Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Michel P

Re: Vrouw verkrachten is normaal (aldus Moslim priester)

Bericht door Michel P » 04 feb 2009, 10:13

Ja, Wouter, geloof doet je de bek open vallen. Nou hoeft Wouter Bos mij ook niet op Zondag te bellen, op geen enkele dag eigenlijk, maar dat heeft niets met geloof te maken.

@Hubert,

Waarom zijn mensen anti geloof zoals jij het zegt, ik denk persoonlijk omdat gelovigen de enige waarheid in pacht denken te hebben. Kerk en Staat versmelten in een mum van tijd middels dit kabinet aan een. Hou eens een referendum over of politieke partijen vanuit een geloofsoptiek zouden mogen worden toegelaten, denk dat de meerderheid dat toch niet echt een goede situatie zal vinden.

Het lijkt wel dat door de redelijke overheersende opkomst van de Islam de Christen fundi's hun kans schoon zien terein te winnen, en hun wetjes met Christelijke jus door te drukken, mede door de angst van de burger voor de Islam lijkt het ze nog te gaan lukken ook :twisted: Want bangmaken/indoctrineren is toch wel de sleutel tot succes bij vele geloven.

Michel

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 04 feb 2009, 10:15

Michel P schreef: Waarom zijn mensen anti geloof zoals jij het zegt, ik denk persoonlijk omdat gelovigen de enige waarheid in pacht denken te hebben. Kerk en Staat versmelten in een mum van tijd middels dit kabinet aan een. Hou eens een referendum over of politieke partijen vanuit een geloofsoptiek zouden mogen worden toegelaten, denk dat de meerderheid dat toch niet echt een goede situatie zal vinden.
Dan zou de meerderheid zich eens moeten verdiepen in wat scheiding van kerk en staat nou eigenlijk betekent.

Hubert D

Bericht door Hubert D » 04 feb 2009, 12:25

Michel P schreef:@Hubert,

Waarom zijn mensen anti geloof zoals jij het zegt, ik denk persoonlijk omdat gelovigen de enige waarheid in pacht denken te hebben.
Tja, je noemt zelf iemand die niet op zondag wilt werken een geloofshufter. Eerlijk gezegd vind ik dat vrij ver gaan, ik snap niet waar je je druk om maakt. Iedereen mag zelf weten wat ie doet, als jij er maar geen last van hebt. Maar als diegene niet wil werken op zondag en dan niet aangenomen word (daar merk jij dus niks van) dan is het 'weer zo'n hufter'. Dat komt op mij over als een slechte reden om een hele grote groep mensen onterecht uit te maken voor hufters. Maar dat is dan weer mijn persoonlijke mening.

RVV

Bericht door RVV » 04 feb 2009, 12:36

Laten we niet meer in termen van hufters praten, is dat probleem ook opgelost.

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 05 feb 2009, 08:15

Tja, je noemt zelf iemand die niet op zondag wilt werken een geloofshufter.
Wie niet op zondag wilt werken zalt dat niet doen en de werkgever magt en kant dat niet verplichten. :hammer:

allen

Bericht door allen » 05 feb 2009, 08:57

@Geelhoed: Klopt, want een werkgever die iemand nodig heeft voor de zondag neemt zo'n persoon gewoon helemaal niet aan. Overigens zijn er ook ongelovigen die niet op zondag willen werken. Sterker nog. De wereld bestaat tegenwoordig nog uit mensen die maar 4 of zelfs 3 dagen in de week arbeid willen verrichten.
De meeste irritatie krijg ik nog wel van mensen die gewoon helemaal niet werken omdat ze het niet zouden kunnen. Zolang je niet gehandicapt bent geloof ik daar niet in. Hooguit irritant als je weet dat je belastinggeld ook daar naartoe gaat.

