was een 118d als ik me niet vergis...
Alles over de 1 serie (part III)
-
Re: Alles over de 1 serie (part III)
Vandaag een 1-serie cabrio gezien... Zag hem voor het eerst van me leven... beetje een aparte auto als je het mij vraagt...

- Thom
Volgens RDW een 2-liter benzine
Ik zie ze hier in het noorden erg weinig, worden schijnbaar niet best verkocht. En daar kan ik mij iets bij voorstellen...

Ik zie ze hier in het noorden erg weinig, worden schijnbaar niet best verkocht. En daar kan ik mij iets bij voorstellen...
- Snipe
Met het dak open ziet 'ie er beter uit.
Vergelijk het eens met al het andere in die klasse:
- Focus: lelijk
- 308 CC: lelijk
- A3 cabrio: lelijk.
Vóór: een echt cabriodak, goede kwaliteit en achterwielaandrijving.
.........maar dan moet je natuurlijk geen 118d hebben.
Vergelijk het eens met al het andere in die klasse:
- Focus: lelijk
- 308 CC: lelijk
- A3 cabrio: lelijk.
Vóór: een echt cabriodak, goede kwaliteit en achterwielaandrijving.
.........maar dan moet je natuurlijk geen 118d hebben.
- Tristan
Dit is ook niet echt de fraaiste uitvoering. Alleen al 17 of 18' zou al 10x beter staan imho. M-pakket om het helemaal af te maken natuurlijk. 

- Snipe
Open en met de goede wielen is het alweer een heel ander verhaal.

-
8 van de 10 x is ie in nederland toch dicht 

- Snipe
Da's dan ook wel weer waar.
-
En dan nog vind ik hem niet te pruimen 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Lijkt het nu zo of zit dat dak er slecht op?

