 104k
Prijs: 19.900,-![]()
![]()
![]()
-
OnlineKasteel
Komt ws door jaar van invoer, debeier.nl staat gewoon 2001.Downforce Bjorn schreef:Hoe komen ze er op... E39 is maar gemaakt tot 05/2003 en die op de foto is heel zeker eentje geproduceerd voor 09/2002 dus een model 2002 of vroeger.Adje ///M3 schreef:http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lphh3ftmirpm
Bouwjaar: '04
Km-stand: 104k
Prijs: 19.900,-![]()
![]()
![]()
- Arthur
- Auto: Nr.51
allen schreef:Arthur, jij bent echt soft aan het worden...

- Jelmer850i
misschien inderdaad een fout van autoscout, die pakt denk ik de verkeerde datum uit de rdw database...
Kortom overmacht...
Kortom overmacht...
- RVV
hahaha,, de M5 bij de Beier is verkocht.. kon ook niet anders voor zo'n mooie prijs en kilomterstand.. een DF'er de gelukkige ?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Jelmer850i schreef:Leer niet meer zo mooi na 8 jaar ? Abno ... ic en span
Daar heeft natuurlijk nog nooit een mens gezeten........................

-
Iemand een idee waarom die bij MDJ nog niet verkocht is?
- Jelmer850i
vroeg ik mij ook al af, is erg scherp ...
Echter voor 3k meer heb je die van mij, die qua staat en km's er beter voor staat.
Echter voor 3k meer heb je die van mij, die qua staat en km's er beter voor staat.
Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 14 apr 2009, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
Zou leuk zijn!Rico schreef:hahaha,, de M5 bij de Beier is verkocht.. kon ook niet anders voor zo'n mooie prijs en kilomterstand.. een DF'er de gelukkige ?
Ik meende dat iemand wel interesse had?