@Hubert: Ik ben het wel eens dat iedereen vooral moet doen en laten wat hij kan, zolang hij anderen met rust laat. Echter, gelovigen zijn ook geen lievertjes hoor. Die werken ook gewoon op zondag. Heb genoeg van die lui voor de deur gehad. Tot aan Chinese gelovigen toe met Chinees geschreven folders over Jezus, etc. Zelfs als ik aangeef dat ik niet geloof en geen Chinees kan lezen moeten ze die boekjes achterlaten. Dan heb ik hier zo nu en dan oude hollandse mensen voor de deur. Ik kan zo'n persoon omwille haar leeftijd niet direct de deur dicht doen. Maar geef je aan niet te geloven en ook van hun de boekjes bij het oud papier zullen belanden, blijven die staan. Dan maar gezellig ouwehoeren over andere dingen om over 5 minuten terug te komen op het geloof. Ik kom toch ook niet bij hun aan de deur om ze om te praten niet te geloven? :protest:

Michel P

Bericht door Michel P » 05 feb 2009, 09:05

@allen,

Gelovigen zijn heilig in dit land :mrgreen:

@Geelhoed,

Als er funktie beschikbaar komt waarin aangegeven word dat er op rekening dient te worden gehouden met het feit dat er ook op zondag gewerkt word, en je wenst niet op zondag te werken das soliciteer je toch niet op ide job! Ik vind wel als die persoon door zijn persoonlijke wens niet te willen werken op zondag, en daardoor niet aan een baan komt zijn eigen broek maar dient op te houden! Ofwel dan ook maar zo concequent dient te zijn een niet zijn hand op te houden.

Michel

Geelhoed

Bericht door Geelhoed » 05 feb 2009, 09:32

Mijn opmerking was niet inhoudelijk, maar slechts een vehikel voor vier woorden :bag:

Metchu

Bericht door Metchu » 05 feb 2009, 10:17

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding

Max V

Bericht door Max V » 05 feb 2009, 10:18

Metchu schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Afbeelding
:clap:

Fernando

Bericht door Fernando » 05 mar 2009, 22:40

RIO DE JANEIRO - Bij een negenjarige Braziliaanse die zwanger was van een tweeling, is abortus gepleegd. Ze was verkracht door haar stiefvader.

Het leven van het kind was in gevaar, verklaarden autoriteiten de ingreep.
De katholieke kerk dreigt met een aanklacht tegen de moeder van het meisje wegens moord. Het kind had de tweeling gewoon ter wereld moeten brengen, stelde de advocaat van het aartsbisdom Olinda en Recife.

De verkrachter zit inmiddels achter slot en grendel. Hij misbruikte het meisje sinds haar zesde.
De 9-jarige doorstond de operatie goed, aldus de autoriteiten. In Brazilië is abortus toegestaan na verkrachtingen of bij risicovolle zwangerschappen.
Wat een stel mafketels ook die gelovigen, echt alles wat met geloof te maken heeft mag zo door het doucheputje. Een van de vele redenen waarom ik overtuigd atheïst ben.... :twisted:

Michel P

Bericht door Michel P » 05 mar 2009, 23:09

Fernando schreef:
RIO DE JANEIRO - Bij een negenjarige Braziliaanse die zwanger was van een tweeling, is abortus gepleegd. Ze was verkracht door haar stiefvader.

De katholieke kerk dreigt met een aanklacht tegen de moeder van het meisje wegens moord. Het kind had de tweeling gewoon ter wereld moeten brengen, stelde de advocaat van het aartsbisdom Olinda en Recife.

De verkrachter zit inmiddels achter slot en grendel. Hij misbruikte het meisje sinds haar zesde.
De 9-jarige doorstond de operatie goed, aldus de autoriteiten. In Brazilië is abortus toegestaan na verkrachtingen of bij risicovolle zwangerschappen.
Wat een stel mafketels ook die gelovigen, echt alles wat met geloof te maken heeft mag zo door het doucheputje. Een van de vele redenen waarom ik overtuigd atheïst ben.... :twisted:
+1

RJay

Bericht door RJay » 05 mar 2009, 23:22

Michel P schreef:
Fernando schreef:

+1
+2
:bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mar 2009, 23:31

ik plus ook mee :thumbup: mafkezen, dat hele geloof, kun je onderbrengen in ik geloof...meaning niet zeker weten :lol:

het hele geloof is dus berust op het niet zeker weten...geloven, dus als je dan harde feiten hebt of laat zien maar zij niet willen geloven, waar geloven ze dan in :angel: :hmmm: :hammer:

Michel P

Bericht door Michel P » 06 mar 2009, 08:01

Gisteren bij Pauw & Witteman over meisjes beschijdenis, waarbij ze een gruwelijk filmpje lieten zien van een meisje van ca. 8 a 9 jaar die ff door de familie werd besneden :shock: :'( :twisted: hartverscheurend gruwelijk grof, en dan de taal die pa rond roept........... rijp voor de doodstraf, maar wel eerst de zak afhakken graag..........