- Snipe
En welke cabrio in die klasse vind je wel te pruimen dan?Roy schreef:En dan nog vind ik hem niet te pruimen
- RVV
Ik vind hem niet gek.. ook al ben ik geen liefhebber van dit soort auto's.. maar hij moet er wel een beetje fatsoenlijk bij staan. xenon, 18 inch,.beetje verlagen..leer..
Verder is er geen haar op mijn hoofd die zo'n cabrio wil hebben.
Verder is er geen haar op mijn hoofd die zo'n cabrio wil hebben.
- Sjoerd MP BMW
Ja hoor, nog een eend!
Ik heb ook een Einser gekocht... het is "maar" een 118i LCI Executive met nog wat extra opties zoals MF sportstuur en de wielen die Snipe heeft.
Binnenkort verlagen met Eibach veren en dan gelijk ook stalen remleidingen monteren.
Hoop dat ik geen spijt van ga krijgen... reed hiervoor een getunede MINI One met 130pk/170Nm (dus niet alleen gechipt).
Als ik al die zes cilinders hier voorbij zie komen ben ik ineens minder trots... doch voor een student...
Zal deze auto mij nog voldoende DF kunnen bieden...?
Ik heb ook een Einser gekocht... het is "maar" een 118i LCI Executive met nog wat extra opties zoals MF sportstuur en de wielen die Snipe heeft.
Binnenkort verlagen met Eibach veren en dan gelijk ook stalen remleidingen monteren.
Hoop dat ik geen spijt van ga krijgen... reed hiervoor een getunede MINI One met 130pk/170Nm (dus niet alleen gechipt).
Als ik al die zes cilinders hier voorbij zie komen ben ik ineens minder trots... doch voor een student...
- RVV
Lamme Hond schreef:Ja hoor, nog een eend!
Welkom op DF..
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Gaarne even een PB naar modteam@driving-fun.com om je naam te wijzingen in je eigen naam of een afgeleide daarvan.
-
Geen denk ik. Focus, A3 e.d. vind ik ook allemaal afschuwelijk. Begin het wat te vinden bij een 3er of een A4 e.d.Snipe schreef:En welke cabrio in die klasse vind je wel te pruimen dan?Roy schreef:En dan nog vind ik hem niet te pruimen
- Sjoerd MP BMW
Reeds gedaan...!Rico schreef: Welkom op DF..
Gaarne even een PB naar modteam@driving-fun.com om je naam te wijzingen in je eigen naam of een afgeleide daarvan.
- Snipe
Ik heb er ook niet zoveel mee, maar voor een keer lijkt een cabrio me best geinig.Rico schreef:Verder is er geen haar op mijn hoofd die zo'n cabrio wil hebben.
- Rodney
Xenon vind ik ook wel een "must" voor een einser...
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Geen woorden meer aan vuil maken die 1er..............................hooog uit de vraag waneer de opvolger komt................
- Sperdy
De BMW 1 serie cabrio. Prachtige cabrio! Uitstekend gedaan. De mooiste kleine cabrio van dit moment. Een goed samengestelde 1 serie cabrio is een soort van classy-lady-cabrio. Geen muscle car. Nee, meer als voormalig Prinses Gracia van Monaco. Ook een beetje retro wel eigenlijk. Klasse en stijl.
Alleen - en dat geldt voor elke cabrio! - moet je de uitvoering zorgvuldig samenstellen. Met name de buitenkant en motorblok. Cabrio's zijn er voor de looks. Helemaal niet voor het praktich of zo iets. Cabrio's zijn er voor mooi weer, de zwoele klimaten: Italie, Spanje, Code d'Azur, etc. Cabrio rijden is een cultuur. Snap uberhaupt niet wat wij met cabrio's in Nederland moeten.
Dus (lol):
Het getoonde model 1 serie cabrio model - met dat wat troosteloze oma-zeurpaarsige kleurtje, kleine wieldopjes en een 118d/118i (?) is het natuurlijk helemaal niet. Koop 'm dan niet.
- Kies ten eerste een krachige kleur (!!!!!) (geen - saai en triviaal - zwart of wit of grijs) maar een highpolish blauw (er is zelfs een chique groen geloof ik) of Le Mans Blue. Rood kan ook. Even goed zoeken.
- Neem het M-pakket er bij. Staat 'm prachtig. Is helemaal niet uitbundig, maar geeft de auto een meer sporty look.
- Vet leer van binnen, automaat en de hele zooi (xenon, i-drive, hi-wave and show-off < bestaat dat?)
- 18" velgen, minimaal. Maar misschien zelfs nog iets beters zoeken
- Tenminste een zes-in-lijn. Gewoon de 135i. Lekker geluid, hoort er gewoon helemaal bij. Rijdt ook gewoon snel.
'By far' de mooiste kleine coupe van dit moment
Alleen - en dat geldt voor elke cabrio! - moet je de uitvoering zorgvuldig samenstellen. Met name de buitenkant en motorblok. Cabrio's zijn er voor de looks. Helemaal niet voor het praktich of zo iets. Cabrio's zijn er voor mooi weer, de zwoele klimaten: Italie, Spanje, Code d'Azur, etc. Cabrio rijden is een cultuur. Snap uberhaupt niet wat wij met cabrio's in Nederland moeten.
Dus (lol):
Het getoonde model 1 serie cabrio model - met dat wat troosteloze oma-zeurpaarsige kleurtje, kleine wieldopjes en een 118d/118i (?) is het natuurlijk helemaal niet. Koop 'm dan niet.
- Kies ten eerste een krachige kleur (!!!!!) (geen - saai en triviaal - zwart of wit of grijs) maar een highpolish blauw (er is zelfs een chique groen geloof ik) of Le Mans Blue. Rood kan ook. Even goed zoeken.
- Neem het M-pakket er bij. Staat 'm prachtig. Is helemaal niet uitbundig, maar geeft de auto een meer sporty look.
- Vet leer van binnen, automaat en de hele zooi (xenon, i-drive, hi-wave and show-off < bestaat dat?)
- 18" velgen, minimaal. Maar misschien zelfs nog iets beters zoeken
- Tenminste een zes-in-lijn. Gewoon de 135i. Lekker geluid, hoort er gewoon helemaal bij. Rijdt ook gewoon snel.
'By far' de mooiste kleine coupe van dit moment

