Sparco evo ftw!!!!

Jep, een van de grote merken in Japanse autosport. Ook bij professionele (japanse) drifters erg in trek (en die gasten moeten goed vast zitten in hun stoel hoor..GTRene schreef: Kan ik me dan goed voorstellen, thanx for sharing.
Trouwens ik zag Bride's al eerder eens voorbijkomen...maar ken ze verder niet? wat is dat voor merk, uit de autosport ook of?
Niels schreef:968 voor <10K: http://link.marktplaats.nl/227910722" onclick="window.open(this.href);return false; :shakeit:
Niels schreef:Zal Weide1 geweest zijn![]()
rob010@live.nlrob010 schreef:Prijs:1200,-
Merk & type auto:crx del sol esi
Bouwjaar:1993
Km stand:220.000 Distributie riem bij 180.000 vervangen.
APK:verlopen
Minpunten:roest achterschermen,lak dof
Pluspunten:blok+bak 100%
Modificaties/Extra's:licht metalen wielen,start onderbreker
Eventuele bijzonderheden:auto is geschorst
CRX DEL SOL ESI 1993
Rood...lak dof,blanke lak laat los (re.achterscherm, li voorscherm,motorkap)
Roest wielkasten/dorpels li+re
Motor is 100% in orde,verbruikt geen olie.
Versnellingsbak schakelt goed en zonder kraken.
Eind 2008 vervangen:
Radiateur
Kleppendekselpakking
Aandrijfashoezen
Draagarmrubbers
Fuseekogels
Stuurbekrachtigingpomp gereviseerd.
Ontsteking gereviseerd
Nee, hij heet inderdaad ook Rob, maar ik ben het niet. Is een bekende op de NL Honda fora. Ik verwacht dat de achterschermen geen probleem zijn voor de APK, bij mijn ex civicjes en crxjes was het iig nooit een probleem.Casper schreef:Jouw auto?
Komtie niet meer door de APK door de roest?
Dan is de kans groot dat die als schade-auto is geimporteerd, dan krijg je een lager BPM bedrag op je kentekenbewijs te staan.Steven Nauta schreef:Kenteken uit eind 1999 idd. Mijn -DX- kenteken is een jaartje later geimporteerd. Mijn auto heeft wel een flink hoger bedrag staan bij BPM![]()
Was dat in 1999 ook al zo?MR M POWER schreef:Dan is de kans groot dat die als schade-auto is geimporteerd, dan krijg je een lager BPM bedrag op je kentekenbewijs te staan.Steven Nauta schreef:Kenteken uit eind 1999 idd. Mijn -DX- kenteken is een jaartje later geimporteerd. Mijn auto heeft wel een flink hoger bedrag staan bij BPM![]()
WJ schreef:Geen koopje, maar wel mooi spul.
http://link.marktplaats.nl/229109121" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon van JD.
Gebruikers op dit forum: DriftKing.nl en 2 gasten