Echt de horror.........

http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-d ... &tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;[tt_news]=5288&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=bf8f330ada

Michel

Fernando

Bericht door Fernando » 06 mar 2009, 08:08

Ik sla even over want ik kook dan van woede als ik dat soort filmpjes zie. Kan m'n hart slecht tegen op de vroege morgen. Maar ben het helemaal met je eens michel.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 mar 2009, 08:09

Inderdaad schamen m'n vrouw en ik zich vaak door en door kapot voor die klote Katholieke kerk, vandaar dat wij niet kerkgaand(meer) zijn, al jaaaaaren niet, vanwege bijv zo'n afschuwlijk voorval als hierboven beschreven.

Denk maar dat ik me tot de islam ga bekeren, stuk milder. :bag: :angel:
*kijkt naar besnijdenis toestand*

:jenna:

neh als 't zo doorgaat ga ik nog op Wilders stemmen ook, moet niet gekker worden hier :hmmm:

Metchu

Bericht door Metchu » 06 mar 2009, 10:40

Michel P schreef:Gisteren bij Pauw & Witteman over meisjes beschijdenis, waarbij ze een gruwelijk filmpje lieten zien van een meisje van ca. 8 a 9 jaar die ff door de familie werd besneden :shock: :'( :twisted: hartverscheurend gruwelijk grof, en dan de taal die pa rond roept........... rijp voor de doodstraf, maar wel eerst de zak afhakken graag..........

Echt de horror.........

http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-d ... &tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;[tt_news]=5288&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=bf8f330ada

Michel

dat heeft niets met het geloof te maken, maar met de somalische cultuur!!! SCHANDALIG! trouwens...

Max V

Bericht door Max V » 06 mar 2009, 10:44

Ongelooflijk, dat de 'beschaafde' mens zich tot dit soort acties wendt. Nul respect voor dit soort mensen!

Metchu

Bericht door Metchu » 06 mar 2009, 10:46

Dat zeg jij nu wel makkelijk, maar die mensen die zijn zo opgegroeid in somalië... dat is een stukje wat in de loop der eeuwen zo is gegroeid. Zo vinden andere landen het misschien wel bizar dat wij hier rauwe vis met uitjes eten (bij wijze van). Luister, ik praat het niet goed... Ik vind het schandalig.....

Michel P

Bericht door Michel P » 06 mar 2009, 10:47

Metchu schreef:
Michel P schreef:Gisteren bij Pauw & Witteman over meisjes beschijdenis, waarbij ze een gruwelijk filmpje lieten zien van een meisje van ca. 8 a 9 jaar die ff door de familie werd besneden :shock: :'( :twisted: hartverscheurend gruwelijk grof, en dan de taal die pa rond roept........... rijp voor de doodstraf, maar wel eerst de zak afhakken graag..........

Echt de horror.........

Michel
Maar het word wel uit hoofde van het geloof gedaan. Het klopt idd dat het niet in de Koran blijkt te staan.......

Michel

dat heeft niets met het geloof te maken, maar met de somalische cultuur!!! SCHANDALIG! trouwens...

Max V

Bericht door Max V » 06 mar 2009, 11:00

Metchu schreef:Dat zeg jij nu wel makkelijk, maar die mensen die zijn zo opgegroeid in somalië... dat is een stukje wat in de loop der eeuwen zo is gegroeid. Zo vinden andere landen het misschien wel bizar dat wij hier rauwe vis met uitjes eten (bij wijze van). Luister, ik praat het niet goed... Ik vind het schandalig.....
Het eten van haring met uitjes is geen mishandeling (tenminste, niet voor de eter zelf, wel voor de mensen die er naast staan :mrgreen:) Het besnijden van zo'n meisje is pure mishandeling en zou niet moeten kunnen in deze ontwikkelde wereld!!!

Metchu

Bericht door Metchu » 06 mar 2009, 11:02

oenemeloen, ik zeg toch bij wijze van! dan moet je het niet letterlijk gaan vergelijken!

Max V

Bericht door Max V » 06 mar 2009, 11:06

Ik vond het wel een mooie vergelijking... er zijn namelijk vrouwen bij wie dat deel net zo ruikt als een haring met uitjes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 06 mar 2009, 11:12

Maximus schreef:Ik vond het wel een mooie vergelijking... er zijn namelijk vrouwen bij wie dat deel net zo ruikt als een haring met uitjes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:

Plaats reactie