- Sjoerd MP BMW
Zowiezo is leer een must in een cabrio! Veel makkelijker schoonmaken als er overvliegende eend z'n uitlaatklep open zet...
Minimaal 17" onder een Einser, 18" is over het algemeen mooier (afhankelijk van type velg) maar 19" vind ik soms overdone...
Einsers met 19"

Ken ook iemand met 18" Breyton's onder z'n MINI, zijn IMHO te groot

Minimaal 17" onder een Einser, 18" is over het algemeen mooier (afhankelijk van type velg) maar 19" vind ik soms overdone...
Einsers met 19"
Ken ook iemand met 18" Breyton's onder z'n MINI, zijn IMHO te groot
- Snipe
Bedoel je dit?Ferdinand schreef: - Kies ten eerste een krachige kleur (!!!!!) (geen - saai en triviaal - zwart of wit of grijs) maar een highpolish blauw (er is zelfs een chique groen geloof ik) of Le Mans Blue. Rood kan ook. Even goed zoeken.
Tahitigrün, ik ben er zelf nog niet helemaal van overtuigd.
- Sjoerd MP BMW
Ja ja, en dan een hoog blonde vriendin met haar nagels in dezelfde kleur! :banaan:Snipe schreef:Ferdinand schreef: Tahitigrün, ik ben er zelf nog niet helemaal van overtuigd.
En natuurlijk een veel te grote trendy zonnebril met een chagarijnige arrogante blik!

- Snipe
Haha, gelukkig krijgt Ferdi de schuld 

- Sperdy
lol, de schuld. Ja tuurlijk. Een cabrio is gewoonweg ALTIJD een foute auto*. Dat is in beginsel het concept. Dus, dat imago moet je versterken. Nou reken maar dat je dat kunt met een 135i Coupe Cabrio. Heb je wel eens een fully loaded 335i cabrio gezien. Kan bijna niet fouter. Wat een walgelijk - heerlijk! - pratserig karakter hebben deze auto's. Yuk.. Smakeloos Duits. Maar dat is nou net de fun!!Snipe schreef:Bedoel je dit?Ferdinand schreef: - Kies ten eerste een krachige kleur (!!!!!) (geen - saai en triviaal - zwart of wit of grijs) maar een highpolish blauw (er is zelfs een chique groen geloof ik) of Le Mans Blue. Rood kan ook. Even goed zoeken.
Tahitigrün, ik ben er zelf nog niet helemaal van overtuigd.
Jawel, grun botergeil. Deze foto is weer lullig. Maar foto's uberhaupt, en van 1 Coupe in het bijzonder, zijn nooit overtuigend. Trek je niets aan van een fotootje, maar bekijk die auto's in het eggie! Maar deze kleur is wel goed (kan ook een high glossy blauw zijn, misschien nog wel beter).
Denk daar witte(!) leren bekleding bij. Fully loaded met de meest waanzinnige opties.
Op de foto ontbreekt het M-pakket, moet er WEL bij. Velgen zijn niet goed, te lullig, ik zou de 10 spaaks nemen 18". MAar misschien zijn deze velgen in het eggie wel te doen, zou zo maar kunnen.
En het moet gewoon een 135i zijn (pp uilaatje erbij, tuurlijk, alles voor de show-off!).
Nou reken maar DF!

*Behalve dan de nieuwste Austin Martin V8 Roadster. Wat een heeeeeerlijke sloep, en wat een bevestiging van het genre!
Laatst gewijzigd door Sperdy op 11 feb 2009, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Volgens mij kun je deze kleur niet bestellen in combinatie met het M-pakket.
In het echt zijn die velgen trouwens wel te doen (is ook 18").
In het echt zijn die velgen trouwens wel te doen (is ook 18").