Wat betekent Driving-fun nu voor mij? Dit...

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Wat betekent Driving-fun nu voor mij? Dit...

Bericht door Robin » 24 mar 2009, 08:05

Mooi verhaal. Dat CS ding van Sjoerd ging ook best van kiet en LOL etc. Is natuurlijk wél 'n stugge kar:Naar Italië word ik gek in zo'n kar qua stuiteren, onderschat dat niet. Maar voor trackdays ongetwijfeld, wél spaar ik dan ff door voor 'n 997GT3, die vind IK zoveel mooier(ik heb niks met het model 996)

Wie heeft er 'n 430 Scud ter beschikking om Steven even te laten zien dat er boven 'n GT3 ook nog een autowereld is. 8)

:mrgreen:

wooter

Bericht door wooter » 24 mar 2009, 09:41

Een GT3 RS staat ook op mijn wannahave-lijstje, maar... Zo een 996 GT3 heb ik zondag op de Nordschleife ingehaald met mijn Z4M... :)

De M3 CSL was overigens nog sneller... :D

Zal wel aan de bestuurders gelegen hebben :D

Macboy

Bericht door Macboy » 24 mar 2009, 12:06

Prachtig stukje Steven. Mark belde me nog om het geluid te laten horen :shock:

bizar

Andre

Bericht door Andre » 24 mar 2009, 12:45

macboy ouwe broekstipper:)

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 24 mar 2009, 12:56

Erg leuk om te lezen steven.

Ik was vrijdag net thuis van werk toen die Nauta me ineens opbelde of ik thuis was en of ik even naar buiten wou lopen haha.
En ja hoor staat die daar met een dikke smile en een dikke porsche onder ze hol :lol: en terecht hoor die dikke smile :mrgreen:
En heb er ook nog even een klein stukje naast mogen zitten ( voor het eerst van me leven in een porsche gezeten :hmmm: ) maar wat een geweldig apparaat is dat zeg :thumbup:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 24 mar 2009, 13:05

Ja, was mooi Mike. Was wel grappig. Tijdens een mooi rondje toeren reden we jouw dorp binnen en praktisch tegelijk zeiden Steven en ik: 'zou mike ook thuis zijn?'. Dus vandaar ;).

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 24 mar 2009, 13:32

Kon ik ondertussen die M3 nog eens goed bekijken. Blijft ook een geweldig apparaat zeg, die velgen passen werkelijk perfect bij de wagen!
Wouter81 schreef:Mooi verhaal Steven :), hoop dat je je droom zult waarmaken. GT3 is natuurlijk onbereikbaar voor 95% van de bevolking. Wat zijn je toekomstplannen qua opleiding/werk/carrière?
Uiteraard begrijp ik dat een GT3 vrijwel onbereikbaar is, is ook meer een uitspraak uit emotie van hoe gaaf de wagen is. Maar mocht het haalbaar zijn, zal ik geen moment twijfelen en een gele zoeken :lol:

Ik ben momenteel met een ondernemingsplan bezig als afstudeeropdracht voor mijn opleiding HBO Commerciële Economie. Nog 3 maanden en dan ben ik klaar om de markt in te gaan. Als mijn ondernemingsplan haalbaar blijkt, dan ga ik daar mee beginnen. En anders ga ik een baan zoeken, maar dat was ik toch al van plan dus ik probeer nu nog de kans te pakken om iets voor mezelf op te zetten.

Xave30

Bericht door Xave30 » 24 mar 2009, 13:37

Steven Nauta schreef: ...Ik ben momenteel met een ondernemingsplan bezig als afstudeeropdracht voor mijn opleiding HBO Commerciële Economie. Nog 3 maanden en dan ben ik klaar om de markt in te gaan. Als mijn ondernemingsplan haalbaar blijkt, dan ga ik daar mee beginnen.. .

Nice! Veel success ermee :thumbup:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 24 mar 2009, 13:40

Steven Nauta schreef:Kon ik ondertussen die M3 nog eens goed bekijken. Blijft ook een geweldig apparaat zeg, die velgen passen werkelijk perfect bij de wagen!
Wouter81 schreef:Mooi verhaal Steven :), hoop dat je je droom zult waarmaken. GT3 is natuurlijk onbereikbaar voor 95% van de bevolking. Wat zijn je toekomstplannen qua opleiding/werk/carrière?
Uiteraard begrijp ik dat een GT3 vrijwel onbereikbaar is, is ook meer een uitspraak uit emotie van hoe gaaf de wagen is. Maar mocht het haalbaar zijn, zal ik geen moment twijfelen en een gele zoeken :lol:

Ik ben momenteel met een ondernemingsplan bezig als afstudeeropdracht voor mijn opleiding HBO Commerciële Economie. Nog 3 maanden en dan ben ik klaar om de markt in te gaan. Als mijn ondernemingsplan haalbaar blijkt, dan ga ik daar mee beginnen. En anders ga ik een baan zoeken, maar dat was ik toch al van plan dus ik probeer nu nog de kans te pakken om iets voor mezelf op te zetten.
Netjes. Als je de kans hebt om zelfstandig te worden zou ik het altijd doen. Heb het zelf ook gedaan en nooit 1 seconde spijt van gehad. Mocht het zover zijn en tips/ervaringen/whatever nodig hebben, dan laat je het maar weten. Succes iig. :thumbup:

wooter

Bericht door wooter » 24 mar 2009, 13:44

Zeer zeker als zelfstandige aan de slag gaan, maar onderschat de ervaring niet die je kan opdoen van enkele jaren loondienst. Alhoewel ik moet toegeven dat ik ook vorig jaar niet wist wat ik nu weet, en dat dat een gevoel is dat blijft :). Dus misschien is die ervaring in loondienst onnodig :D

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 24 mar 2009, 15:27

Nice story Steven, kan me er ook helemaal in vinden 8)

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 24 mar 2009, 15:40

Goed man! top dat je de auto "even" mee kreeg :thumbup:

ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers,

Ach fuck it...

ik ben wel jaloers!!

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 26 mar 2009, 20:19

[vimeo]http://www.vimeo.com/444256[/vimeo]

[vimeo]http://www.vimeo.com/3718333[/vimeo]

[vimeo]http://www.vimeo.com/1666302[/vimeo]

Het geluid van de GT3 is ronduit geniaal. Heb volgens mij nog wat materiaal van de Scuderia op mijn externe HD staan, eens kijken of er nog wat leuks tussen zit.

RVV

Bericht door RVV » 26 mar 2009, 20:39

Mooi verhaal Steven :wink:

ErikS

Bericht door ErikS » 27 mar 2009, 10:16

Geluid van de GT3 van Jan is ongeloooooflijk lekker..

Toen hij 4-3 op CPZ wegreed smorgens vroeg............

Whoooot, wat een wagen! :df: 8)

Plaats reactie