Grappige plaatjes en filmpjes
-
Xave30
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
OMG, onvoorbereid naar t buitenland, daar zonder verstand of businessplan een tent kopen en dan zonder te kunnen koken hopen een restaurant te kunnen runnen. Nog een leuk dingetje is dat ze in Malia zitten waar alle Engelsen heen stromen, helaas spreken amper een woord Engels, zal wel makkelijk gaan met dat Britse accent dan.
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigenlijk is het te treurig, waarom grijpt niemand in? De programmamakers zien dit toch ook wel mis gaan of niet?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigenlijk is het te treurig, waarom grijpt niemand in? De programmamakers zien dit toch ook wel mis gaan of niet?
-
Metchu
meer voor in het fail topic dus
Alle gekheid op een stokkie, ik heb wel respect voor die "sjonnie". Hij doet et wel ff 8)
p.s. hij heeft wel ballen, in kreta rondlopen met voetbalshirt van Galatasaray
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dat wel, zonder enige kennis van taal, zonder enige kennis van de cultuur, noch de omgeving, hij stort zich er vol in!Metchu schreef:meer voor in het fail topic dusAlle gekheid op een stokkie, ik heb wel respect voor die "sjonnie". Hij doet et wel ff 8)
![]()
Of het verstandig is...?
- SteV6
Dat is elke keer de strekking van het programma "Ik vertrek".
Ik heb ook een paar keer geprobeerd om het te kijken. Onbegrijpelijk dat die types vertrekken zonder enige vorm van gedegen voorbereiding of taalbeheersing. En dan "wonen" ze er al enkele maanden en spreken ze nog nauwelijks 1 woordje van de lokale taal, onbegrijpelijk ...
Stephan
Ik heb ook een paar keer geprobeerd om het te kijken. Onbegrijpelijk dat die types vertrekken zonder enige vorm van gedegen voorbereiding of taalbeheersing. En dan "wonen" ze er al enkele maanden en spreken ze nog nauwelijks 1 woordje van de lokale taal, onbegrijpelijk ...
Stephan
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Nederland stikt ervan en die wonen hier al langer dan 'enkele maanden'... 8)SteV6 schreef: Onbegrijpelijk dat die types vertrekken zonder enige vorm van gedegen voorbereiding of taalbeheersing. En dan "wonen" ze er al enkele maanden en spreken ze nog nauwelijks 1 woordje van de lokale taal, onbegrijpelijk ...
En daardoor heb ik(en ook mijn westerse buitenlandse vrouw) de neiging om binnen nu en enkele jaren te zeggen:Ik vertrek.
- Roman
Niemand hier sprak een woord Spaans toen we hiernaartoe verhuisden...
Ken mensen die hier al 15 jaar wonen en nog steeds geen volledige zin kunnen maken. Je kan je best redden, maar slim en handig is het echt niet.
Ken mensen die hier al 15 jaar wonen en nog steeds geen volledige zin kunnen maken. Je kan je best redden, maar slim en handig is het echt niet.
- Jinx
Haha, die ping pong victory dance, heeeeerlijk.
Kan ik goed inkomen.
Kan ik goed inkomen.
-
Luuk
Oudje, maar blijft geweldig!!!
- Michel P
Zouden er in die landen ook folders e.d. in de NL taal beschikbaar zijnRobin schreef:Nederland stikt ervan en die wonen hier al langer dan 'enkele maanden'... 8)SteV6 schreef: Onbegrijpelijk dat die types vertrekken zonder enige vorm van gedegen voorbereiding of taalbeheersing. En dan "wonen" ze er al enkele maanden en spreken ze nog nauwelijks 1 woordje van de lokale taal, onbegrijpelijk ...
En daardoor heb ik(en ook mijn westerse buitenlandse vrouw) de neiging om binnen nu en enkele jaren te zeggen:Ik vertrek.
- Ahmed
Hhahahaha, deze is echt geweldig
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Briljant
http://www.motormeuk.nl/bekijken/2267/f ... buren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motormeuk.nl/bekijken/2267/f ... buren.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- SteV6
ProestMichel P schreef:Zouden er in die landen ook folders e.d. in de NL taal beschikbaar zijn............of een tolk op kosten van de staat
Ik kom niet meer bij Michel
- Tom V
Today, I finally convinced my husband of 8 years to partake in a threesome with a guy that works with me and for which I have developed feelings. Everything was going well until in the heat of the moment my husband started performing oral sex on my colleague. I can't face either of them now. FML
:banaan:Today, I came home to find a sock I previously used to whack off on my bed with googly eyes and a mouth drawn on it with a note that read "because you can't find a real girl I made your current one prettier, Love Mom." FML
Today, for April fools I decided to set off the smoke detectors in my friends apartment while he was sleeping and saran wrap the outside of his bedroom doorway so he would smack into it. Instead, he jumped out the window and broke his leg. FML
Today, I decided to take a nap. My boyfriend gave me some sleeping pills but I decided last minute not to take them. I woke up to my boyfriend kissing my neck and unbuttoning my shirt. Without opening my eyes, I whispered "ooh this is so romantic." He blurted out shocked, "Oh...you're awake?!" FML
-
Xave30
1e quote vooral

-
Xave30
- Jinx
- Jinx
Voor rap liefhebbers, deze gozer doet tijdens een radioprogramma een freestyle als Snoop Dogg, DMX en JayZ, maar het lijken ook echt hun stemmen.
Ik vond het erg cool in ieder geval.
Ik vond het erg cool in ieder geval.
- Berthil
- WJ
http://naurunappula.com/hotlink.php?/0/ ... 478485.gif" onclick="window.open(this.href);return false;

- Max V
Het mooiste is nog wel dat hij nadat hij op z'n bek gaat doodleuk nog een keer op die band kruipt 
-
Marco R.
Vet filmpje Jinx!
-
Luuk
Samen met de onderbuikjes blijft dit een van de leukste sketches van Jeroen.