Huren poetsmachines
-
Huren poetsmachines
Hallo,
Het wordt weer mooi weer dus het is tijd voor een grondige schoonmaak/reinig/polijst/wax-beurt voor de E30. ik vroeg me af of er goede excentrische(ik heb nog geen ervaring om met rotatie te gaan werken) poets/polijstmachines te huur zijn. De prijzen van die dingen zijn namelijk erg fors in aanschaf. Iemand enig idee of en waar dat kan? Ik ga er even vanuit dat ik dan zelf voor de pads zorg. Het gaat puur om de machine. Bij voorbaat dank!
Groeten Hans
Het wordt weer mooi weer dus het is tijd voor een grondige schoonmaak/reinig/polijst/wax-beurt voor de E30. ik vroeg me af of er goede excentrische(ik heb nog geen ervaring om met rotatie te gaan werken) poets/polijstmachines te huur zijn. De prijzen van die dingen zijn namelijk erg fors in aanschaf. Iemand enig idee of en waar dat kan? Ik ga er even vanuit dat ik dan zelf voor de pads zorg. Het gaat puur om de machine. Bij voorbaat dank!
Groeten Hans
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Re: Huren poetsmachines
Euh, duur.....
Ik heb een professionele excentrische poetsmachine van 135 euri's....
( en nee, dat is geen parkside van de Lidl )
Dus wat versta jij onder duur.... ??
-
Heb ik ook enige tijd geleden onderzocht. Leverde bijna niks op, zeker voor excentrische polijstmachines helaas. 

- Downforce Hans
Eric H schreef:Euh, duur.....
Verhuur dat ding van jou aan hem, komt je investering tenminste een beetje terug

-
Hmmm, dat valt me inderdaad nog mee. Dan moet ik even hand in eigen boezem steken voor het niet goed genoeg zoeken. Waar heb je die gehaald?
Denk dat ik iets teveel op het meguiars forum heb zitten neuzen. Daar lopen de prijzen meestal direct tegen over over 200 euro heen.
Denk dat ik iets teveel op het meguiars forum heb zitten neuzen. Daar lopen de prijzen meestal direct tegen over over 200 euro heen.
- Eric H
Specs van mijn poetsmachine :
De ******* Dual Action Polijstmachine is geschikt en veilig voor alle laksoorten. Met een steunplaat van 125mm is de ****** geschikt voor zowel 5,5 en 6,5 inch pads. Voor de beste resultaten gebruik je de pads van Lake Country.
De ******* wordt geleverd inclusief handige opbergtas (met een fraai ****** logo). Hierin kun je de machine (zonder de steunplaat eraf te halen) makkelijk opbergen en meenemen. In de opbergtas is ook nog eens ruimte voor een aantal toebehoren.
Ideaal voor het herstellen, polijsten én waxen van alle soorten lak
Zeer veilig in gebruik, ook geschikt voor iemand zonder enige ervaring
Verwisselbare 125mm steunplaat
Geschikt voor 5.5" én 6.5" pads
Ergonomisch ontwerp
Regelbare snelheid
1 jaar fabrieksgarantie
En dit ding heeft ook nog eens een uitslag van 8 !!! mm......dat is ook ongekend...
En nee, ik heb geen aandelen hierin......
De ******* Dual Action Polijstmachine is geschikt en veilig voor alle laksoorten. Met een steunplaat van 125mm is de ****** geschikt voor zowel 5,5 en 6,5 inch pads. Voor de beste resultaten gebruik je de pads van Lake Country.
De ******* wordt geleverd inclusief handige opbergtas (met een fraai ****** logo). Hierin kun je de machine (zonder de steunplaat eraf te halen) makkelijk opbergen en meenemen. In de opbergtas is ook nog eens ruimte voor een aantal toebehoren.
Ideaal voor het herstellen, polijsten én waxen van alle soorten lak
Zeer veilig in gebruik, ook geschikt voor iemand zonder enige ervaring
Verwisselbare 125mm steunplaat
Geschikt voor 5.5" én 6.5" pads
Ergonomisch ontwerp
Regelbare snelheid
1 jaar fabrieksgarantie
En dit ding heeft ook nog eens een uitslag van 8 !!! mm......dat is ook ongekend...
En nee, ik heb geen aandelen hierin......
- Eric H
Je hebt PM !!
-
Eric heeft waarschijnlijk dezelfde als mij. Ik heb hem net besteld:
http://carclean.nl/product/DAP/DAP500_D ... 01129.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor 15e mag je dat ding wel eens lenen, dan heb ik mijn investering zo terug verdient
http://carclean.nl/product/DAP/DAP500_D ... 01129.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor 15e mag je dat ding wel eens lenen, dan heb ik mijn investering zo terug verdient

- Eric H
Yep, thats him...
Ik was de tweede in Nederland die hem bestelde....
Toen stonden die dingen nog op de kade in een ver Oosters land.....
Was een voorverkoop actie en ik wilde toch al zo'n ding hebben, toen maar gelijk spijkers met koppen geslagen.
Ik was de tweede in Nederland die hem bestelde....

Toen stonden die dingen nog op de kade in een ver Oosters land.....
Was een voorverkoop actie en ik wilde toch al zo'n ding hebben, toen maar gelijk spijkers met koppen geslagen.
-
Thnkx voor de PM!
-
:banaan: