Wie heeft er 'n 430 Scud ter beschikking om Steven even te laten zien dat er boven 'n GT3 ook nog een autowereld is. 8)

Uiteraard begrijp ik dat een GT3 vrijwel onbereikbaar is, is ook meer een uitspraak uit emotie van hoe gaaf de wagen is. Maar mocht het haalbaar zijn, zal ik geen moment twijfelen en een gele zoekenWouter81 schreef:Mooi verhaal Steven, hoop dat je je droom zult waarmaken. GT3 is natuurlijk onbereikbaar voor 95% van de bevolking. Wat zijn je toekomstplannen qua opleiding/werk/carrière?
Steven Nauta schreef: ...Ik ben momenteel met een ondernemingsplan bezig als afstudeeropdracht voor mijn opleiding HBO Commerciële Economie. Nog 3 maanden en dan ben ik klaar om de markt in te gaan. Als mijn ondernemingsplan haalbaar blijkt, dan ga ik daar mee beginnen.. .
Netjes. Als je de kans hebt om zelfstandig te worden zou ik het altijd doen. Heb het zelf ook gedaan en nooit 1 seconde spijt van gehad. Mocht het zover zijn en tips/ervaringen/whatever nodig hebben, dan laat je het maar weten. Succes iig.Steven Nauta schreef:Kon ik ondertussen die M3 nog eens goed bekijken. Blijft ook een geweldig apparaat zeg, die velgen passen werkelijk perfect bij de wagen!
Uiteraard begrijp ik dat een GT3 vrijwel onbereikbaar is, is ook meer een uitspraak uit emotie van hoe gaaf de wagen is. Maar mocht het haalbaar zijn, zal ik geen moment twijfelen en een gele zoekenWouter81 schreef:Mooi verhaal Steven, hoop dat je je droom zult waarmaken. GT3 is natuurlijk onbereikbaar voor 95% van de bevolking. Wat zijn je toekomstplannen qua opleiding/werk/carrière?
![]()
Ik ben momenteel met een ondernemingsplan bezig als afstudeeropdracht voor mijn opleiding HBO Commerciële Economie. Nog 3 maanden en dan ben ik klaar om de markt in te gaan. Als mijn ondernemingsplan haalbaar blijkt, dan ga ik daar mee beginnen. En anders ga ik een baan zoeken, maar dat was ik toch al van plan dus ik probeer nu nog de kans te pakken om iets voor mezelf op te zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten